En halua työelämään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiskimus?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laiskimus?

Vieras
Onko muita jotka myöntää että mieluusti on kotona vaikka seuraavat 10 vuotta sen sijaan että lähtisi työelämään? mua ahdistaa että kohta pitää aloittaa työelämä, lapset hoidossa pitkät päivät, kiirettä jne... mieluiten viettäisin kotielämää pienten lasteni kanssa. mies nauttii työstään ja tulot on hieman keskimääräistä paremmat.

Juu. Periaatteessa haluan, periaatteessa en. Haluaisin, jos olis edes joku työ joka oikeesti kiinnostais, tai joho mulla ois minkäänlaista pätevyyttä. Kotiäitinä olo ois mun unelma.

Heti, kun tuo tänä vuonna 18 v täyttävä kuopus saa opintonsa siihen malliin, että pystyy elättämään itsensä, mä lopetan työnteon ja ryhdyn elämäntapaintiaaniksi B)

Alkuperäinen kirjoittaja Surkea noita harmaana:
Mä haluaisin tehdä töitä kotona, niin että olisin aina paikalla kun muksut tulee koulusta ym..
Mulla on ollut sellanen työ jo monta vuotta =) Mutta haluaisin kyllä lopettaa työnteon jo ihan kokonaan.

Mä olen sikäli samaa mieltä, että en haluaisi lähteä kodin ulkopuolelle töihin mutta haluaisin kotiin lisää töitä, joita jo pitkään olen täällä yrittäjänä tehnyt. Haluaisin niitä sen verran, että voisin kunnolla osallistua perheemme elättämiseen. Minkäänlaista kodin ulkopuolista työyhteisöä en haluaisi.