En halua pahaa mieltä kellekään,mutta kysymys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ralliperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tutulla tuli rv 14 keskenmeno suihkussa ollessa jäi klöntti viemärinritilään ja huusi paniikissa miehen ottamaan sen pois sieltä.Siis mä en ymmärrä miten kukaan voi kestää tuollaista tilannetta.Se klöntti oli siis jo vähän lapsen näköinen.Joutu osin kuulemma vähän ponnistamaan sitä ulos.Mä en tiä miten mä voisin selvitä tuosta. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös n.viikoilla 15 se sikiö ole vielä niin pieni ettei sitä edes erota siitä muusta mitä ulos tulee? Siis jos km tulisi kotona. Itse olen aikoinaan saanut km viikolla 13, sikiö vastasi viikkoja 10+ eikä minulta kukaan kysynyt mitä haluan tehdä, kaavintaan siis jouduin. Siinä tilassa ei itse älyä mitään kysellä ja jälkeenpäin hiukan harmitti. En nyt mitään hautajaisia olisi alkanut järkkäileen, mutta se kohtelu "näitä nyt sattuu ja tapahtuu koko ajan" oli todella epämiellyttävää :(

Kyllä se sikiö viikolla 15 on jo ihan kun pieni ihminen. Mahtuis toki kämmenelle, mutta muuten on kun "nukke". Ei sellainen huomaamatta pääse ulos tulemaan.

Näin juuri. Mä sain keskenmenon rv13, alkio oli tosin vastasi noin yhdeksän viikon kokoista. Kyllä semmoisen parin sentin mittaisen alkionkin erotti kaiken muun seasta ihan hyvin. Pönttöönhän se meni...

Sikiöt heitetään Biologisen jätteen joukkoon eli samaan kuin leikkaussalin jäte, amputaatiojäte, istukat jne..menevät isossa vaihtolavakontissa polttojätteeksi ainakin pk-seudulla jossa roskat poltetaan vantaan jätevoimalassa, samaan kuiluun ne kipataan minne kotitalouksienkin jätteet kipataan, olen ollut kippaamassa ja tyhjäämässä naistenklinikan biologisen jätteen konttia Vantaan voimalaan..ei paljon viitsinyt funtsia kuin kippi ylös ja jätteet kuiluun josta kahmari ne nostelee uuniin jossa palaa +1100 asteen lämmössä tuhkaksi.

Yhteistyössä