En halua enää olla kissani kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
siis, äiti osti mulle juuri kissa ja kaikki sen tarvikkeet. En ole varma haluanko olla kissan kanssa. vaikka rakastan kissoja en ole varmaan hyvä kissan omistaja.
En ole varma tahdonko pitä siitä enää huolta ja en halua puhua tästä äidille ettei se suutu.
Myös jos myyn sen pois ostaako kukaan vähän käytettyjä kissan tarvikkeita (ihan pari päivää vanhoja). Kissa on kyllä kiltti, eikä riehu ja osaa käyttää laatikkoa, mutta silti en vaan haluisi olla sen kanssa.

Anna mulle. minä haluan. tyttö vai poika? minkä värinen? missä päin? minä kovasti kaipaisin kissaa :love:

Tokihan tämä aloitus on provo koska kukaan ei hanki toiselle kissaa jos toinen ei halua. ihan kummaa touhua

Äitisi on ottantu kissan, koska haluaa itse kissan. Olet liian nuori pitämään itsenäisesti huolta lemmikistäsi. Ei tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä, että et halua olla kissan kanssa, koska äitisi pitää siitä varmasti ihan mielellään huolen. Kestää aikansa tottua uuteen lemmikkiin.
Kissa ja kissan tarvikkeet ovat halpoja, eikä siitäkään kannata murehtia, että rahaa on niihin mennyt. Kyse kuitenkin maksimissaan satasesta - parista.
Otat nyt vaan rauhassa ja tutustelet kissaan päivä kerrallaan. Ainakin pari viikkoa voi mennä niin, että harmittaa ja kaduttaa, että tuli uusi lemmikki otettua. Se on ihan normaalia, ja niin käy varsinkin koiranpentujen kanssa usein, että se pennun ottaminen onkin jollain lailla myös pettymys ja tuntuu ettei nyt ihan tätä halunnutkaan. Aika auttaa, kun lemmikkiin tutustuu ja siitä tulee itselle rakas.

Yhteistyössä