En halua lukea blogeista ns. oikeaa elämää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lissa"

Vieras
En halua katsella kuvia harmaista muovilattioista ja Sotkan sohvista, joilla hyppii Seppälän vaatteisiin puettu piltti. En halua katsella kyseisen lapsosen kuvia lähiön hiekkalaatikolla otettuna, enkä halua lukea perheen aamupuurohetkestä Hemtexistä ostetulla kaitaliinalla koristellun Jyskin pöydän ääressä. Ja jokaäidin yritykset neuloa pilteilleen villasukkia ja ommella samanlaisia pipoja, joita kymmenessä muussakin blogissa esitellään, eivät kiinnosta.

Tällainen ei yksinkertaisesti inspiroi.

Joten luen ilolla Kaunista Pientä Elämää, ja jätän mielestäni ankeat ''todellista elämää'' kuvaavat blogit suosiolla muille.

(Mainitsemistani paikoista löytyy myös kivaa tavaraa, mutta blogeissa tuntuu näkyvän vain sitä mitäänsanomatonta junttilähiökamaa...)

Minä en käsitä, miten kauneus ja siisteys ei olisi oikeaa elämää. En kerta kaikkiaan käsitä sitä.

Ehkei se kaikille ole sellaista...riippuu varmaan paljon missä itse asuu ja millaisissa vaatteissa omat lapset kulkee...Yleensä sitä samaa elämää jota itsellä on pitää oikeana elämänä ja jos toisen elämä on toisenlaista niin se on sitten jotain muuta.

Mä katselen mielelläni blogeja, joissa on estetiikkaa. Niinpä esim. KPE on mielestäni ilo silmälle.

Katselen mä kyllä muunlaisiakin blogeja. Juuri niitä, missä on kuvattu ihan tavallista elämää. Sellaista mitä mäkin elän. Sotkaa ei taida meiltäkään löytyä, mutta kyllä me lasten kanssa käydään taloyhtiömme hiekkalaatikolla.

Välillä tuntuu, että saan yliannostuksen KPE-tyyylisistä yltiötäydellisistä blogeista, mutta välillä taas kaipaan niitä. Toisinaan tuntuu, etten jaksa katsella kuvia niistä "sotkakodeista" mutta toisaalta välillä tulee niitäkin ilävä. Sopivasti kun siinä välissä tasapainoilee, niin se on yhyvä :)

Onneksi blogimaailma on niin laaja...sieltä löytää aina jotakin kivaa ja sopivaa :)

[QUOTE="Joops";24924099]Miksi ihmeessä tätä tiettyä blogia hehkutetaan täällä palstalla jo ainakin kolmatta päivää!!!
En ymmärrä.[/QUOTE]

Blogin ylläpitäjä tekee aloituksia aina säännöllisin väliajoin..

Ap:lla on kyllä pointti. Itsekin katselen myös hiukka epätodellisia blogeja. Esimerkiksi seuraan muutamaa muotiblogia, joissa merkkivaatevarastoja ei kyllä ihan millään tavis 2500e palkoilla ylläpidetä. Muutenkin kulutus on sitä tasoa, että hiukka enemmän sitä rahaa on.

Seuraan myös muutamaa "realistista" blogia, mutta kyllä olen ihan koukussa tuohon unelmaimagoon. Esteettisyys merkitsee paljon, joten jo alkumetreillä usein tiedän jäänkö seuraamaan blogia vai en.

Eihän sen pitäisi tarkoittaa sitä, että ainoastaan rahalla saa tuon unelman luotua, mutta usein se käytännössä menee noin. Mielikuvitusta tietysti myös tarvitaan, mutta raha antaa sen mahdollisuuden toteuttaa asioita aivan eri tasolla.

Ehanaa...meil ei ol muovilattiaa, ei ol Sotkan kalusteita,ei ol hiekkalaatikkokuvia lähiöstä, sukkia kyllä löytyy kuten paljon muutakin :D Muttei ole kuitenkaan kuin Kaunis pieni elämä. Meillä on kaaottinen suuri elämä :stick:

Näin niinkun ohi aiheen... Missäs sä olet ollu? Ei oo näkyny, tai sitten en oo nähny vaan :D

Aiheeseen, KPE on kaunis blogi, mutta liian teennäinen.. Tykkään silti kovasti ko. perheestä, sisustuksesta, askarteluista ja luen sitä siis ilolla :)

Teennäisellä tarkotan, että kuvat on liian suunniteltu ja sotkuakin olisi mukava nähsä (niin hassulta kun se kuulostaakin)

Näin niinkun ohi aiheen... Missäs sä olet ollu? Ei oo näkyny, tai sitten en oo nähny vaan :D

Aiheeseen, KPE on kaunis blogi, mutta liian teennäinen.. Tykkään silti kovasti ko. perheestä, sisustuksesta, askarteluista ja luen sitä siis ilolla :)

Teennäisellä tarkotan, että kuvat on liian suunniteltu ja sotkuakin olisi mukava nähsä (niin hassulta kun se kuulostaakin)

Remppahommia tehnyt. Ja iski kyllästyminen tänne myös...täsä mä nyt oon ainakin toistaiseksi...

Mä taas haluaisin lukea blogia normaalista, tapahtumarikkaasta elämästä. Tuollainen haave-elämä blogi kiinnostaa vain muutaman postauksen verran, jonka jälkeen kyllästyn totaalisesti.

Olen sen verran jalat-maassa tyyppi, etten halua seurata satua joka esitellään totena.
Sama kun en voi sietää tv:stä tosiTV-ohjelmaa, joissa näyttelijät ja käsikirjoitus, epäaitous paistaa aina läpi, vaikka kuinka taidolla tekisi.

[QUOTE="vieras";24924237]Ap:lla on kyllä pointti. Itsekin katselen myös hiukka epätodellisia blogeja. Esimerkiksi seuraan muutamaa muotiblogia, joissa merkkivaatevarastoja ei kyllä ihan millään tavis 2500e palkoilla ylläpidetä. Muutenkin kulutus on sitä tasoa, että hiukka enemmän sitä rahaa on.

Seuraan myös muutamaa "realistista" blogia, mutta kyllä olen ihan koukussa tuohon unelmaimagoon. Esteettisyys merkitsee paljon, joten jo alkumetreillä usein tiedän jäänkö seuraamaan blogia vai en.

Eihän sen pitäisi tarkoittaa sitä, että ainoastaan rahalla saa tuon unelman luotua, mutta usein se käytännössä menee noin. Mielikuvitusta tietysti myös tarvitaan, mutta raha antaa sen mahdollisuuden toteuttaa asioita aivan eri tasolla.[/QUOTE]

Mitä muotiblogeja seurailet? :) Itsekin tykkään lukea niitä.

Yhteistyössä