en ikinä enään käy missään:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
älä välitä! tuollainen tuijotus on kyllä aika törkeää...
olin tänään lapseni kanssa kaupungilla ja ohimenevät 2 naista, jotka katsovat minua pitkään ja puhuvat sitten kovalla äänellä:"Ahdistaa ajatellakin, että olis itellään lapsi!"
:whistle:

Oliko viiden lapsen hankkiminen oma ratkaisusi, vai teitkö sen jostain muusta syystä? Jos olet valinnut itse kohtalosi, olisit kaiken järjen mukaan sinut sen asian kanssa, että sulla on 6 lasta.
Kaikilla ihmisillä on joskus tällaisia kokemuksia. Itselläni on ulkomaalainen mies ja emme jaksa kulkea kovin usein kaupungilla yhdessä, koska meitä tuijotetaan.
Vaikeahan siihen on tottua.
Mainitsemasi tapaus on kyllä selvää junttiutta, jonka saa jättää omaan arvoonsa. Olisit tuijottanut takaisin yhtä pitkään. Itse tapaan tehdä niin ja ihmisiä alkaa nolottaa..

Me ollaan joskus KOKO perheen voimin käyty Suomessa jossain ABC:n tyylisellä taukopaikalla, olimme matkalla Hämeenlinnaan. Meitä oli silloin jo 12 henkeä perheessä. Enpäs hoksannut katsoa josko joku olisi tuijottanut... Enkä välitä vaikka tuijottaisivat. :wave:

Meillä myös 5 lasta ja kyllä päät kääntyy kun olemme jossakin.On jopa tultu kysyy "onks noi kaikki sun" siihen vastannut että kyllä vaan ja lisää teen jos luoja suo.(oikeesti en tee yhtään enään)
Mutta toi tollanen kytääminen on törkeetä mutta kai ne ajattelee et kuin noilla on varaa syödä ravintolassa?

Mulla on kanssa inhottava tapa "ihailla" isoja perheitä ja varsinkin kaksosia.. :ashamed: Mutta en mä tietty kyylää toisia taukoamatta, tai muuten tahallani ainakaan tahdo ketään "ahdistella", itse vaan niin tahtoisin monta monta lasta niin sitten katselen ihaillen sellaisia perheitä joilla niitä on.. =)

Yhteistyössä