En enään tiedä mitä tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itkupilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itkupilli

Vieras
Olen kahden leikki-ikäisen lapsen äiti ja olen ollut mieheni kanssa naimisissa kohta 5v. Reilun vuoden parisuhteemme on ollut yhtä kriisiä toisen kriisin perään.

Meillä ei koskaan ole ollut järin ruusuinen suhde, mutta nyt alkaa tuntua siltä että minulle alkaa riittää. Nykyään meillä tapellaan ja huudetaan joka asiasta. En oikein edes osaa kuvailla millaista meillä kotona on, tiedän vain etten enään ole pitkään aikaan ollut onnellinen. Itken paljon useammin kuin nauran, ja huono oloni näkyy lapsillekin. Vanhempi lapseni kysyy usein mikä äidillä on kun äiti itkee taas.

Haluaisin niin että avioliittoni kestäisi ikuisesti mutta en tiedä voiko sitä korjata. Olen koittanut puhua miehelleni mutta hän ei halua puhua ikävistä asioista, vaan suuttuu kun edes yritän. Ja suuttuu jos itken kun hän ei halua puhua, hän luulee että syyllistän häntä sillä. Viimeksi kuin halusin puhua ja yritin kertoa miltä minusta tuntuu hän uhkasi pakata laukkunsa ja lähteä.

En enään tiedä mitä tekisin. Jostain syystä en kehtaa puhua asiasta omalle äidilleni tai ystävilleni, joten jospa täältä löytyisi joku samassa tilanteessa oleva tai vain joku joka ymmärtäisi ja auttaisi.

Ymmärrän sua,joten kokeile kirjoittaa miehellesi kirje kun ei puhetta halua kuunnella.Kerrot omat tuntemuksesi ja toiveesi paperille.Yritä puhua ja jos toinen sanoo lähtevänsä niin anna lähteä.Ehkä näin sivusta on helppo sanoa noin mutta ei sun pahaa oloas lakaista maton alle.Kyllä sille tarvinnee tehdä jotain.Niin varmasti auttaisi kun saisit jollekkin puhua eli miet lähi piiristäsi luotto henkilö tai neuvolastakin varmasti osaavat ohjata eteenpäin. :hug: Jaksamisia sulle ja koittakaa saada asiat järjestyyn.

kummismeillä kans miehen kans ollut paljon riitoja ja tappeluja koko yhdessä olon ajan ja monet kriisit ollaan läpi käyty. Monta kertaa ollut sellainen tunne että en tunne miestäni kohtaan muuta kuin pelkkää vihaa vain ja kaikki mitä hän tekee tai sanoo niin ärsyttää. Olen usein ajatellut että lähtisin heti jos ei olisi lapsia...mutta rakkaus voittanut joka kerta :heart: kummiskin todella vahvat tunteet mieheeni ja nähnyt monta kertaa sellaisia unia jossa mieheni löytänyt uuden ja mulla ollut todella ahdistunut olo. aamulla kun herään niin oma ukko kulta vieressä ja olo tuntuu taivaalliselta. Eli erossa varmasti häntä kaipaisin koko ajan. Ehdottaisin teille parisuhde terapiaa, varmasti auttaisi. Olen lukenut monta juttua samanlaisista tapauksista ja pelkkää positiivista. Tsemppiä teille :flower: :heart:

sam tilanne oli lapseni isänkans, olin enempi onneton kun onnellinen,tuntui että kaikki aika meni murehtimiseen, päätettiin erota ja se sopi meille molemmille, nyt molemmat ollaan onnellisia =) mieti tarkkaan mitä teet... toivottavasti asiat järjestyis mahdollisimman pian, pääsisit viettämään kesää hyvillä mielin...tsemppiä :hug:

Mieti suoraan ja tarkkaan mitä haluat elämältäsi ja mikä parhaaksi teille kaikille, eteenkin lapsille ja sinulle.
Rehellisesti pistät pödälle faktat ja teet pääöksen, näin on ja mitä seuraavaksi. Muutos on väistämätön, kiusaat vaan itseäsi (ja lapsia ja miestä) jatkamalla noin.

Pistä mies kuuntelemaan.

Yhteistyössä