En edes ymmärtänyt, että mun vierailu liikuttaisi jotakin näin paljon <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Noora"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Noora"

Vieras
Mulla on takana tosi rankka lapsuus. Isä kuoli syöpään, kun olin 2v.
Elin alkoholisti äidin kanssa ja asuimme vanhassa talossa, jossa ei ollut edes sisävessaa. Olen kutenkin syntynyt -87 ja silti elettiin aika alkeellisesti.
Naapurissa asui lapseton pari, jotka huolehtivat musta TODELLA paljon.
Pääsin kerran heidän kerran jopa Espanjaan ja he maksoivat matkani.
Mun elämä ei olisi näin hyvin ilman heitä. Sain heiltä paljon rakkautta, vaikkaei oltu edes sukua.

Yhteydenpito vaan jäi ja en äidin kuoleman jälkeen ole heistä kuullut.
Olivat iäkkäitä jo silloin kun synnyin ja laskeskelin, että ovat nyt ainakin 80v.

Asun nykyään 400km päässä.

Oltiin menossa kuitenkin läheltä paikkakuntaa ja halusin käydä katsomassa taloa.
En edes ajatellut, että siinä asuisivat vieläkin. Oletin olevan vanhainkodissa.

No sielä he asuivat <3

Molemmat ihan kyynelehtivät, kun pamahdin ovelle :)

Voi vitsi kun on hyvä mieli <3

Sain myös kiittää heitä kaikesta.

Pian tulee 8v kun viimeksi nähtiin.
Tunnistivat heti. Mummo sanoi heti, että onneksi en ole leikannut mun pitkää tukkaa lyhyeksi.
Kesällä meidän pitää kuulemma mennä lomalle heidän luokseen :)

Lettupannu tirisi melkein heti, kun oltiin saatu kengät pois jalasta<3

[QUOTE="Noora";28061171]Pidän yhteyttä kyllä varmasti. Nuorempana ei niin osannut ajetella..
Nyt kun on itsekin aikuinen, niin arvostaa suhteita eri tavalla.[/QUOTE]

Noinhan se valitettavasti menee. Mutta onneksi se taitaa mennä suurimmalla osalla ihmisistä noin , joten ihmiset ymmärtävät sen eivätkä pahoita mieltään.

Pääasia että ehtii sanoa tunteensa ajoissa

Minulla on myös alkoholistivanhemmat, elävät kyllä, mutta suren paljon sitä, että lapsillani ei ole tervettä UkkiMummosuhdetta, olisi ihana, jos heillä olisi läheinen vanhempi ihminen myös.
Joten muista ,että nämä ihmiset voivat olla tärkeitä myös lapsillesi, (ja toistepäin)

oma äitini toimi ns. sijaisäitinä naapurin kahdelle pienelle tytölle, kun tyttöjen vanhemmat ryyppäsivät. kyllä äitini sydäntä lämmittää, kun naapurin, nyt jo aikuistuneet tytöt käyvät kylässä omien lastensa kanssa.
ja tyttöjen vanhemmat ovat jatkaneet rillutteluaan (perheen rouva etenkin), mutta muistavat äitiäni juhlapäivinä jne.

Olipa ihana ja positiivinen juttu!

Nyt vaan pidätte yhteyttä ja menette kyläilemään, vaikka aika pitkällä asuttekin.
Hyvä että ehditte vielä tutustumaan "uudelleen" ja he pääsevät tutustumaan perheeseesi (jos sinulla sellainen on). :)

Aivan ihana juttu, että kävit heitä moikkaamassa, oli varmasti supertärkeää heillekin nähdä sinua näin monen vuoden jälkeen, olet varmasti ollut heidän ajatuksissa monet kerrat näinä vuosina :) Tuli tosi hyvä mieli :heart: Ja käy ihmeessä moikkaamassa kesällä ja niin monesti kuin vaan mahdollista :)