En jaksa enää tuota reilua vuosikasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Ihan koko ajan vain syliin ja tissille tulossa.
Yöllä toimin hänen tuttinaan ja nyt alkaa olla mitta täynnä.
Ikää neidillä 1v2kk.Kuinka monta päivää kestää että se unohtaa tissin?
Olen kun haudasta noussu tän väsymisen vuoksi.
Koko päivän vain itkenyt taas ja vain syli ja tissi kelpaa.

meillä raivottiin kolmena yönä ja äiskä nukkui sohvalle ettei olleet tissit vieressä, mutta siihen se sitten jäi..

Tosin meinaa neiti vielä kipsutella meidän väliin yläkerrasta, mutta palautetaan takaisin....

Mulla meni tytön kanssa imetys samanlaiseksi, tytöllä oli silloin ikää reilut 1v 4kk. Yhtenä aamuna mulla vaan meni hermot koko hommaan ja totesin että se on nyt loppu. Ilmoitin tytölle että tissit on nyt rikki, niistä tulee vain sinappia. Eihän tyttö sitä heti uskonut mutta nähtyään nokareen sinappia rinnanpäässä ( :D ) uskoi. Päivällä protestointi oli yllättävän lievää. Sanoin aina vaan että vielä on rikki ja keksin jotain muuta tekemistä. Illalla karjumista -siis tosiaan karjumista, ei itkua vaan raivoisaa huutoa- kesti puolitoista tuntia. :xmas: Mutta sitten nukuttiinkin aamuun asti ja seuraavana iltana oli jo paljon helpompaa. =)

Muutamassa päivässä tyttö lopetti tissin kyselemisen. Tutti tai tuttipullo meillä ei ole koskaan ollut käytössä, taikamukista annoin vettä.

Täältä löytyy myös vuoden vanha joka olisi koko ajan sylissä. Toki pidän sylissäkin mutta en todellakaan koko aikaa. Eihän se olisi lapsen kehityksellekin hyväksi.

Yhteistyössä