En jaksa enää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Yöt menee puolison kuorsaamista kuunnellessa. Hän metelöi niin kovaa etten voi nukkua. Menen yleensä aiemmin nukkumaan mutta herään unesta siinä vaiheessa kun mies on nukahtanut ja aloittaa kuorsaamisen. Se on kammottavaa ja valvon kun en voi nukahtaa melussa. Ei auta kyljelleen nukkuminen, mies kuorsaa silti. Ei auta mun korvatulpat, koska ne eivät pysy korvissa. Mies on aina kuorsannut mutta iän myötä ongelma on vain pahentunut. Ongelmana on miehen nielun ahdas rakenne, häneltä on vauvana leikattu suulakihalkio.

Miten te muut kuorsaajien puolisot saatte nukuttua? Olen aivan onneton kun öisin en saa nukkua. Kadehdin sinkkuja jotka saavat nukkua yksin hiljaisuudessa.

Nuku toisessa huoneessa.

Mut vinkkinä,osta oranssit korvatulpat ja lämmitä niitä kädessä ensin.Sitten puristat ja tunget korvaan ne.
Molemmat.

Mä nukun korvatulpat korvissa,ukko kuorsaa ja oon todella herkkäuninen.Oon nukkunut jo vuosikaudet näin.

Passita uniapnea tutkimuksiin. Vaikkei sitä olisikaan voi saada sitä kautta sellaiset hammaskiskot ,jotka voivat lopettaa kuorsauksen kokonaan. Nielua voidaan polttaa myös suuremmaksi. apteekista saa ainakin paria tuotetta ,joista voi olla apua.
Mun miehellä nuo kiskot ja ei kuorsaa enää yhtään.

Kiitos vinkeistä. Apteekin tuotteita ei ole kokeiltu, pitää ostaa Silence-suihketta. Myös nuo hammaskiskot on kokeilematon. Eri huoneissa usein nukutaankin, mutta olisi niin ihana kölliä isännyksen kainalossa.

Miehen tolkuttomasta kuorsaamisesta ja hampaiden narskuttelusta huolimatta nukun erittäin hyvin.
Ja yleensä menen vielä nukkumaan kun mies on jo nukahtanut.
Herään vain silloin, kun mies lopettaa kuorsaamisen ja hengittämisen, töniäkseni häntä hieman.
Ja joskus, jos hän lopettaa kuorsaamisen, niin tarkistaakseni hengittääkö hän.

Hitto, repesin tolle memmu89:n kommentille =D

Menkää tosiaan lääkäriin, kyllähän kuorsaukseen apuja löytyy =) Varsinkin kun on kerta tuota leikkaushistoriaa, niin osaavat varmaan paremmin neuvoa. Ei univelat kivoja ole, niin parempi hoitaa heti alta pois =)

Yhteistyössä