En jaksa äitini seksiin liittyviä kommentteja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minusta se on niin, että lasten seksielämä ei kuulu vanhemmille ja päinvastoin. Ja vaikka minulla on kolme lasta ja olen naimisissa ja on siis kohtalaisen selvää, että seksiäkin on harrastettu niin vanhempieni kanssa en tahdo asiasta keskustella edes sivulauseessa.

No äidilläni on kuitenkin tapana heitellä jotain kommentteja. Tyyliin, jos meidän poika on painimassa kaverinsa kanssa (taaperoita) niin äitini sanoo, että "onkohan toi poika nähnyt makkarissa jotain...".

Tai "Sain mieheltäni hääpäivä lahjaa sellaisen ja sellaisen" niin äitini vastaa "ja sinä annoit sitten sen perinteisen vai?".

Ja eilen puhuin äitini kanssa puhelimessa ja sotkin samalla stepperiä. Sanoin sitten kesken puhelun, että sotken tätä stepperiä muuten samalla niin äitini sanoi että " no mä meinasin just kysyä, että mitäs siellä oikein puuhataan kun kuuluu tommonen puuskutus".

Mä en vaan kestä tommosia kommentteja vanhemmiltani. Olen varmaan jotenkin sulkeutunut. Joku kaveri jos sanoisi vastaavaa niin letkauttaisin vain jotain takasin.

Alkuperäinen kirjoittaja ällöä:
tota, onko sun äiti jotenkin pervo? Ihan selvinpäinkö tuollaisia laukoo? hui ja hyi

Ihan selvinpäin... ei se ikinä edes mitään juo. Siitä on tullut tommonen ällöttävä pervo jotenkin viimeisen kymmenen vuoden aikana. Tai jos on ennenkin jo ollut niin minä en siitä mitään tiedä.

Jopa kertoi edellisen avioeronsa jälkeen miten hän seksimessuilta bongasi miehen ja pani sen kanssa autossa. Arvatkaa kiinnostaa vitun vertaa. Hävetti niin saatanasti, kun kertoi tollasta puhumattakaan siitä, että on ylipäätään mennyt tekemään noin. Sillä oli oikein irstailuvaihe sen eronsa jälkeen ja onneksi niistä isommista selvittiin, mutta tommosten ns. likaisten puhuminen on jäänyt päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kans:
no, höh! en ymmärrä likaista mielikuvitustasi. en kuulisi noissa äitisi kommenteissa mitään seksiin viittaavaa.

Ai et kuule? Ihan sitä ne on. Tänne ei tietysti saa äänensävyä mukaan, mutta kyllähän noista jo noinkin ilmenee. Mitä ihmeen painimista kuvittelisit tämän muuten makkarissa tarkoittaneen. Eikä ole päässäni todellakaan vikaa vaan kommentit on nimenomaan sitä.

Äitini on joskus veljelleni jopa nauranut, että on hauskaa miten mykäksi minut saa noilla seksijutuilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Sä et ole kasvanut vielä äidinhelmasta ulos kun häpeilet.

En minä seksiä häpeä, mutta minusta minun seksielämäni ei kuulu missään muodossa äidilleni. Eikä hänen seksielämänsä myöskään kuulu minulle.

Saatan heittää hyvinkin pervoja juttuja kaveriporukassa, mutta en äidilleni.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kans:
no, höh! en ymmärrä likaista mielikuvitustasi. en kuulisi noissa äitisi kommenteissa mitään seksiin viittaavaa.

Mitähän toi "sinä annoit sitten sen perinteisen vai" sitten sinusta tarkottaisi? Ajattelisitko, että kakkukahvit äijälle hääpäivänä?

olen samoilla linjoilla... mun vahemmat ei harrasta seksiä, mä en niiden silmissä harrasta seksiä ja varsinkaan mun täysikäset pikkuveljet EIVÄT harrasta seksiä... sisko nyt ehkä todistettavasti harrastaa kun sillä jo 3 lasta... hmmm...
ja tästä harhaluulosta mä pidän kynsin hampain kiinni :D :D :D

Mulla sama ongelma. Olen suoraan sanonut monta kertaa etten halua ko. aiheesta hänen kanssaan keskustella mutta aina vaan tulee kommentteja "meillä ku ei ole oikein koskaan ollut tuo seksielämä minua tyydyttävää" tai "jokos teillä on aloitettu avioelämä vauvansaannin jälkeen" tai "mikäs sitä onkaan taas valvottanut" jne. Pahimpia en nyt edes onneksi muista...

Oikein puistattaa kun yritän miettiä, mitä kaikkea on sanonut..

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
olen samoilla linjoilla... mun vahemmat ei harrasta seksiä, mä en niiden silmissä harrasta seksiä ja varsinkaan mun täysikäset pikkuveljet EIVÄT harrasta seksiä... sisko nyt ehkä todistettavasti harrastaa kun sillä jo 3 lasta... hmmm...

Joo tähän! Mä haluan ajatella samoin! Erityisesti kauhistuttaa pian 18v siskoni ja hänen seksin harrastamisensa. Haluan kieltää asian itseltäni täysin! :D

kauhistus, että vielä aikuisemmallakin iällä nainen voi olla aktiivinen seksielämässä, aktiivisempi jopa kuin oma tyttärensä.
sinä taidat olla oikea "siveydensipuli" ja äitisi tietää sen, ettet anna miehellesi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:

Joo tähän! Mä haluan ajatella samoin! Erityisesti kauhistuttaa pian 18v siskoni ja hänen seksin harrastamisensa. Haluan kieltää asian itseltäni täysin! :D

joo.. se ei vaan tapahdu... ei ei ei... ne on täysin seksittomiä nuo pikku sisarukset :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Mulla sama ongelma. Olen suoraan sanonut monta kertaa etten halua ko. aiheesta hänen kanssaan keskustella mutta aina vaan tulee kommentteja "meillä ku ei ole oikein koskaan ollut tuo seksielämä minua tyydyttävää" tai "jokos teillä on aloitettu avioelämä vauvansaannin jälkeen" tai "mikäs sitä onkaan taas valvottanut" jne. Pahimpia en nyt edes onneksi muista...

Oikein puistattaa kun yritän miettiä, mitä kaikkea on sanonut..

Joo. Ällöttävää. Vaikka jos kaveri kysyy, että jokos on sekstailtu synnytyksen jälkeen niin ei ole mikään ongelma ilmoittaa asiaa. Ja juuri tuossa kun raskaana olinkin niin ilmoitin kavereille heidän kysyessä, että meillä ei todellakaan harrasteta nyt seksiä. Siis kun oli puhetta näistä kolmesta ässästä. :D

En minä seksiä häpeä, mutta minusta minun seksielämäni ei kuulu missään muodossa äidilleni. Eikä hänen seksielämänsä myöskään kuulu minulle.

No sitähän mä just nimenomaan tarkoitinkin, että häpeät juuri äitisi kanssa näitä juttuja ;) Häpesin mäkin lapsena, mutta en enää, koska en voisi enää vähempää välittää siitä mitä äitini moisesta ajattelee.

Ts. äiti on sulle edelleenkin äiti kun suhtaudut siihen selkeästi eri tavalla kuin muihin ihmisiin. Sun tarvitsee vain itsenäistyä.

Alkuperäinen kirjoittaja päälle 4-kymppinen mamma:
kauhistus, että vielä aikuisemmallakin iällä nainen voi olla aktiivinen seksielämässä, aktiivisempi jopa kuin oma tyttärensä.
sinä taidat olla oikea "siveydensipuli" ja äitisi tietää sen, ettet anna miehellesi?

En ole siveyden sipuli enkä ajattele ettei vanhemmilla (äitinikin tosin vasta 52v) olisi seksielämää. Etkö ymmärrä lukemaasi? Minä kirjoitin, että vanhempien seksielämä ei kuulu lapsille eikä lasten seksielämä vanhemmille. Eli minä en tahdo keskustella seksielämästäni edes vitsiin verhottuna äitini tai isäni kanssa. Enkä kyllä sisaruksienikaan kanssa. Minun puolestani he saavat panna niin paljon kuin lystäävät ja puhua muille asioista, mutta minä en tahdo heidän kanssaa puhua asiasta.

Eikä minusta ole kovin asiallistakaan äidin heitellä tuollaisia.

No sitähän mä just nimenomaan tarkoitinkin, että häpeät juuri äitisi kanssa näitä juttuja ;) Häpesin mäkin lapsena, mutta en enää, koska en voisi enää vähempää välittää siitä mitä äitini moisesta ajattelee.

Ts. äiti on sulle edelleenkin äiti kun suhtaudut siihen selkeästi eri tavalla kuin muihin ihmisiin. Sun tarvitsee vain itsenäistyä.

Tota... tietysti äitini on minulle edelleen äiti kuten isäni on minulle edelleen isä. En ymmärrä että miksi heidän pitäisi muuttua muiden ihmisten kaltaisiksi? Itsenäistynyt olen jo aikoja sitten ja äitini kanssa en ole asunut samaa huushollia sen jälkeen kun täytin 12.

En ole siveyden sipuli enkä ajattele ettei vanhemmilla (äitinikin tosin vasta 52v) olisi seksielämää. Etkö ymmärrä lukemaasi? Minä kirjoitin, että vanhempien seksielämä ei kuulu lapsille eikä lasten seksielämä vanhemmille. Eli minä en tahdo keskustella seksielämästäni edes vitsiin verhottuna äitini tai isäni kanssa. Enkä kyllä sisaruksienikaan kanssa. Minun puolestani he saavat panna niin paljon kuin lystäävät ja puhua muille asioista, mutta minä en tahdo heidän kanssaa puhua asiasta.

Niin koska on äiti on vaan äiti. Äiti ei ole myös nainen, vaimo, ystävä. Kyllä aikuinen ihminen ymmärtää, että äiti on myös kaikkia noita ja osaa suhtautua kypsästi äidin noihin kaikkiin puoliin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin koska on äiti on vaan äiti. Äiti ei ole myös nainen, vaimo, ystävä. Kyllä aikuinen ihminen ymmärtää, että äiti on myös kaikkia noita ja osaa suhtautua kypsästi äidin noihin kaikkiin puoliin.

Tottakai ymmärrän ja tiedän. Se riittää. Minun ei tarvi vatvoa niitä asioita ääneen ymmärtääkseni ja tietääkseni sen.

Yhteistyössä