T
"Thalia"
Vieras
oon ehkä ollu vähä epäsosiaalinen kun en tykkää ryyppyporukoissa "pitää hauskaa", mut musta se ei todellakaa oo mitää hauskaa kattoa ku muka-normit ihmiset muuttuu iha idiooteiks. sit vielä aina tapahtuu jotai paskaa ja pitää kaiken lisäksi pakkasessa hakeutua kotii ja olla sitte räkätaudis 2 viikkoo. olin siis kamun bileis viikko sitte ekaa kertaa piiiiiitkääään aikaan ku erityisesti sen bileitä inhoan. mulla on huono historia niiden sen bileiden kans. yhden kerran mua käytti siellä yks kamun kamu hyväksikin ja yritti saatana muutama vuosi myöhemmin uudelleen ja kehtas käyttäytyy niinku oltais jotain tanan panokamuja. hyi saa.ana.. kaiken huipuksi mun kamu aina sitte tappelee ukkonsa kanssa. aiemmin olin iha siinä uskossa että ne riiteli vaan siitä liiasta juomisesta, mutta nyt sitte on mun silmät auennu totuudelle kui tyhmiä ja hulluja ne o. en edes kehtaa kertoo kaikkee mitä näin ja tajusin, mutta vähä arveluttaa olla enää kaveri koko pariskon ja tekis melkis mieli ilmottaa ne lastensuojelulle..