en jaksa, mitä mä teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tsemppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tsemppiä

Vieras
joka paikka on täynnä tavaraa ja kun jotain etit niin ei löydy ja jos löytyy niin sit kaikki on taas sekaisin....:(

itse olen järjestelmällinen, mutta kun tässä 80m2 asunnossa asuu mieskin ja kaksi lastakin vielä (2.5v ja 9kk). mies sotkee eniten ja on kaikista laiskin siivoamaan!!

kaikkien tavarat pitäs siis mahtua tänne. suurin ongelma on säilytystilan puute.

vinkkejä kaipaisin lastenhuoneeseen kun siellä on arkkupakastin ja yksi sohvakin kun mies ei voi luopua siitä ja muutakaan paikkaa ei sille ole!!

mitä mä teen. häivynkö vain ja laitan oven hiljaa perässä kiinni..;) me tarvittas lisää neliöitä, mut just nyt se ei ole mahdollista.

No kyllä noin pienten kanssa pitäisi noihin neliöihin mahtua hyvin. Ei vielä tuon ikäiset paljon harrasta. Meillä mahduttu paljon pienempään isompien kanssa. Tosin varasto piti tyhjentää kokonaan kun haki jotain. Oli aina alimmaisena, ja varasto täynnä lattiasta kattoon tavaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä noin pienten kanssa pitäisi noihin neliöihin mahtua hyvin. Ei vielä tuon ikäiset paljon harrasta. Meillä mahduttu paljon pienempään isompien kanssa. Tosin varasto piti tyhjentää kokonaan kun haki jotain. Oli aina alimmaisena, ja varasto täynnä lattiasta kattoon tavaraa.

just näin. kyllähän me mahdutaankin, mutta olen kyllästynyt siihen kun se mitä haet on alimmaisena ja sit kaikki on sekaisin. mut me kyllä harrastetaan sitäkin enemmän vaik lapset ei vielä niinkään...;) on molemmilla kahdet sukset ja monot tuossa, melontavehkeet ja kaikki retkeilykamat, yms. parit vaunut, kyl sitä kamaa vaan on ja onkin pakko olla!!

Yhteistyössä