En ikinä uskonu olevani tässä tilanteessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kukkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kukkis"

Vieras
Eli olen parisuhteessa, helvetin huonossa sellaisessa, lapsia kaksi, kolmas tulossa.
Olen tutustunut mieheni harrastuksen kautta erääseen mieheen...
Tämä mies on minua huomattavasti vanhempi, kahden teinin isä, joka on eroamassa vaimostaan vaimon uskottomuuden takia. Olemme viettäneet tämän miehen kanssa pitkiä keskusteluja kun hän on purkanut tuntojaan vaimostaan ja tulevasta erostaan. Huomasin joku aika sitten kun mies oli työmatkalla että kaipaan häntä..
Omassa kotona oleminen on tuskaa, on ollut jo pitkän aikaa.. vain lapset saa minut jaksamaan tätä.
Nyt tuo vieras mies antoi ymmärtää että hän tykkää minusta kovasti.. Kaikki mitä hän minusta sanoo saa minun poskeni punoittamaan ja tunnen käyttäytyväni kuin joku pahainenkin teini..
Jo pelkästään kun hän ajaa autolla vastaan tai tulee kaupassa yllättäen samaan hyllyn väliin, saa minut leijumaan.. Uskomattoman usein olen huomannut lenkkeileväni hänen asuinalueellaan..

Mitä ihmettä tämä on ja miten tästä selvitään?? Vai tarvitseeko tästä selvitä.. Voinko antaa vaan mennä ja katsoa mitä hänellä on mielessä..

Ihan ensimmäiseksi pohdit mitä teet nykyiselle parisuhteellesi. Unohda siksi aikaa se toinen mies.

Ei ole reilua pelata nykyisen miehesi seläntakana moista peliä.

Mikäli päädyt nykyisen miehesi kanssa eroon, niin siinä kohtaa olet vapaa tutustumaan tähän toiseen mieheen. Mutta niin kauan kun elät parisuhteessa, on se väärin.

Tapailet miestä, joka aikoo erota vaimosta tämän uskottomuuden takia. Mitä itse parhaillaan teet? Mahtaakohan mies vaan testailla miten helposti varatut akat lähtee muiden mukaan ;) Jos mies tekee kanssasi tuota, hän täyttää tekopyhän kriteerit.

En minä tapaile tuota toista miestä ;) Ainakaan salaa.. Tapaan häntä viikoittain mieheni kautta ja muutaman kerran olemme tavanneet ihan kahdestaankin, mutta sillä tavalla että lasteni isä on aina teinnyt tapaamisesta.
Oma tilanteeni on tällä hetkellä se tai on ollut jo pitkään, jopa ennen tätä uutta raskautta, että eroaisimme jos vain osaisimme. Mitään yhteistä muuta meillä ei enää varsinaisesti ole kuin talo, autot, lapset ja ruokapöytä.. Eli jommankumman pitäisi nyt täälläkin vain osata laittaa omaisuus myyntiin, koska kummallakaan ei ole varaa tähän yksin..
Enkä tosiaan ole menossa tuon toisen miehen sänkyyn tms! Mutta hän vaan saa jotenkin minut aivan sekaisin ;) onnesta!

Ihan ensin, selvitä nykyinen suhteesi suuntaan tai toiseen!

ja sitten, ei se tule kestämään. just tollainen teini-ihastus, kestää hetken, mutta kun arki iskee katoaa myös "taika". ymmärettävää jos kotona vaikeaa ja suhde takkuaa, niin innostua tolla tavalla, kaikki tuntuu paremmalta ja ihanalta ja aivan erilaiselta, mutta kun se arki tulee väkisin jossain vaiheessa, niin alkaa myös ongelmat.
sori vaan, mutta mä en oikein usko tälläisiin :/

En minäkään usko että tästä olisi mitään vuosisadan rakkaustarinaa tulossa! Mutta kun eihän minun kiltin perheen äidin koskaan pitänyt ihastua toisiin miehiin, eikä edes ajatella tälläsia.. Olen aina "tuominnut" NE toiset ja nyt itse punastelen kun pahainenkin kakara sen oikeasti aikuisen miehen seurassa..

[QUOTE="kukkis";22006374]En minäkään usko että tästä olisi mitään vuosisadan rakkaustarinaa tulossa! Mutta kun eihän minun kiltin perheen äidin koskaan pitänyt ihastua toisiin miehiin, eikä edes ajatella tälläsia.. Olen aina "tuominnut" NE toiset ja nyt itse punastelen kun pahainenkin kakara sen oikeasti aikuisen miehen seurassa..[/QUOTE]

Yksinkertaista: lakkaa hölmöilemästä. Tuhoat niin paljon tolla mitä nyt puuhaat, jos vielä jatkat. On hyvä muistaa, että jotkut asiat on peruuttamattomia. Ei ole tuo sen arvosta. Eroa miehestäs, jos teidän suhde ei toimi - mutta lopeta toi.

Yhteistyössä