Miten toimisit/tuntisit tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sydänsuruinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sydänsuruinen

Vieras
Olisit tavannut miehen joka on eroamassa.
Mies on siis ollut aloitteellinen osapuoli kontaktin luomisessa sinuun.
Olet ihastunut mutta sanonut että et halua mitään ellei mies ole vapaa. Mies sanoo että he ovat avovaimonsa kanssa jo henkisesti erillään ja vuokraa myös oman asunnon ja erosta tulee "virallinen". Vakuuttaa ettei enää tosiaankaan aio palata entiseen suhteeseen.
Kuuntelet juttuja mitä hän haluaa erosta purkaa ym. ja koet että teidän välillä on todellisia tunteita. toivoisit kuitenkin että tahti olisi hitaampi.
Kun olet onnellinen ja sydämen joka sopukkaasi myöten rakastunut, mies päättääkin "lasten takia" palata entiseen suhteeseen. (Joka siis on jo vuosia ollut riitelyä ja toistuvia eroja ja yhteenpalaamisia).
Mieheltä tulee vain viesti että älä ota yhteyttä ettei tule väärinkäsityksiä.
Koin siis itse äskettäin tämmöisen tilanteen ja voin sanoa että on kyllä tosi kakka-fiilis. Kun ois vähän aikaa leikitty ja sitten heitetty pois kuin roska. Tosi arvoton olo. Mies vain jatkaa onnellisena perhe-elämää niinkuin mitään ei ois tapahtunut ja minun pitäisi vielä varoa että hänen "emäntänsä" ei saa tietää minusta. OK. Olipa kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sydänsuruinen;24215160:
Olisit tavannut miehen joka on eroamassa.
Mies on siis ollut aloitteellinen osapuoli kontaktin luomisessa sinuun.
Olet ihastunut mutta sanonut että et halua mitään ellei mies ole vapaa. Mies sanoo että he ovat avovaimonsa kanssa jo henkisesti erillään ja vuokraa myös oman asunnon ja erosta tulee "virallinen". Vakuuttaa ettei enää tosiaankaan aio palata entiseen suhteeseen.
Kuuntelet juttuja mitä hän haluaa erosta purkaa ym. ja koet että teidän välillä on todellisia tunteita. toivoisit kuitenkin että tahti olisi hitaampi.
Kun olet onnellinen ja sydämen joka sopukkaasi myöten rakastunut, mies päättääkin "lasten takia" palata entiseen suhteeseen. (Joka siis on jo vuosia ollut riitelyä ja toistuvia eroja ja yhteenpalaamisia).
Mieheltä tulee vain viesti että älä ota yhteyttä ettei tule väärinkäsityksiä.
Koin siis itse äskettäin tämmöisen tilanteen ja voin sanoa että on kyllä tosi kakka-fiilis. Kun ois vähän aikaa leikitty ja sitten heitetty pois kuin roska. Tosi arvoton olo. Mies vain jatkaa onnellisena perhe-elämää niinkuin mitään ei ois tapahtunut ja minun pitäisi vielä varoa että hänen "emäntänsä" ei saa tietää minusta. OK. Olipa kivaa.

Pikku vinkki, älä koskaan koske varattuun mieheen... Ehditkö jo sänkyyn hänen kanssaan?? Aika paskamaista, mutta yleensä miehet vain hakee hiukan vipinää vain elämään ja palturia puhuvat jotta pääsevät maistamaan vierasta...

Senpä takia juuri suhdetta ei kannattaisi aloittaa ennen kuin toinen on päässyt kunnolla irti edellisestä. Tulee vain harmia ja suruja kaikille. Harmillinen juttu tosiaan, mies on ollut epäreilu kaikkia kohtaaan.

Mä kyllä tekisin kaikkeni että emäntä saa tietää. Mies teki väärin sinua mutta myös emäntäänsä kohtaan. Pieni opetus olisi oikein miehelle!

Jos heillä oli ero vireillä ja asuivat jo eri osotteissa, niin tarkkaan ottaen miten mies teki väärin edellistään kohtaan?

Ap, itteäs vaan kiusaat kun roikut tilanteessa. Anna olla ja koita unohtaa.

Kiitos kommenteista. Eilen meni tietokone tilttiin niin en voinut vastata.
Kyllä meillä kerkesi muutama hellä hetki olla. Mies tosiaan vakuutti hyvinkin kiivaasti eroaan... No, jälleen tuli opittua yksi asia kantapään kautta.
Enkä tosiaan aio jäädä roikkumaan.

Yhteistyössä