Auttakaa oikeesti nopeastiiiii!!!!,!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TODELLA HUOLESTUNUT!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TODELLA HUOLESTUNUT!

Vieras
Oon 13-vuotias ja oon itkrnnyt viimeaikoina todella paljon ja oon ollu tosi ahdistunnut, kun vauva.fi on ollut sellaisia ketjuja, että se maksaa. Monet on sanonnut, että NE on provoja. Kertokaa oikeesti maksaako se? Älkää enää jatkako provoiluu, KU oon niin väsynnyt siihen ja vasta lapsi. Rauhoitelkaa!

Ei maksa. Sinne saa vapaasti kirjoitella kuka tahansa. Jatkoa varten sinulle tiedoksi: kuluttajasuojalain mukaan palvelun hintatiedot täytyy esittää ennen kuin kuluttaja tekee ostopäätöksen. Tosin netissä on joitain ulkomaalaisia huijauspalveluja joissa hintatietoja ei esitetä ja niistä saattaa vahingossa tilata jotain mutta varmaankin yksi Suomen suosituimmista keskustelupalstoista ei tekisi sellaista.

Ei se maksa mitään. Kannattaa kuitenkin muistaa, että on paljon huijaussivuja. Esimerkiksi omaa puhelinnumeroa ei kannata antaa millekään sivulle jollei oikeasti ole ostamassa jotain jonka hinnan tietää.

No ei maksa! :) Ole huoleti, jos joku sellaista laittaa niin se haluaa vain kiusata. Toivottavasti kukaan ei nyt alistu sellaiseen. Koita rentoutua ja jos tuo ressi asiasta jatkuu niin kerro jollekkin aikuiselle jotta osaavat puuttua tilanteeseen jos on jotain mielenterveydellistä oiretta tuo.

Ja lapsi tuo on sillä perusteella, että kirjoitti olevansa 13. Get real, sillä haetaan säälipisteitä. Helvettiäkö kolmetoistavuotias jossain vauvapalstalla luuhaisi?

Mitä menettää, että lähtee siitä että kirjoittaja puhuu totta? Missäpä nämä (esi)teinit EIVÄT luuhaisi?

Ja vaikka olisi ihan täysi-ikäinenkin ihminen, mikä pakko on kiusata? Jos provoaa, niin siiten provoaa, ja jos on tosissaan, niin sillä on oikee huoli. :(

Mitä menettää, että lähtee siitä että kirjoittaja puhuu totta? Missäpä nämä (esi)teinit EIVÄT luuhaisi?

Ja vaikka olisi ihan täysi-ikäinenkin ihminen, mikä pakko on kiusata? Jos provoaa, niin siiten provoaa, ja jos on tosissaan, niin sillä on oikee huoli. :(
No, minä lähden siitä, että oletusarvoisesti puhuvat paskaa. Huomasitko, miten monta aloitusta tuo uuvatti tehtaili tänne?

Minä uskon, että aloittaja on 13-vuotias. Ja oli minkä ikäinen tahansa, mutta jos oikeesti haluuaa tietää ja on huolissaan, niin kyllä minun mielestä sille voi kertoa. Ei siis maksa mitään.