En enää luota kehenkään ystävään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "santtu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"santtu"

Vieras
Kavereita voidaaan olla mutta en avaa iteäni enää kellekkään enkä tee ystävän-palveluksia kellekkään.
Mua on loukattu ja mun perhettä on loukattu ja ikävä on suuri mutta anteeksi vaan en voi enää antaa.
Kun voisi elää elämää niin että ei tarttis olla yhdenkään ihmisen kanssa tekemisissä.
Vain minä ja mies ja lapset ja eläimet.

Sosiaaliset taidot on hyvin tallella.
Olen yleensä se kaivatuin persoona. Mutta tiedätkö sen pisteen kun ei vaan yksinkertaisesti jaksa enää jatkuvaa mätkimistä jos auttaa jotai ja silti saa paskaa niskaan?

[QUOTE="santtu";29232121]Sosiaaliset taidot on hyvin tallella.
Olen yleensä se kaivatuin persoona. Mutta tiedätkö sen pisteen kun ei vaan yksinkertaisesti jaksa enää jatkuvaa mätkimistä jos auttaa jotai ja silti saa paskaa niskaan?[/QUOTE]

Olet kaivatuin juuri sen vuoksi koska autat ja sinusta halutaan hyötyä. Itse hylkäsin tällaiset ihmiset jo yli 10-vuotta sitten. Numerot taitaa olla kännykässä osalta, mutten tiedä toimiiko enää ja vain viitseliäisyys on estänyt niitä poistamasta(tai selvitys miten niitä numeroita poistetaan).

vieras... Kun muutuit, eli lopetit jeesaamisen, niin tuliko susta muitten silmissä itsekäs ja paskiainen?
Eli kaikki se hyvä mitä olit aiemmin tehnyt niin niillä ei ole enää mitään painoarvoa ja hyvää?
Näin mulle kävi.

Ja kyllä mä olen ollut tukena ystävälle/kavereille, mutta en enää halua laittaa heitä ykkösiski vaan perheeni, joka on aiemmin (jopa tämän yhden ystävän sanoinkin) jäänyt taka-alalle.

nyt, kun olet pohtinut asiaa, nosta ne tunteesi jatkossakin jalustalle ja elä niinkuin haluat.
sILLOIN SINULLA ON HYVÄ OLLA.
eLÄ PERHEELLESI JA JÄTÄ TUOLLAISET KAVerit.
Sori napsautin capslockin tuossa, enkä jaksa kirjoittaa uudelleen.

Yhteistyössä