En jaksa olla raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mirkku

Vieras
Olen rv20 tällä hetkellä,tuntuu etten jaksaisi olla raskaana. Uuvuttaa todella paljon. Kaikki virta menee esikoisen kanssa olemiseen,ja kun klo 17-18,tuntuu että en jaksa mitään. Mietin koko ajan että jos sais olla vaan ja nukkua ja lukea lehtiä. En jaksa innostua mistään,en jaksa keskustella enkä käydä iltaisin lenkillä! mies kyllä onneksi laittaa esikoisen nukkumaan,tuntuu etten jaksaisi sitäkään. Jos lapsi kiukuttelee,tuntuu että itsellä menee heti hermot ja alkaa itkettämään. Mietin jopa miksi olen raskaana. Onko muilla samoja fiiliksiä?

mullakin menossa nyt rv 20 ja totaalisesti ahdistaa. Esikoinen temppuilee tekemisen puutteesta kesälomallaan, mies ei ymmärrä että olen oikeasti väsynyt eikä peittojen heiluttaminenkaan kiinnosta mikä rassaa koko parisuhdetta. Liitoskivut alkaa jo nyt vaivata, ei todellakaan tee mieli liikkua yhtään enempää kuin on pakko... Ääh, toivottavasti tää tästä iloisemmaks muuttuu.

Tuttu tunne. Tosin nyt vaaveli pari kuukautta. Mutta muistan, että raskaudesta en jaksanu juurikaan nauttia, varsinkin kun esikoisen jälkeen uusi raskaus alkoi niin pian. Olin kanssa hyvin epäsosiaalinen. Mutta niin se vaan aika kuultaa muistot ja voisin melkeinpä jo tulla taas raskaaks :)

Alkuperäinen kirjoittaja mirkku:
Olen rv20 tällä hetkellä,tuntuu etten jaksaisi olla raskaana. Uuvuttaa todella paljon. Kaikki virta menee esikoisen kanssa olemiseen,ja kun klo 17-18,tuntuu että en jaksa mitään. Mietin koko ajan että jos sais olla vaan ja nukkua ja lukea lehtiä. En jaksa innostua mistään,en jaksa keskustella enkä käydä iltaisin lenkillä! mies kyllä onneksi laittaa esikoisen nukkumaan,tuntuu etten jaksaisi sitäkään. Jos lapsi kiukuttelee,tuntuu että itsellä menee heti hermot ja alkaa itkettämään. Mietin jopa miksi olen raskaana. Onko muilla samoja fiiliksiä?

Vuoden päästä toivot, että saisit edes illalla levähtää ja mies laittaisi MOLEMMAT nukkumaan ;)....

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja mirkku:

Vuoden päästä toivot, että saisit edes illalla levähtää ja mies laittaisi MOLEMMAT nukkumaan ;)....

ai meinaat että tämä raskaana olemisen uupumus on vuoden päästäkin :D siis kyllä tiedän että on rankkaa useamman lapsen kanssa ja yks lapsinen raskaana oleva ei saa valittaa...

Yhteistyössä