C
cccc
Vieras
Minulla on kolme lasta ja nuorin nyt 1v. Hän on aivan erilainen kuin isommat sisaruksensa. Helppo ja mukautuva mutta älyttömän aktiivinen, keksii koko ajan tutkittavaa jota isommat eivät pienenä huomanneetkaan.
Siivoaminen kotona on osoittautunut ihan mahdottomaksi silloin kun mies ei ole katsomassa kuopuksen perään ja hän on tietenkin päivät töissä. Ja kun täällä on kaksi muutakin lasta sotkemassa voitte kuvitella millaisessa läävässä asumme!
Siivous kyllä onnistuisi jos kykenisin olla välittämättä siitä että vauva roikkuu lahkeessa koko ajan ja siirtämässä häntä jatkuvasti pois edestä ja kieltämästä ja katsomasta ettei tee mitään vaarallista.
Tai toinen vaihtoehto, että laitan hänet sänkyynsä huutamaan siksi aikaa.
Ja stressitason kasvu on taattu joten olen luopunut siivoamisesta kokonaan.
Yritän hokea itselleni että tämä on vain vaihe ja hän kasvaa ja elämä helpottuu taas kohta mutta ei kauheasti lohduta kun on tottunut pitämään paikat siistinä.
Vaikuttaa mielialaan kun aamulla heräät tänne paskan keskelle
Siivoaminen kotona on osoittautunut ihan mahdottomaksi silloin kun mies ei ole katsomassa kuopuksen perään ja hän on tietenkin päivät töissä. Ja kun täällä on kaksi muutakin lasta sotkemassa voitte kuvitella millaisessa läävässä asumme!
Siivous kyllä onnistuisi jos kykenisin olla välittämättä siitä että vauva roikkuu lahkeessa koko ajan ja siirtämässä häntä jatkuvasti pois edestä ja kieltämästä ja katsomasta ettei tee mitään vaarallista.
Tai toinen vaihtoehto, että laitan hänet sänkyynsä huutamaan siksi aikaa.
Ja stressitason kasvu on taattu joten olen luopunut siivoamisesta kokonaan.
Yritän hokea itselleni että tämä on vain vaihe ja hän kasvaa ja elämä helpottuu taas kohta mutta ei kauheasti lohduta kun on tottunut pitämään paikat siistinä.
Vaikuttaa mielialaan kun aamulla heräät tänne paskan keskelle