Emmaljungan city cross-rattaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Hankimme juuri kesävauvallemme nuo city cross-rattaat ja nyt mietinnässä on, hankitaanko siihen pelkästään se pehmeä tai kova kantokoppa vai citykoppa. Voisitteko kertoa kokemuksia näistä? Rattaisiin ostimme jo tuon jalkapeitteen, mutta kantokopan/citykopan väliltä emme vielä osanneet valita. Kokemuksia, plussia ja miinuksia siis näistä, kiitos! :)

minä oon tykänny kesävauvoilla sellasesta kovasta kopasta. tuntuu että on vähän viileempi mitä sellanen tiivis pehmeä kantokoppa. mutta kai ne on makuasioita =)

Ite olen tykännyt vaunukopasta kesävauvalle, on tosiaan jotenkin ilmavampi. ja en tiedä miten noissa kyseisissä, mutta usein vaunukoppa tulee korkeammalle kuin ratasosa ja siksikin kivempi vauvan kanssa. Luulisin että citykopalla on kuitenkin ihan hyvä jälleenmyyntiarvo, että sinänsä mielestäni paikkaansapuoltava hankinta.

Minä olen ehkä tuon citykopan kannalla, mutta pitää vielä kysyä mieheltä mielipidettä. Siinähän vauva voisi nukkua mummolassa käydessä ensimmäiset kuukaudet ja niitä näyttää saavan kirppareilta ihan hyväkuntoisina tai sitten ostetaan uutena ja myydään myöhemmin pois. Jos päädymme tuohon citykoppaan, niin tarvitseekohan vauva erikseen tuollaista jotain lämpöpussia sitten myöhempää käyttöä varten? Vai riittääkö esim. makuupussi ja tuo jalkapeite? Huomaa varmaan, että oon ihan tumpelo vielä näissä asioissa, mutta eiköhän tämä tästä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä olen ehkä tuon citykopan kannalla, mutta pitää vielä kysyä mieheltä mielipidettä. Siinähän vauva voisi nukkua mummolassa käydessä ensimmäiset kuukaudet ja niitä näyttää saavan kirppareilta ihan hyväkuntoisina tai sitten ostetaan uutena ja myydään myöhemmin pois. Jos päädymme tuohon citykoppaan, niin tarvitseekohan vauva erikseen tuollaista jotain lämpöpussia sitten myöhempää käyttöä varten? Vai riittääkö esim. makuupussi ja tuo jalkapeite? Huomaa varmaan, että oon ihan tumpelo vielä näissä asioissa, mutta eiköhän tämä tästä! :)

Ei tarvi lämpöpussia, meillä ei sitä käytetty koskaan.

Meillä oli citykoppa ja se oli kyllä kätevä! Kesällä viileä mutta talvella kuitenkin lämmin kun mahtuu makuupussia ym. Tosin ei mennyt vauva siihen kuin puolisen vuotta kun kasvoi liian isoksi. :D

Kiitokset vastauksista ja neuvoista, mukava kuulla mielipiteitä ja kokemuksia! Luulen, että tuo citykoppa on meidän juttu ja voihan siihen jalkapeitteen alle sitten myöhemmin talvella ostaa jonkun lämpöpussin jos katsoo tarpeelliseksi, mutta tuskin sitä tarvitsee.

Yhteistyössä