en ikinä olisi uskonut, et joudun tällästä miettimään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha olo

Vieras
Meiltä petti miehen kanssa ehkäisy heinäkuun alussa. Otin jälkiehkäisytabletin, mut alkuviikosta tein raskautestin ja se oli positiivinen.
Olen juuri päässyt töihin ja saan vakipaikan loppuvuodesta. Meillä on pieniä lapsia. Olen koko yön miettinyt,et taloutemme romahtaisi aivan täysin jos jäisin äitiyslomalle ja vakituinen työpaikka jäisi saamatta.
Olen aina ollut abortti vastaan, mut tällä hetkellä tuntuu, et se on ainut "järkevä" ratkaisu..

Meillä petti miehen kanssa tässä kuussa ehkäisy ja olen päättänyt mikäli raskaaksi siitä tulen teen abortin. Enkä edes tunne siitä pahaa omaatuntoa.

Alkuperäinen kirjoittaja tee kuten järkeväksi näät:
Meillä petti miehen kanssa tässä kuussa ehkäisy ja olen päättänyt mikäli raskaaksi siitä tulen teen abortin. Enkä edes tunne siitä pahaa omaatuntoa.

Eikö se olisi parempi jättää ne sextailut pois, jos lasta ei halua pitää?

Alkuperäinen kirjoittaja Hah:

Joo jätetään seksielämä kokonaan pois. Nykyäänhän harrastetaan seksiä vain lisäntymistarkotiuksessa..huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Ei ne raskauden takia ainakaan saa sitä vakipaikkaa jättää antamatta. Onko tarkempaa tietoo millon työ muuttus vakinaiseks?

Loppuvuodesta muuttuisi. tarkempaa aikaa en vielä tiedä.
Meillä on työpaikalla yksi määräaikainen työntekijä minu lisäksi ja pomoni kysyi minulta parisen viikkoa sitten et olisinko halukas jatkamaan vakituisella työsopimuksella. Tiedän, et jos jään äitiyslomalle alkuvuodesta vakipaikka menee sille toisella määräaikaiselle

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Ei ne raskauden takia ainakaan saa sitä vakipaikkaa jättää antamatta. Onko tarkempaa tietoo millon työ muuttus vakinaiseks?

Loppuvuodesta muuttuisi. tarkempaa aikaa en vielä tiedä.
Meillä on työpaikalla yksi määräaikainen työntekijä minu lisäksi ja pomoni kysyi minulta parisen viikkoa sitten et olisinko halukas jatkamaan vakituisella työsopimuksella. Tiedän, et jos jään äitiyslomalle alkuvuodesta vakipaikka menee sille toisella määräaikaiselle

Mietin vaan että kerkeisitkö tekemään sen vakisopparin ennen kun raskaus näkyy.

No justhan tuossa ap kertoi että ehkäisy petti :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja paha olo :
Meiltä petti miehen kanssa ehkäisy heinäkuun alussa. Otin jälkiehkäisytabletin, mut alkuviikosta tein raskautestin ja se oli positiivinen.
Olen juuri päässyt töihin ja saan vakipaikan loppuvuodesta. Meillä on pieniä lapsia. Olen koko yön miettinyt,et taloutemme romahtaisi aivan täysin jos jäisin äitiyslomalle ja vakituinen työpaikka jäisi saamatta.
Olen aina ollut abortti vastaan, mut tällä hetkellä tuntuu, et se on ainut "järkevä" ratkaisu..

No jos jotain opit, niin ainakin olemaan moralisoimatta aborttiin päätyviä.
Elämä kun ei todellakaan ole mustavalkoista, yksinkertaista, helppoa.

Mieti rauhassa, harkitse ja punnitse.
Voimia siihen mihin päädyt.

Joo eli sun mielestä seksiä voi/saa harrastaa vain ihmiset jotka haluaa lisääntyä??????

voi hitto mitä typeriä vastauksia täällä jotkut jakelee...

Itellä on kaksi pientä lasta, 1v4kk ikäerolla. Pienin on nyt 10kk ja en todellakaan tiedä mitä tekisin jos meillä pettäisi ehkäisy!
Joten ymmärrän kyllä jos ap ei halua lasta, mulla saattas pää levitä jos vielä pitäs yksi raskaus jaksaa putkeen ja ois kolme ihan pientä!

Yhteistyössä