Alkuperäinen kirjoittaja mie:http://www.kuorsaus.org/pages/etusivu/nukkula/nukkula-estaeae-kuorsauksen.php
Juuri tämä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:http://www.kuorsaus.org/pages/etusivu/nukkula/nukkula-estaeae-kuorsauksen.php
Alkuperäinen kirjoittaja sara :Mulla kans mies, joka ajoittain kuorsaa aika tavallaMeillä kuorsausta lisää mm. pöly, joten petivaatteita tuuletetaan ahkeraan ja imuri heiluu.
Meillä kans on lääkärissä käyty ja yks nenäsuihke on auttanut jonkun verran kuorsaukseen ja toinen mistä on valtavasti apua, on NENÄN HUUHTELU!
Kannattaa kuitenkin muistaa, ettei mies sille kuorsaamiselle mitään voi, joten se potkiminen ei auta yhtään. Pahimmillaan mies on vaan väsyneempi siitä ja kuorsaa vielä enemmän.
Jos kuorsaus häiritsee untasi noin pahasti, kannattaa kokeilla, että toinen nukkuu eri huoneseessa. Ei siitä ainakaan haittaakaan ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mä olen sanonut, että kävis työterveyslääkärillä, mutta mies työskentelee toisella paikkakunnalla, joten työterveyslääkäri on siellä. Ja mies on sanonut mulle, että heidän firmallaan on työterveyslääkäriin vain sellainen sopimus, että katsoo vain terveystarkastukset, ei ylimääräisiä. Ihmettelen!
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mä olen sanonut, että kävis työterveyslääkärillä, mutta mies työskentelee toisella paikkakunnalla, joten työterveyslääkäri on siellä. Ja mies on sanonut mulle, että heidän firmallaan on työterveyslääkäriin vain sellainen sopimus, että katsoo vain terveystarkastukset, ei ylimääräisiä. Ihmettelen!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mä olen sanonut, että kävis työterveyslääkärillä, mutta mies työskentelee toisella paikkakunnalla, joten työterveyslääkäri on siellä. Ja mies on sanonut mulle, että heidän firmallaan on työterveyslääkäriin vain sellainen sopimus, että katsoo vain terveystarkastukset, ei ylimääräisiä. Ihmettelen!
Edelleenkin yksityiselle! Katsoitko edes noita edellä laittamiani linkkejä?
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mä olen sanonut, että kävis työterveyslääkärillä, mutta mies työskentelee toisella paikkakunnalla, joten työterveyslääkäri on siellä. Ja mies on sanonut mulle, että heidän firmallaan on työterveyslääkäriin vain sellainen sopimus, että katsoo vain terveystarkastukset, ei ylimääräisiä. Ihmettelen!
Sitten täytyy mennä yksityiselle, vaikkakin se maksaa paljon.
Mutta kun vaakakupissa painaa myös äidin jaksaminen niin ehkä se menee kuitenkin myös rahan edelle.
Nuo sopimukset on niin erilaisia. Mun mies on nyt töissä firmassa jossa tehtiin työterveyden kanssa sopimus että se kattaa kaiken mahdollisen. Ja sitten on näitä jotka tosiaan katsoo suurinpiirtein vain sen työhöntulotarkastuksen ja sairaslomat.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mä olen sanonut, että kävis työterveyslääkärillä, mutta mies työskentelee toisella paikkakunnalla, joten työterveyslääkäri on siellä. Ja mies on sanonut mulle, että heidän firmallaan on työterveyslääkäriin vain sellainen sopimus, että katsoo vain terveystarkastukset, ei ylimääräisiä. Ihmettelen!
Sitten täytyy mennä yksityiselle, vaikkakin se maksaa paljon.
Mutta kun vaakakupissa painaa myös äidin jaksaminen niin ehkä se menee kuitenkin myös rahan edelle.
Nuo sopimukset on niin erilaisia. Mun mies on nyt töissä firmassa jossa tehtiin työterveyden kanssa sopimus että se kattaa kaiken mahdollisen. Ja sitten on näitä jotka tosiaan katsoo suurinpiirtein vain sen työhöntulotarkastuksen ja sairaslomat.
Paljonkohan se maksaa?? Pitääkö ne toimenpiteetkin itse maksaa???
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:MToi on hirvee vaiva, läheisille. Apteekista saa semmoista vaahtoa, mikä saattaa auttaa jonkun verran vaivaan.
Ei auta, kokeiltu on, sitä silencia vai mikä lie. Ihan turhaan meni siihenkin pulloon 20?. Kaiken lisäks mies inhos sitä ainetta, oli pahan makusta. Mut joo, se ei tosiaan auttanut yhtään.
miksi ette palauttaneet sitä silencea? siitähän olisi saanut rahat takaisin.
meillä se kyllä toimi tosi hyvin, oli ainoa mikä auttoi
No siinähän lukee jotain, että pitää käyttää ennenku alkaa vaikuttaan. No puoli pulloo kokeiltiin, mut ei vaikutusta. Eikai sellaisesta enää rahoja takas saa!
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:MToi on hirvee vaiva, läheisille. Apteekista saa semmoista vaahtoa, mikä saattaa auttaa jonkun verran vaivaan.
Ei auta, kokeiltu on, sitä silencia vai mikä lie. Ihan turhaan meni siihenkin pulloon 20?. Kaiken lisäks mies inhos sitä ainetta, oli pahan makusta. Mut joo, se ei tosiaan auttanut yhtään.
miksi ette palauttaneet sitä silencea? siitähän olisi saanut rahat takaisin.
meillä se kyllä toimi tosi hyvin, oli ainoa mikä auttoi
No siinähän lukee jotain, että pitää käyttää ennenku alkaa vaikuttaan. No puoli pulloo kokeiltiin, mut ei vaikutusta. Eikai sellaisesta enää rahoja takas saa!
no lukeehan siinä pullossa, että kymmenen päivän asiakastyytyväisyystakuu. palauttavat ostohinnan ja postikulut jos sen palauttaa
Alkuperäinen kirjoittaja kata:Täällä yks kohtalontoveri!! Mut meillä mies joutuu sohvalle, joka yö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Amatyllissi:ja kyljellään kuorsaa tämäkin mies, ei yhtä kovaa kuin selällään mutta ihan tarpeeksi.
Jostain luin että tummat ja pitkät miehet kuorsaa eniten ? Mulla juuri siihen sopiva mies, ylipainoakaan ei ole kiloakaan.
Joop, tumma ja pitkä mies löytyy täältäkin :O Miten se muka voi vaikuttaa :OYlipainoa on mun miehellä ihan vähän, mutta kuorsasi kyllä ihan samalla tavalla silloin, kun oli kroppa hyvässä kunnossa.