En enää jaksa tätä. D:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt pelkäämään.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt pelkäämään.

Vieras
Oon taas se Sama 13-vuotias ja oikeesti en enää jaksa tota vauva.fi av palsta maksaa.
sitä on vieläkii joissa ketjuissa. Ja kukaa eihkä usko, että oon 13-vuotias, enkä voi sitä todistaa, mutta oon oikeest. :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'( . Monet väittää, että se lasku tulee samaa, KU nettilaskuu. Oikeesti minuu ahdistaa, että kohta tulee isolasku. Ja jotkuu KU kysyy, et mitä tän ikänen tekee siellä niis vastaus on se, että mulla ei OO muutakaa tekemistä, eikä kavereita. Viimeaikoina on menny vaa tonkanssa murehtiessä. Lopettakaa oikeesti se jos se ei OO totta. Ja kertokaa maksaako se ? Mun äiti sano, että ei. Mutta silti huolestuttaa, kun niin monisanoo. :'(

Mitäpäsjos nyt itse lopettaisit ja rauhoittuisit. Laita netti kiinni ja lähde ulos reippailemaan, niin mieli kohenee.
Keskustekupalstojen käyttö on ilmaista, huoli pois.

Alkuperäinen kirjoittaja KYLLÄSTYNYT PELKÄÄMÄÄN;30434643:
No vauva palstalla puolet sanoo, että maksaa loput, että ei. Se on ilmeisesti niille jokin vitsi, mutta silti tämä häiritsee.

Sanon vielä kerran: Ei se maksa mitään.

Kysyt sitä missä tahansa ja mitä vaa esim, vaikka suomi24.fi ssä , että maksaako, vaikka YouTube ,niin ihmiset alkavat tahalteen provosoimaan ja pelottelemaan, kun huomaavat, että joku on vähän hukassa.

Usko jo pikkuhuora, että se maksaa. Sulle tulee niin iso lasku, että sun pitää myydä persettäsi kadulla jotta saat sen laskun maksettua. Ja lasku tulee myös tämän pastan käytöstä ja jos et sitä saa maksettua, haetaan sut kotoa ja myydään huoraksi Venäjälle, toivottavasti tykkäät että sua panaan joka reikään 20 kertaa päivässä.
Kannattaa jättää nää palstat aikusiten käyttöön, meillä on varaa maksaa tästä. Sulla ei ole.

Hei, huolimatta siitä maksaako vaiko eikö, neuvoisin sua menemään koulussa terveydenhoitajan juttusille tästä aiheesta. Tuollaisen asian vatvominen viikko tolkulla ja siitä noin paniikkiin meneminen ei ole ihan tervettä. En sano tätä pahalla, olen oikeasti huolissani kun noin nuori tyttö voi noin pahoin.

Ai miksikö sanottiin että maksaa... Snksi, että tää kaksplus palsta on nykyään niin hiljainen, että tänne halutaan keinolla millä hyvänsä lisää porukkaa. :) Jos kaikki luulee että vauva.fi on maksullinen, kaikki siirtyy tänne. Ihan simppeli selitys. :)

Yhteistyössä