E
ei jaksa enää
Vieras
mies jäi taas työttömäksi, nyt on pari kuukautta siis ollu. mitään muuta se ei kotona tee kuin ruuan joka toinen päivä. kaikki, ihan kaikki jää mun huoleksi. pojan vie joskus eskariin. nyt olen laittanu sen käymään yksin kaupassa kun en jaksa kuulla sitä jatkuvaa valitusta mikä on kun se huutaa pojalle että olis hiljaa kun poika yrittää jotain sanoa.
en vaan oikeesti enää jaksa. mulla krooninen olkapää kipu ja krooninen selkäkipu (välilevyn rappeuma), ja mieheltä ei apuja tule edes kotitöihin. nytkin se makaa sängyssä ja nukkuu. välillä kattoo telkkaria ja istuu koneella.
pojalle valittaa (huutaa) ihan ihme asioista, esim jos poika ei jotain osaa.
en tiedä enää mitä teksin. keskustelemaan mies ei suostu. kun kysyy et mikä vaivaa, vastaus on en tiedä.
en vaan oikeesti enää jaksa. mulla krooninen olkapää kipu ja krooninen selkäkipu (välilevyn rappeuma), ja mieheltä ei apuja tule edes kotitöihin. nytkin se makaa sängyssä ja nukkuu. välillä kattoo telkkaria ja istuu koneella.
pojalle valittaa (huutaa) ihan ihme asioista, esim jos poika ei jotain osaa.
en tiedä enää mitä teksin. keskustelemaan mies ei suostu. kun kysyy et mikä vaivaa, vastaus on en tiedä.