En halua pitää lasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistunut

Vieras
Mä en halua tätä lasta. Mä en tiedä mitä mä teen. Abortti ei ole enää mahdollista. Ei ole ketään tukijoukkoja ei ole rahaa elättää lasta. Isää lapsella ei ole. Ja voi kuinka se tulisi vihaamaan äitiä joka ei häntä voi elättää. Haluan kuolla pois. Jos annan lapsen adoptoitavaksi menetän ystäväni jos teen lapsen menetän ystäväni enkä koskaan tule saamaan miestä. Tästä raskaudesta on koitunut niin paljon haittaa ja nyt kaipaan vaan että minua rakastettaisiin että minulla olisi mies. MInä olen aina ajatellut että lapsella on oltava isä ja äidillä mies. Ei tää näin käy.

ne ystävät, jotka jättävät sinut hädän tullen, eivät ole ystävyydesi arvoisia!
jos tiedät, ettet voi lapsestasi pitää huolta niin teet todellakin hyvän teon antamalla hänet semmoisille, jotka voivat hänelle antaa kaiken sen, minkä sinäkin toisessa elämäntilanteessa voisit hänelle antaa. oletko puhunut neuvolassa tilanteestasi? jos et, niin kannattaisi ainakin yrittää.

yritä jaksaa ja pidä huolta itsestäsi, sillä siten voit ainakin antaa lapselleni parhaimman mahdollisen alun elämän tielle, vaikket häntä itse voisikaan pitää.

lapsi rakastaa sinua jo nyt... anna rakkaudelle tilaa!
Onko sinulla perhettä? tarkoitan vanhempia/sisaruksia jotka olisivat apuna? Ootko puhunut ajatuksistasi neuvolassa? He osaavat ohjata sinua eteenpäin!
Et ole huono ihminen, vaikka päättäisitkin antaa lapsen adoptoivaksi... olet VAHVA ! Uskallat myöntää itsellesi ja muille, ettet kykene ottamaan lasta vastaan ja annat sen siaisvanhemille!!
Raskaus ja tulevaisuus peloittaa sinua, mutta löytyy vielä ratkaisu joka on sinulle ja lapselle parhaaksi!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Missäs sen isä on?

En tiedä. Yhden illan juttu, ehkäisystä huolimatta raskaaksi tulin.

Pyydä neuvolasta aika jollekulle ammattilaiselle. Menet sinne keskustelemaan ahdistuksestasi ja tilanteestasi yleensä. Ihan varmasti alkavat asiat tuntua valoisimmilta!!

Alkuperäinen kirjoittaja tiltu:
ne ystävät, jotka jättävät sinut hädän tullen, eivät ole ystävyydesi arvoisia!
jos tiedät, ettet voi lapsestasi pitää huolta niin teet todellakin hyvän teon antamalla hänet semmoisille, jotka voivat hänelle antaa kaiken sen, minkä sinäkin toisessa elämäntilanteessa voisit hänelle antaa. oletko puhunut neuvolassa tilanteestasi? jos et, niin kannattaisi ainakin yrittää.

yritä jaksaa ja pidä huolta itsestäsi, sillä siten voit ainakin antaa lapselleni parhaimman mahdollisen alun elämän tielle, vaikket häntä itse voisikaan pitää.

Tässä hyvä kirjoitus!

Noi ahdistus "kohtaukset" melkeimpä kuuluvat raskauteen ja onneksi niistä voi päästä eroon ja viimeistään lapsen synnyttyä lapsi on yleensä kuitenkin se rakas ja äidit omituisia selviytyjiä. Itse myös jostain kumman syystä ahdistunut ja tuntuu etten rakasta lasta yms. vaikka lapsella on isä ja sisaruksia sekä taloudellinen tilanne ok... kait noi raskaushormoonit vain saavat ihmisen välillä ahdistuneemmaksi kuin muuten olisikaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja viirupylly:
Mix menetät ystäväsi ja et tule saamaan miestä jos pidät lapsen???Yx tuttu tuli raskaax yhen illan jutun jälkeen ja piti lapsen.On löytänyt uuden miehen ja mennyt kihloihin!

Mulla luultavasti läheisriippuvuus, sen takia koskaan en oo kunnon ihmissuhdetta saanu aikaseks, ja nyt ne kenen kans oon kaveri on todennu et tervemenoa kun lapsi tulossa. :(

sori en voi usko että on hyvää ratkaisu antaa lapsen pois. et voi olla niin köyhä että et pystyis hankkia ruoka jnd. mun mielestä lapsille riittää että joku rakastaa sitä ja se rakkaus saa omilta vanhemmilta .. aatele sinäkin jos sua öis annettu pois jollekin

Mix menetät ystäväsi ja et tule saamaan miestä jos pidät lapsen???Yx tuttu tuli raskaax yhen illan jutun jälkeen ja piti lapsen.On löytänyt uuden miehen ja mennyt kihloihin!

Mulla luultavasti läheisriippuvuus, sen takia koskaan en oo kunnon ihmissuhdetta saanu aikaseks, ja nyt ne kenen kans oon kaveri on todennu et tervemenoa kun lapsi tulossa. :(

Eli oot 20 viikkoa raskaana eikä poikakaverisi tiedä?

Joo. Vähän turhan huono provo.

Anna tämän ihmisen mennä.. et ole sen kaveruuden arvoinen! Kun lapsi syntyy (ja jos pidät sen) on olemassa paljon äiti/lapsi kerhoja joissa tapaat toisia samassa tilanteessa olevia äitejä ja saat sieltä ystäviä jotka osaavat sinua tukea!

Yhteistyössä