En juo enää ikimä(osa 109887)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
V

Venakko Milanna

Vieras
en muista yhtään, mutta 3 kaveraia hain muistan ja yhdellä ihailin lamborghinia, en saa yhdeltä silmästä linsiä pois, mies vihainen en ymmärrä miksi, ajanut taksi kuskin kaa omalla autolla, se on täynnä viina ja roskia. Siis mitä mä tein? Ei edes oo puhelinta, ja pää kipeä, ja työntekijä nukku sohvalla. WTF eilein oli en kyllä enää juo

Muistan kuulleeni tän jo parikin kertaa, jopa viimeisimmän pikkuisesi syntymän jälkeen. Ja tää kommentti ei nyt varsinaisesti liity siihen pieneen mitenkään, sulla varmasti oli hoitaja, vaan siihen ajan hahmottamiseen, eli muutamakin tälläinen kommentti jo muutamassa kuukaudessa. Mutta niin se viina joskus vie naista ja kun on hauskaa unohtuu seuraavan aamun ankeus.

en näe mitään mitä te kirjoitatte, helvetti, tää linsi siis, yks jäi silmäsäsä ja vielä varma liikainen, en tajua mitä tein

en tie miks mies vihainen, soitin hetkeks ei omista puhelimesta... en oikeiasti muista yhtään. En ymmärrä missä kaverit. Kuulema taksi kuski kans vihainen ,ei enää lähde mun kaa:O. Mutta en usko bla bla. Voi voi mä meen nukkumaan, mun pää räjähtä

[QUOTE="vieras";26707033]:O Kai silläkin mitta joskus täyttyy![/QUOTE]

Tuskinpa,hänhän halusi Milanan kaltaisen naisen,ymmärtää kyllä että tuollaista se on.

[QUOTE="vieras";26707033]:O Kai silläkin mitta joskus täyttyy![/QUOTE]

Tosi monella miehellä olisi täyttynyt jo aikaa sitten. Harva jaksaisi olla "näkymätön" kotipiika silloin, kun rouvalla menojalkaa vipattaa ja muutoin tahkota rahaa. No hän varmasti saa myös tältä suhteelta paljon, en mä sillä, mutta kyllä miehenkin pinna joskus kiristyy. Meillä naisilla kun on tapana hermostua ( ja omasta mielestämme hyvä syy ja lupa) vaikkapa jostain tv pelistä, nettisurffailusta, viemättömästä roskapussista tms, niin eipä ne miehetkään ihan jäästä ole.

haha voi sinuu... Mie ainakin haluun tietää mitä tapahtu. Ja miks kaikki on vihasii... Eihän siun mies yleensä suutu. Ja miksi taksikuskikin on vihanen. Ja tietty miksi auto oli täynnä viinaa ja roskia. Ja missä siun puhelin on.

Kerrohan kun selviää lisää. Laita vaikka yv jos et täällä palstalla taho kertoo.

Tuo on niiiiin tyypillistä venäläisille ja virolaisille naisille. Vetävät viinaa kuin siat ja sitten seuraavana päivänä vannotaan taas kerran, että ikinä ei enää juoda.

haha voi sinuu... Mie ainakin haluun tietää mitä tapahtu. Ja miks kaikki on vihasii... Eihän siun mies yleensä suutu. Ja miksi taksikuskikin on vihanen. Ja tietty miksi auto oli täynnä viinaa ja roskia. Ja missä siun puhelin on.

Kerrohan kun selviää lisää. Laita vaikka yv jos et täällä palstalla taho kertoo.
juu voin laita:D mutta nyt haluan selvitä miks kaikki vihaisia. Työntekijä kertoi että kuulema laitoin musiikkia täyteks. Ja täällä oli myös mies porukka mistä mies suutui:O Mut en tiedä mitä pitää paikansa kun en muista, kamala mutta mulla raskauden jälkeen muisti aina menee

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä