En enää syö suklaata niin paljon kuin ennen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eikä siihen mitään poppakonsteja tarvinnutkaa! Kokeilin keväällä garcinia cambociaa, ja syksyllä jotain en ees muista mitä mutta kallis purkki oli. Ei niistä ollut mitään apua!
Sen jälkeen päätin, että puolitan suklaansyönnin: kun käyn kaupassa niin ostan suklaapatukan vasta huomenna. Ja kun ostan, niin ostan sen pienemmän version! Irtokarkkeja en enää osta, koska niitä tulee syötyä hups vaan puoli kiloa!
Tää on nyt toiminut yli kuukauden, ja mulla on tosi hyvä mieli! No ei paino ole pudonnut vielä mitään, mutta eipä ole noussutkaan (y)
Ja jos meinaa tehdä kaupassa mieli, niin kierrän toiseen hyllyväliin, ostan ehkä sokeroimattoman mehukeiton, ja olen iloinen että hei huomenna pidän sen suklaapäivän :p
Tsemppiä siskot, ei tarvii kokonaan luopua makeasta, mutta etsikää itselle toimiva keino vähentää (y)

Mulle ei sovi toi vähentäminen. Täydellinen stoppi on ainoa, mikä toimii. Oon ahmatti: kun aloitan, en pysty lopettamaan ja sen takia on helpompi olla kokonaan ilman. Oon vähän kuin alkoholisti, mutta nautintoaine on vain toinen.

Eipä ole pahaa, kun ostat luomukaakaojauhetta ja sekoitat sen luomukermaan, laimennat makua mantelijauheella ja lisäät sekaan luomuhunajaa(y)
Nälkä pysyy loitolla monta tuntia ja saat mukavasti magnesiumia ym. Sekoita niin hienoon kippoon, kuin haluat, mutta maku on ihana:love:

Miekin olen tehnyt niin että nykyään ostan suklaata vain pikkupatukan silloin tällöin, esim. Pätkis ja nautin sen hyvällä omalla tunnolla, olen laihtunut ja muutenkin oloni on parempi kuin ennen. Mulla sopii kohtuullisuus, täysi kielto suklaalle tarkoittaa vain suurempaa himoa ja lankeamista siis kamalaa herkuttelua... Nykyään osaan nauttia pienistä herkkuannoksista myös juhlissa, enää ei tee mieli popsia liikaa. :)

Yhteistyössä