Emmaljungat vai Briot - teleskooppi- vai nivelaisa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunuja etsimässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaunuja etsimässä

Vieras
Ole katsellut uusia yhdistelmävaunuja ja vaihtoehdot olisivat Emmaljungan Modial tai Edge Duot Sport rungolla tai niillä perus kromi/teräsrungolla tai sitten Brion Happy, sill' uudella harmaalla rungolla.

Onko Emmaljungan Sport-rungon teleskooppiaisa kovin jäykkä säätää vai onko se hyvä?

Kumpia suosittelisitte teleskooppi vai nivelaisaa ja merkkinä Emmaljungaa ja Brioa?

Briosta ei kokemusta, mutta omiin Emmaljungiin oon ollu tyytyväinen. Ja nivelaisa on mun mielestä parempi, kevyempi säätää. Kaveri valittanut tuota teleskooppiaisaa, että on tullut jotenkin jäykäksi nostaa/laskea eli ei liiku kunnolla.

Meillä on Brio Happyt 2009-mallia ja ainoa miinus on teleskooppiaisa. Vie esim bussissa ja hississä älyttömästi tilaa kun ei mene kasaan. Nivelaisa olis paljon parempi.

Meillä emmaljungan duo edget, sport rungolla. Tukevat, hyvät, tykkään, Ei oo jäykät, helppo säätää kun hallitsee tekniikan. Minusta heittoaisa on ehdottoman hyvä, ja sitä ei muissa ole kuin tuossa sport-rungossa. Teleskooppiaisankin saa kyllä nostettua ylös kokonaan, jos joutuu todella ahtaaseen/tiukkaan paikkaan (esim. hississä). Siis nostat aisan ylös niinkuin olisit sen vaihtamassa toiselle puolen, mutta jätät puoleenväliin.

[QUOTE="vieras";28126156]Meillä on Brio Happyt 2009-mallia ja ainoa miinus on teleskooppiaisa. Vie esim bussissa ja hississä älyttömästi tilaa kun ei mene kasaan. Nivelaisa olis paljon parempi.[/QUOTE]

Minulla on saman vuoden Happyt, mutta compact-rungolla; et haluaisi vaihtaa runkoja? Compact on jäykempi, mutta menee pienempään tilaan heittoaisan ansiosta, mikä on kätevä ominaisuus juurikin julkisissa ja hississä.