En aina uskalla ottaa yhteyttä ihmisiin,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Outolintu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Outolintu"

Vieras
en edes ystäviin. Kai moni luulee, etten halua enkä välitä. Kynnys on vaan niin korkea. Onko muita? Miten rohkeutta ja itseluottamusta vois saada lisää? Pelkään, että tungettelen eikä ihmiset ole aidosti kiinnostuneita seurastani.
Kyllä minä ihmisten seuraa kaipaan, vaikka olenkin kotona viihtyvää sorttia enkä mikään puhelias social-butterfly.

Mie olen ihan samanlainen. Sit aina kun saan itteni kerättyä kasaan ja lähdettyä tai soitettua niin on tosi hyvä fiilis.
Jotenki pitäis vaa yrittää skarpata.

Mussa on vähän samaa vikaa. Kyllä tänne keskustelupalstalle uskaltaa laittaa viestiä, mutta ei henkilökohtaisesti jollekin tietylle tyypille.

Nytkin minun pitäisi laittaa koirakuulumisia kasvattajalle, olen laatinut jo 3kpl. viestejä, mutta en ole vielä kehdannut lähettää.

Mulla se johtuu silkasta itsetunnon puutteesta. EN vaan luota itseeni tarpeeksi.
Ihan hölmöä oikeastaan, kun kuitenkin olen aika suosittu omissa piireissäni. SIlti tulee kynnyskysymys laittaa joillekin kavereille tekstareitakaan. :O

[QUOTE="vieras";25880031]Ei ne ihmiset olisi sun ystäviä, jos olisit niiden mielestä tungetteleva ja epäkiinnostava. Ystävät ovat ystäviäsi, koska he pitävät sinusta.[/QUOTE]

Sepäs siinä onkin, kun nekin vähäiset ystävät näyttävät kaikkoavan ja viihtyvän enemmän ja enemmän muiden seurassa. Enkä ole suosittu, päinvastoin. Ja mullakin on huono itsetunto.

Yhteistyössä