En enää usko parisuhteeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vuodatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei voi ola totta ap! pitää olla laihempi ja hädästä ei saa kertoa? need i say more... en suosittele jatkoa moisessa suhteessa.

Mietit että jaksaako mies kauaa vaikean naisen kanssa? En ole tieten tahtoen vaikea vaan luonnolliset reaktioni asioihin ovat ne mitä ovat. Eräs entinen rakkaussuhteeni oli todella vaikea koska mies oli myös erittäin hankala ihminen..siitä suhteesta oli todella todella vaikea päästä irti koska niin paljon tunteita oli mukana. vieläkään en ole kaveria kokonaan voinut unohtaa..tuskin hänkään minua. Olen myös herkkä ja huumorintajuinen sekä ulospäinsuuntautunut, en ainoastaan "hankala".

Tosin jos olisin kauhean ruma nainen ja sen päälle egoistinen ja vaikea tapaus niin aika varmasti olisin ihan yksin.

Minusta tuo sinun ihastumisesi ei olisi kuitenkaan voinut kestää kovin pitkään. Joskus ihminen haluaa niin kovasti tulla rakastetuksi, että jopa huono suhde näyttää hyvältä, koska haluaa niin kovasti uskoa suhteeseen, mieheen ja yhteiseen tulevaisuuteen.

Mitä nuorempia ihmiset ovat, sitä enemmän ulkoisilla seikoilla on merkitystä. Selvästi näyttää siltä, että tuo ihastuksesi ei oikeasti ollut sinusta kiinnostunut, sillä hän halusi manipuloida sinua näyttämään vielä hoikemmalta jne. Vaikka olisit ollut anorektisen laiha, hän olisi sen jälkeen halunnut arvostella jotakin muuta kohtaa sinussa. Sellainen ei ole todellista välittämistä. Yleensä tuon tyyppiset miehet ovat valmiita vain vaatimaan, mutta eivät kykene antamaan itsestään juuri mitään. Tällaiset miehet pärjäävät parisuhteessa vain kiltin tottelevaisen naisen kanssa, jossa mies on pomo ja nainen kotiorja.

Kun miehille tulee ikää lisää, niin järkeäkin tulee. Kaveriporukka, seksin kanssa sählääminen yms. jää vähemmälle ja kotonakin alkaa viihtymään paremmin. Anna ajan kulua, pidä itsetuntosi korkealla ja ole odottavalla kannalla. Kyllä se oikea osuu elämääsi vielä varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja lililiii:
On semmonen sanonta, että mitä huonommin naista kohtelee niin sitä rakastuneempi se on.. itse olen oikeasti todella kaunis nainen ja olen aika hankala luontoinen ja kuulemma dominoiva ja egoistinen... nyt ehkä hieman vähemmän kuin ennen, mutta mua ei ole ikinä yksikään mies jättänyt. Päin vastoin ruikuttavat perään vielä vuosien jälkeen vaikka jo naimisissa olen. Tämä ehkä kertoo jotain.

Tuo sanonta nyt ei pidä lainkaan paikkaansa. Ei ainakaan itseni kohdalla.

Kertoo aika paljon noiden sinua palvovien miesten itsetunnosta, jos jäävät kaipaamaan "todella kaunista" (mitä tekemistä ulkonäöllä on tämän asian kanssa?) ja muita ihmisiä höykyyttävää narttua. Itseäni ainakin ahdistaisi aivan suunnattomasti jos joku roikkuisi perässäni vielä vuosien jälkeen enkä todellakaan mitenkään kehuskelisi aiheella! Olenkin tehnyt aina selväksi kuinka asiat ovat niin suhteen alussa kuin lopussakin.

Onhan tämäkin tietenkin tapa boostata omaa itsetuntoaan ja uskotella itselleen kuinka miehet vieläkin perään ruikuttavat, vaikka tosiasia on, että olet tehnyt jotain todella väärin suhteitasi lopettaessasi tai edelleen annat ymmärtää mahdollisuuksia olevan. Säälittävää ja raukkamaista suorastaan.

En usko tippaakaan tähän "olen vain niin uskomattoman kaunis ja mieletön nainen, josta miehet eivät voi luopua" -sontaan. Joko elät kuvitelmissasi tai kohdallesi on osunut ei-niin-täyspäisiä miehiä, joiden oikea paikka on hoidossa (ja mitä se taas kertoo sinusta, koska olet suostunut tällaisten miesten kanssa suhteeseen...).

"pippiiip:Tällaiset miehet pärjäävät parisuhteessa vain kiltin tottelevaisen naisen kanssa, jossa mies on pomo ja nainen kotiorja. " sellainen olo minulle miehestä tuli, että hän ei paljoa kysellyt mitä minä haluan, vaan kaikki tapahtui hänen ehdoillaan. Nähtiin silloin kun hänelle se sopi. Menin juttuun niin mukaan, että tein kaiken niin kuin hän halusi. Se ei tuntunut minusta hyvälle, mutta tein niin silti koska halusin nähdä miestä ja hän oli minulle tärkeä.

MInusta aina tuntuu niin ihmeelliseltä, että joku ihminen vaan tulee niin nopeasti elämääni ja yhtä nopeasti hän lähteekin- mitään ei jää käteen. Olin tämän miehen kanssa alle puoli vuotta, viikossa tämä suhde meni ohi. Eikö teistä tunne se ihmeelliseltä?

Kertoo aika paljon noiden sinua palvovien miesten itsetunnosta, jos jäävät kaipaamaan "todella kaunista" (mitä tekemistä ulkonäöllä on tämän asian kanssa?) ja muita ihmisiä höykyyttävää narttua. Itseäni ainakin ahdistaisi aivan suunnattomasti jos joku roikkuisi perässäni vielä vuosien jälkeen enkä todellakaan mitenkään kehuskelisi aiheella!

En tullut tänne kehuskelemaan (vaikka suomessa onkin kirosana kutsua itseään kauniiksi), vaan antamaan näkemykseni aiheesta miksi ja miten miehet käyttäytyvät eri tilanteissa. On mielestäni keskustelua piristävää antaa uudenlaisia näkemyksiä asiaan ja kuten varmasti huomasit, on minunkaltaisiani vastaavan tilanteen kokeneita naisiakin paikalla.

Onhan tämäkin tietenkin tapa boostata omaa itsetuntoaan ja uskotella itselleen kuinka miehet vieläkin perään ruikuttavat, vaikka tosiasia on, että olet tehnyt jotain todella väärin suhteitasi lopettaessasi tai edelleen annat ymmärtää mahdollisuuksia olevan. Säälittävää ja raukkamaista suorastaan.

Annan ymmärtää mahdollisuuksia olevan? Olen naimisissa enkä pidä luonnollisesti mitään yhteyttä ex-miehiini. Jos joskus vahingossa samaan paikkaan ex:äni kanssa satutaan, niin silloin ovat kuin koiranpennut palvelemassa ja kuolaamassa. Se sen lähinnä kertoo, että tunteita heidän suunnaltaan vieläkin on eikä tarvitsisi kuin sormia napsauttaa..;)

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:
Nähtiin silloin kun hänelle se sopi. Menin juttuun niin mukaan, että tein kaiken niin kuin hän halusi.

Anteeksi nyt vaan, mutta pitäisikö ihmisiä tavata silloin kun se EI sovi?

Minuakin on syytetty täsätä asiasta usein: säkin otat yhteyttä vain silloin kun se sulle sopii. No milloin hitossa minun sitten pitäisi ottaa yhteyttä? Mahdollisimman epäsopivalla hetkelläkö?

Samoin minua on syytetty siitä, että ajattelen vain omaa elämääni ja sitä, mitä minä haluan. Aivan! Minä elän omaa elämääni, enkä tajua, kenen ihmeen haluamisia minun pitäsi haluta, ellei omiani.

Jos näiden syytösten tarkoitus on saada minut luopumaan kaikesta omasta, ja alkaa ajatella vain kumppanini etua, niin hallelujaa. Jos omat harrastukset ja ystävät ovat itsekkyyttä, niin sitten minä olen todella itsekäs. Täysin sopimaton parisuhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja itsekäs moukka:
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:
Nähtiin silloin kun hänelle se sopi. Menin juttuun niin mukaan, että tein kaiken niin kuin hän halusi.

Anteeksi nyt vaan, mutta pitäisikö ihmisiä tavata silloin kun se EI sovi?

Minuakin on syytetty täsätä asiasta usein: säkin otat yhteyttä vain silloin kun se sulle sopii. No milloin hitossa minun sitten pitäisi ottaa yhteyttä? Mahdollisimman epäsopivalla hetkelläkö?

Samoin minua on syytetty siitä, että ajattelen vain omaa elämääni ja sitä, mitä minä haluan. Aivan! Minä elän omaa elämääni, enkä tajua, kenen ihmeen haluamisia minun pitäsi haluta, ellei omiani.

Jos näiden syytösten tarkoitus on saada minut luopumaan kaikesta omasta, ja alkaa ajatella vain kumppanini etua, niin hallelujaa. Jos omat harrastukset ja ystävät ovat itsekkyyttä, niin sitten minä olen todella itsekäs. Täysin sopimaton parisuhteeseen.

Yleensä suhteessa otetaan huomioon se toinenkin osapuoli ja hänen menot eikä ilmoiteta että tulen sitten. Voitko nähdä silloin kun sen toiselle osapuolelle sopisi? Vähän sama juttu kun mulla oli yks kaveri, joka ei muuten halunnut nähdä vaan oli vaan poikaystävänsä kanssa. Kun mies lähti armeijaan, hän alkoi soitella ja ihmetteli miksi kukaan ei voi nähdä kun hän haluisi lähteä baariin tai tehdä jotain kun hänelle sopisi..

Alkuperäinen kirjoittaja lilililii:
Jos joskus vahingossa samaan paikkaan ex:äni kanssa satutaan, niin silloin ovat kuin koiranpennut palvelemassa ja kuolaamassa. Se sen lähinnä kertoo, että tunteita heidän suunnaltaan vieläkin on eikä tarvitsisi kuin sormia napsauttaa..;)

ne tunteet ovat miehillä muisteloita hyvistä panoista; on yliarvioimista, jos kuvittelee miehen mielessä liikkuvan jotakin vaaleanpunaista höttöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mangopepe:
Niinhän se menee, että suurin v****us tulee, kun on olo kuin oravalla talvena huomatessaan kävyn jäätyneen. Toisin sanoen jos ei heru tarpeeksi lempeä, ei sitä päätänsä viitsi seinään loputtomiin hakata.

Faktaa on, että vaikka naisesta tuntuu, että intohimoa riittää, se ei välttämättä toisesta osapuolesta siltä tunnu. Esim. ei siitä paljoa mitään saa, jos toinen vain lahnana makoilee tms.

Esim. Islamilaisten liitot kestää juuri siksi, kun naisen on oltava se palvelija ja levittää sillon kun miehestä tuntuu siltä. Suurin osa kariutuneista liitoista lähipiirissäni on juurikin lähtöisin "rakkauden" hiipumisesta, joka aiheutuu miehen aivojen turhautumisesta seksin puutteeseen. Pitempiaikaiset "päänsäryt" pidemmän päälle aiheuttavat sen, että aidan takana ruoho näyttää entistä vihreämmältä.

Ennenvanhaanhan kun mies tuli töistä niin ei siinä ollut työn määrästä uupunutta vaimoa odottamassa, vaan ruoka oli pöydässä jne. Feministit vaan jauhavat naisten oikeuksista ym, mutta fakta on, että miehet tarvitsevat seksiä pitääkseen tunteensa elossa. Hyvää sellaista.

Toisekseen on tullut huomattua, että parisuhteessa jotkut naiset "rupsahtaa", ei viitsi enää tehdä ulkonäölleen mitään, muulloin kuin kavereiden kanssa kuppilaan mennessä. Juurikin YH- äideissä huomaa, että ei siinä mies paljoa paina, tottakai lapset ovat etusijalla. Riittämättömyyden tunne sekä se, että ei saa tarpeeksi huomiota osakseen, aiheuttaa pakoreaktion.

Mitä tuo sun lässytys on alkuperäisen ongelman kanssa tekemistä???? idiot!
reikää sä vaan tarvitset, hanki pumpattava barbara itsellesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Miehensapalvoma:
Mina olen nainen ja vaittaisin etta varmasti tuo Mangopepen kirjoitus on suurella osin tottakin.... Kun menin naimisiin niin vanha aitini minulle antoi neuvoksi, etta ala tytto hyva koskaan risti jalkojasi kun mies seksia kaipaa.... ja sita neuvoa olen uskolllisesti noudattanut ja suhde toimii todellakin erinomaisesti ja intohimoa ja tunnetta ja laheisyytta ja huomioonottamista riittaa miehen taholta yllin kyllin ja koskaan ei tarvitse edes pohtia etta olisiko mahdollista etta mies kiinnostuisi vieraista. Mieheni on itsekin sanonut, etta ei han sentaan tyhma ole, miksi han riskeeraisi kaiken sen upean ja hyvan mita hanella on, hetken huvilla. Han suorastaan palvoo minua. Ja on muuten komea, varakas, alykas ja fiksu mies, joka kohtelee minua kuin jumalatarta. Mutta tietysti minun taytyy laittaa korteni kekoon, eli seksia meilla harrastetaan joka paiva vahintaan kaksi kertaa (aamuisin/lounasaikaan ja iltaisin/oisin). Mutta mitas tuosta, minustakin se on kivaa ja jos joskus ei huvittaisi, niin kun vaan rupeaa hommiin niin vahan ajan paasta jo huvittaa itseakin. Ja nain ei edes paakaan sarje koskaan;)

enemmistö miehistä menee vieraisiin tai pettää jos tilaisuus tulee!!! vaikka saisivat omalta naiselta, joka on kaunis kuin miss universum ja rakastavainen ja halukas sängyssä miehensä suteen.

oletpa sä sinisilmäinen hyväuskovainen nainen tai sitten sulla on kamalan poikkeava mies , siis verrattuna enemmistö miesten suhteen, usko pois.

enemmistö miehistä menee vieraisiin tai pettää jos tilaisuus tulee!!! vaikka saisivat omalta naiselta SEKSIä YMPäRI KELLON ELI 24/ 7 nainen joka on kaunis kuin miss universum ja rakastavainen ja halukas sängyssä miehensä suteen, vieraisiin menevät jos tilaisuus tulee, sun mies myös.

oletpa sä sinisilmäinen hyväuskovainen nainen tai sitten sulla on kamalan poikkeava mies , siis verrattuna enemmistö miesten suhteen, HARVINAINEN TAPAUS, usko pois.

Mina olen nainen ja vaittaisin etta varmasti tuo Mangopepen kirjoitus on suurella osin tottakin.... Kun menin naimisiin niin vanha aitini minulle antoi neuvoksi, etta ala tytto hyva koskaan risti jalkojasi kun mies seksia kaipaa.... ja sita neuvoa olen uskolllisesti noudattanut ja suhde toimii todellakin erinomaisesti ja intohimoa ja tunnetta ja laheisyytta ja huomioonottamista riittaa miehen taholta yllin kyllin ja koskaan ei tarvitse edes pohtia etta olisiko mahdollista etta mies kiinnostuisi vieraista. Mieheni on itsekin sanonut, etta ei han sentaan tyhma ole, miksi han riskeeraisi kaiken sen upean ja hyvan mita hanella on, hetken huvilla. Han suorastaan palvoo minua. Ja on muuten komea, varakas, alykas ja fiksu mies, joka kohtelee minua kuin jumalatarta. Mutta tietysti minun taytyy laittaa korteni kekoon, eli seksia meilla harrastetaan joka paiva vahintaan kaksi kertaa (aamuisin/lounasaikaan ja iltaisin/oisin). Mutta mitas tuosta, minustakin se on kivaa ja jos joskus ei huvittaisi, niin kun vaan rupeaa hommiin niin vahan ajan paasta jo huvittaa itseakin. Ja nain ei edes paakaan sarje koskaan;)

siis sun äiti neuvoi "anna vaan reikää niin ei se mene vieraisiin?

voi voi..................

Mina en suoraan sanoen usko,etta miehet olisivat niin tyhmia, etta menisivat vieraisiin jos kotona saa kaiken sen mita tarvitsee ja haluaa.
Menisitko itse vieraisiin jos kotona sinulla on mies, jonka kanssa seksi on upeaa ja muutenkin suhde toimii erinomaisesti, on hauskaa yhdessa, laheisyytta, kommunikaatiota ja antoisaa yhdessaolemista?
Minun mieheni on hyvin kaytannollinen mies ja todellakin poikkeava monessakin suhteessa, jopa taman seksin suhteen. En ole meinaan koskaan tavannut aiemmin miesta, joka keskittyy nain perinpohjaisesti myos naisen nautintoon. Jos meilla ei toimisi seksi, han varmasti jattaisi minut jo muutenkin, ennen kuin menisi pettamaan ja hankkisi vain uuden suhteen naiseen, jonka kanssa seksi tayttaa hanen toiveensa. Han on periaatteen mies joka tavalla. Ja mina taas ehka ajautuisin helpommin vieraaseen suhteeseen, jos en saisi omaltani sita intohimoa, laheisyytta ja tyydytysta, jota kaipaan.

On myos hyvin eri asia antaa reikaa, kuin elaa aktiivista ja intohimoista seksielamaa kumppaninsa kanssa, jossa molemmat tuntee itsensa myos halutuksi ja arvostetuksi myos sankykamarin puolella rakastamansa kumppanin kanssa.

Ymmarran myos hyvin naisia, joilla paata sarkee ja jotka eivat viitsi harrastaa miehensa kanssa seksia. Olen itse myos ollut suhteessa mieheen, joka ei yksinkertaisesti kyennyt tuottamaan minulle orgasmeja ja nautintoa ja suoraan sanoen niin hyvasydaminen en ole minakaan, etta viitsisin peuhata joka paiva tai monesti viikossa jos en itse siita mitaan saisi. Tuossa tapauksessa lukisin varmasti mieluummin kirjaa sangyssa kuin harrastaisin seksia mieheni kanssa tai vetoaisin paan sarkyyn, kun en kehtaisi suoraan sanoa, etta ei yksinkertaisesti huvita.

no nyt kun minut on diagnosoitu narsistiseksi yms niin voinkin todeta että jos nainen ei ole itsestään huolta pitävä, viehättävän näköinen ja hyvän itsetunnon omaava, niin hänelle ei käy mieheltä vaikka mikä käyttäytyminen ja hän ei usko kaiken mitä mies keksii hänelle selittää..

Suuremman painon laitan oman ylpeyden tunteelle kuin ulkonäölle, mutta jos molemmat on kunnossa, ei naisen tarvitse koskaan jäädä yksin ruikuttamaan kun mies nyt vaan käyttäytyy näin ja näin..

Mina en suoraan sanoen usko,etta miehet olisivat niin tyhmia, etta menisivat vieraisiin jos kotona saa kaiken sen mita tarvitsee ja haluaa.
Menisitko itse vieraisiin jos kotona sinulla on mies, jonka kanssa seksi on upeaa ja muutenkin suhde toimii erinomaisesti, on hauskaa yhdessa, laheisyytta, kommunikaatiota ja antoisaa yhdessaolemista?
Minun mieheni on hyvin kaytannollinen mies ja todellakin poikkeava monessakin suhteessa, jopa taman seksin suhteen. En ole meinaan koskaan tavannut aiemmin miesta, joka keskittyy nain perinpohjaisesti myos naisen nautintoon. Jos meilla ei toimisi seksi, han varmasti jattaisi minut jo muutenkin, ennen kuin menisi pettamaan ja hankkisi vain uuden suhteen naiseen, jonka kanssa seksi tayttaa hanen toiveensa. Han on periaatteen mies joka tavalla. Ja mina taas ehka ajautuisin helpommin vieraaseen suhteeseen, jos en saisi omaltani sita intohimoa, laheisyytta ja tyydytysta, jota kaipaan.

On myos hyvin eri asia antaa reikaa, kuin elaa aktiivista ja intohimoista seksielamaa kumppaninsa kanssa, jossa molemmat tuntee itsensa myos halutuksi ja arvostetuksi myos sankykamarin puolella rakastamansa kumppanin kanssa.

Ymmarran myos hyvin naisia, joilla paata sarkee ja jotka eivat viitsi harrastaa miehensa kanssa seksia. Olen itse myos ollut suhteessa mieheen, joka ei yksinkertaisesti kyennyt tuottamaan minulle orgasmeja ja nautintoa ja suoraan sanoen niin hyvasydaminen en ole minakaan, etta viitsisin peuhata joka paiva tai monesti viikossa jos en itse siita mitaan saisi. Tuossa tapauksessa lukisin varmasti mieluummin kirjaa sangyssa kuin harrastaisin seksia mieheni kanssa tai vetoaisin paan sarkyyn, kun en kehtaisi suoraan sanoa, etta ei yksinkertaisesti huvita.

Kaunis kirjoitus oikeistamiehistä. Nyt taas kannattaa olla mies.

Syykin selvisi miehen käytökseen: hän ilmeisesti palasi entisen tyttöystävän kanssa yhteen tai löysi jonkun ihan uuden. Olisiko ollut niin vaikeaa varoittaa asiasta minuakin? Esim. sanomalla, että mennään vähän hitaammin tai muuta, eikä väittämällä että rakastaa ja on tosissaan mun kanssa. Itse mietin, että olisin kyllä puhunut asiasta kun huomaa että toinen on mukana jutussa tosissaan. Olisiko reilu kaveri niin tehnyt? Harmittaa vieläkin älyttömästi miksi annoin näin tapahtua!!! En jaksa pettyä joka kerta uudestaan!