En jaksa enää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Väsynyt"

Vieras
En jaksa enää noita lapsia! Jatkuvasti aamusta iltaan viurataan ja pillitetään. Edes vessassa ei saa olla rauhassa, kun mukulat tunkee sinne leikkimään vedellä! Jos livahdat vessaan salaa ni eiköhän mukulat jää oven taakse vetämään itkupotkuraivareita. Sitten kun annat periksi ja jätät ne vessaan leikkimään vedellä vähän ajan päästä tullaan perässä viuraamaan kun paita kastui. Ulkona ei voi olla, kun ensin tappelet vaatteiden laiton kanssa, kun lopulta saat vaatteet päälle haluaa mukulat ottaa koirat ulos, kun kiellät sen niin viurataan sitten sitä tunti tolkulla. Sisällä ei kuitenkaan haluta olla, kun halutaan ulos. Kun päästään ulos viurataan sitä sitten. Kauppaan ei voi mennä kun sekin on tyhmää. Huudetaan sitten naama punasena siellä. En jaksa enää! Mieskin vaan sanoo "no lapset on sillasia" ei helvetti. Muutan kohta pois ja mies saa jäädän noiden kauhujen kanssa yksin.

Joo meille ei kyllä tule yhtäkään kakaraa enää, voi nykysetkin on niin rasittavia.

Myönnän, että mulla on masennus eikä noi lapset kyllä sitä ainakaan paranna. Joskus toivon, että lapsia et olisi edes syntnyt.

Sitä niittää mitä kylvää, jos ei provo ole :D Mutta toki joskus on yliväsymys päällä ja tulee sanottua/kirjoitettua mitä sattuu.
Topakkuutta kehiin. Jämptisti vaan seuraavan kerran toteaa, että äiti käy nyt vessassa omassa RAUHASSA. Jos ei sana perille mene niin kai sulla on keinot terävöittää sanomaa? Illan pelikielto, telkka pysyy vkon kiinni, jälkkärit jää välistä, karkkipvä pois tms.. Lapset ovat just niin vaikeita kun annat niiden olla. Mielummin nipo äiti kuin lasten pillin mukaan hyppivä orja ;)

isommalle jäähy ellei tottele? pienempi mukaan sinne vessaan. samaan aikaan päiväunille nii saat hetken hengähtää. kauppaan vaan toisen kanssa jos mahdollista. ulos meette kun se onnistuu, muuten sisällä

[QUOTE="Väsynyt";29913831]Lapset on 2v3kk ja 7kk ni eipä ne telkkaria kato, pelaa, syö karkkia tai muutakaan.[/QUOTE]

Lapsesi on vielä kuitenkin noin pieniä, esikoisella varmaan jo uhmaikäkin alkanut/alkamassa. Uhmaikäinen saattaa kiukutella milloin mistäkin, mutta oikeasti kannattaa vähän valita että minkä suhteen alkaa taistella lapsen kanssa. Välillä voi tulla myös vastaan sitä uhmaikäistä ja antaa hänen valita, että laittaako päälleen sinisen vai punaisen haalarin, juoko tavallisesta mukista vai nokkamukista, haluaako yrittää pukea vaatteet itse vai auttaako äiti jne. Jos kauppareissut tuntuu vaikeilta kahden pienen lapsen kanssa, niin yksi vaihtoehto on varmaan myös se, että äiti/isä käy yksin kaupassa ja toinen hoitaa sillä aikaa lapsia.

Anna joskus ryskätä ja huutaa siinä oven takana. Ei ne montaa kertaa sitä tee, mutta jos annat aina periks, niin jatkavat sitä niin kauan, että saavat tahtonsa läpi. Jäähyä kannattaa käyttää, meillä on tytöllä toiminu hyvin. Tosin tyttö ruvennu tekee, niin kun hermostuu, niin painaltaa makkariin ja huutaa mulle ja miehelle, että tänne ette tuu, mä haluun olla nyt rauhassa. Kun tulee makkarista pois, niin on yleensä todella hyväntuulinen ja hymyileväinen. Oon ite samanlainen, kun tuntuu, että pinnaa kiristää, niin meen makkariin vähäks aikaa lepäämään. Tekee yleensä hyvää. Oon nimittäin ite pirun väsyny, kun herään arkisin kolmelta ja viideltä pitäis olla menossa työpaikkaa kohti ja on kaiken hyvän lisäks fyysisesti raskas työ, niin työpäivän jälkeen oon aivan raato. Niin tekee todellakin hyvää toi, kun menee makkariin heti jos alkaa vähänkin joku asia pinnaa kiristämään. Yleensä nukahdan sinne ja tunnin unien jälkeen kaikki näyttää paremmalta.

Eli jäähypenkki käyttöön ja älä joka asiassa periks. Jos huutaa, niin anna huutaa. Jos et huutoa kestä, niin mene toiseen huoneeseen, pahennat tilannetta jos jäät riitelemään lasten kanssa. Tee lasten kanssa yhessä jotain hauskaa ulkona, menkää vaikka vesisotaa, kun nyt alkaa lämpimät ilmat, näkis lapset sen toisenkin puolen susta :).

Yhteistyössä