En jaksa pitää itsestäni huolta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kate

Vieras
Vauva on nyt jo 9kk, ajattelin että olisin saanut raskausajan herkut laihdutettua mutta enpäs ole.. Mä en vaan yksinkertaisesti jaksa kuntoilla, terveellisesti olen yrittänyt syödä mutta.. Mulla on niin huono mieli ku olen vielä tämän näköinen.. Tänäänkin ajattelin että lähden lenkille ku vauva nukkuu mutta masennuin ku ajattelin että mitä hiton hyötyä siitä on ku kuitenkin syön jotain herkkuja tänään ja ei toi vatsa lähde lenkkeilemällä.. Mua masentaa niin paljon!

No odotahhan kun vauva kasvaa, niin jaksat sinäkin ihan eritavalla huolhtia itsestäsi! Meikäläinen oli vuosikausia ihan seinästä revästy.. Sit kun lapset vähän kasvoi, niin jaksoin taas alkaa laittaa itteäni :)

Koita psyykata itseäsi, mieti etukäteen miten ihanalta tuntuisi olla tyytyväinen itseensä. Tee pienenpieni tavoite, käyt vaikka ulkona hölkkäämässä yhden valotolpanvälin. Jos innostut, niin toki enemmänkin. Seuraavana päivänä tavoitteeksi kaksi tolpanväliä.

Älä hanki kotiin herkkuja, vaan lahjoita ne pois. Napostele vaikka pakastemarjoja tai keksi jotain tekemistä johon tarvitaan molemmat kädet etkä voi napostella. Ota tavoitteeksi aina telkkaa katsoessa että mainoskatkon kulutat vaikka venyttelyyn tai vatsalihasliikkeisiin.

Sinulla on kaikki edellytykset onnistua! Tsemppiä!

Tärkeintä on että aloitat.

Yhteistyössä