?
:(
Vieras
Mulla on masennus. Ollut jo pitkään.. Tosin ollut oireeton jo monta vuotta.. Nyt taas oireita on ilmaantunut ja näyttää siltä että masennus on palaamassa.. En kyllä ihmettele sillä viimeiset 3v on ollut mulle todella kuormittavaa ja ahdistavaa aikaa. En ole koskaan kertonut miehelle tästä masennuksesta enkä tiedä uskallanko edes koskaan kertoa. Nyt kun koulut loppuu ja kesä alkaa on luvassa monen monta juhlaa.. Johon mä en kerta kaikkiaan halua enkä jaksa mennä varsinkin kun suurinosa niistä sijaitsee toisella paikkakunnalla ja ovat miehen puolen sukulaisia joita tunnen hyvin huonosti. En jaksa enkä halua lähteä pitkää matkaa lasten kanssa olla yötä vieraitten ihmisten luona ym ym en vaan jaksa.. lisäks lapsilla on uimakoulua mikä tekee aikataulusta todella tiukkaa.
tekis mieli vaan kadota pois kun asiat käy liian raskaaksi... :/
lisäks reissu tulis olemaan helvetistä koska meillä on perisuhde asiat muutenkin vähän heikossa kunnossa miehen kanssa...
tekis mieli vaan kadota pois kun asiat käy liian raskaaksi... :/
lisäks reissu tulis olemaan helvetistä koska meillä on perisuhde asiat muutenkin vähän heikossa kunnossa miehen kanssa...