En jaksa tätä enää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama tilanne täällä! Toissapäivänä sanoin sille et en tiedä kauan tätä jaksan ja nyt se onkin sit yrittänyt tsempata ja on niin lässyn lässyn....ja sit viel toi 1v on niin kiinni mussa etten pääse edes paskalle yksin :headwall: Mut hei :hug: sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja yksin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö se puhetta tajua, kun asiasta sanot?

Onko kaksi työtä vai rakennatteko, vai onko siis vaan omia harrastuksia et aina on pois?

Töissä ja vapaa ajallaan huitelee kavereidensa kanssa.

Sitten sen on kerta kaikkiaan tajuttava, että sellainen peli ei vetele, kun on lapsia.
Toki joskus on päästävä, mutta yksi tai kaksi iltaa viikossa pitäisi riittää, riippuu kyllä lapsistakin.
Kuunteleeko se, jos juttelet?

Meillä on aina töissä tai sit täytyy korjata jotain työvälineitä tai hakemassa jotain osia tai kaveria heittämässä johonkin! Mut onneks ei käy missään baareissa tai dokailemassa jossain!

Alkuperäinen kirjoittaja yksin:
Mies ei ole koskaan kotona ja minä yksin aina lasten kanssa. Syömässä käy ja nukkumassa, siinä meidän näkemiset! prkl

Ja minä aina yksin kotona kun kuopus lomalla viilettää kavereiden kanssa, en jaksa enää, lähden pyörälenkille.

Lapsia kaksi. Hoitaa niitä silloin apuna, kun sattuu olemaan kotona, mutta tuntuu ettei nykyään nähdä juuri ollenkaan ja kun koitan jutella asiasta niin minä olen vaan kusipää ämmä.

Yhteistyössä