S
Siis mitä??
Vieras
Siis tuo, että lapsella tulee joku vaihe on tietty ihan lapsesta kiinni, mut uskon et monia pieniä tyttöjä vetää puoleensa tv:n ja kauppojen prinsessahärvelit. Olis parempi ku ei niin kauheesti panostettais niihin eikä sit taas pojille kaikkiin raisuihin juttuihin. Mua etoi kun pari vuotta sitte muotia oli poikien (ja ehkä jossain tyttöjenkin) vaatteissa pääkallot. En ostais sellaisia missään nimessä. Ja se mun mielipiteeni et tyttöjen vaatteisiin en halua rusetteja on se kun tuntuu et monet oikein hankkimalla haluaa niitä mahd paljon tytöilleen. Mä en myöskään halua pojalleni mitään hurjimusvaatteita tai jotain työkalupaitaa. Niin kauan kun mä ostan lapsilleni vaatteet ja lapset ei osaa pyytää mitään niin meillä on hyvin simppeleitä, ehkä jopa unisex-vaatteita. Mulla on ehkä vastareaktio kun kaikilla on niin paljon näitä juuri tyttöjen/poikien vaatteita. Mun lapset on niin pieniä et en tiedä mitä kausia heille tulee. Mut meillä tuttavaperheen nelivuotias kommentoi kun pojallamme on v.pun paita. Sanoi sen olevan tyttöjen väri....