En juo enää koskaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Olen tatuoitu jätkä!"

Vieras
-perjantaina illalla baariin
-valomerkki klo 3:30 --> kaverilta hakeen 0,7 litran leijona
-tyhjensin leijonan
-huomasin olevani paikallisessa terassilla ja aurinko paistoi eli ilmeisesti oli lauantaipäivä
-ei sen(kään) jälkeisiä muistikuvia
-en juo enää koskaan
-yritin tulla takaoven läpi kotiin koska avainten käyttöperiaate ei ollut enää hallussa
-ei muistikuvia myöskään siitä, mutta takaovesta puuttui osia ja aurinkotuoli oli naapurin ojassa
-kännykästä tallella seuraavat osat: takakansi, akku
-rahaa meni 280 euroa enkä muista juoneeni kuin olutta - ilmeisesti muut joivat tarjottua olutta
-kengätkin oli hukassa, mutta löytyi - paskaisina, mutta ehjinä
-vituttaa
-en juo enää koskaan
-facebookissakin kai taas kännimökeltäny jotain
-poistin itteni sieltä kun en jaksanu sunnuntain olotiloissa alkaa selvittään, että mitä oon mökeltäny ja kenelle - ja pysynkin poissa
-henkisen terveyden lisäks alkaa fyysinenkin pettää kun sisäisten verenvuotojen lisäks munuaisetkin jo suht sökönä
-mainitsinko jo, että en juo enää koskaan
-haistakaa paska
-vituttaa, ahistaa, pelottaa, tärisyttää, hikoiluttaa, sydän pyrkii ulos rintalastan läpi ja haisenkin pahalle - ehkä pahin krapula ever
-en muuten juo enää koskaan

Olen tatuoitu jätkä!

• Tykkää
Reactions: Data
Vuonna 2006 lupasin etten juo ennää koskaan. Paitsi heti seuraavana perjantaina. Mut sen viikonlopun saldo oli putkareissu, kolaroitu auto (en ajanu ite), kaveri teholla ja parvekkeen ovesta lasi rikki (avain tungettu sisäpuolella ikkunan reikään, siihen mistä se väännettään sillä kahvalla auki. No ei sekkään riittäny, sunnuntain oloista selvisin keskiviikkoon ja sain kuulla että olin ystävättären kanssa stripannu taloyhtiön grillikatoksen katolla ja siitä sinne putkaan oltiin päädyttykki. Mitä lie muuta tehty, kuvasaldo oli kyllä aikamoinen :D

No siitä lupauksesta seuraavana perjantaina vedin niin totaaliset perseet olalle että päädyin sinne teholle ite. Ai oliko krapula? No ei nyt juuri, tiistaina kotiuduin ja lähin ryyppäämään.

Mut onnea yritykselle :D

Vuonna 2006 lupasin etten juo ennää koskaan. Paitsi heti seuraavana perjantaina. Mut sen viikonlopun saldo oli putkareissu, kolaroitu auto (en ajanu ite), kaveri teholla ja parvekkeen ovesta lasi rikki (avain tungettu sisäpuolella ikkunan reikään, siihen mistä se väännettään sillä kahvalla auki. No ei sekkään riittäny, sunnuntain oloista selvisin keskiviikkoon ja sain kuulla että olin ystävättären kanssa stripannu taloyhtiön grillikatoksen katolla ja siitä sinne putkaan oltiin päädyttykki. Mitä lie muuta tehty, kuvasaldo oli kyllä aikamoinen :D

No siitä lupauksesta seuraavana perjantaina vedin niin totaaliset perseet olalle että päädyin sinne teholle ite. Ai oliko krapula? No ei nyt juuri, tiistaina kotiuduin ja lähin ryyppäämään.

Mut onnea yritykselle :D

Oikeasti? Ja tuollaista kerrot "hauskana" ja "hyvänä" juttuna? Kyllä minua hävettäisi oikeasti niin paljon, että olisin aika hissukseen.

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24466698]-perjantaina illalla baariin
-valomerkki klo 3:30 --> kaverilta hakeen 0,7 litran leijona
-tyhjensin leijonan
-huomasin olevani paikallisessa terassilla ja aurinko paistoi eli ilmeisesti oli lauantaipäivä
-ei sen(kään) jälkeisiä muistikuvia
-en juo enää koskaan
-yritin tulla takaoven läpi kotiin koska avainten käyttöperiaate ei ollut enää hallussa
-ei muistikuvia myöskään siitä, mutta takaovesta puuttui osia ja aurinkotuoli oli naapurin ojassa
-kännykästä tallella seuraavat osat: takakansi, akku
-rahaa meni 280 euroa enkä muista juoneeni kuin olutta - ilmeisesti muut joivat tarjottua olutta
-kengätkin oli hukassa, mutta löytyi - paskaisina, mutta ehjinä
-vituttaa
-en juo enää koskaan
-facebookissakin kai taas kännimökeltäny jotain
-poistin itteni sieltä kun en jaksanu sunnuntain olotiloissa alkaa selvittään, että mitä oon mökeltäny ja kenelle - ja pysynkin poissa
-henkisen terveyden lisäks alkaa fyysinenkin pettää kun sisäisten verenvuotojen lisäks munuaisetkin jo suht sökönä
-mainitsinko jo, että en juo enää koskaan
-haistakaa paska
-vituttaa, ahistaa, pelottaa, tärisyttää, hikoiluttaa, sydän pyrkii ulos rintalastan läpi ja haisenkin pahalle - ehkä pahin krapula ever
-en muuten juo enää koskaan

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

buhahahhaha! :D :D kiitos päivän piristyksestä!! :D

tässä paripäivää sitten. Epäilin sun sukupuolta,mut taidat sittenkin olla mies. Ja niistä terveysvaikutuksista,niihin voi itsekin vaikuttaa...koskee myös viinan käyttöä.

[QUOTE="vieras";24468013]Tatueerattu uros:
Lauantaina taisit taas huudella Mummeliisaakin apuun täällä palstalla, vai mitä lie vonkausta se huhuilu :D[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Yhteistyössä