O
"Olen tatuoitu jätkä!"
Vieras
-perjantaina illalla baariin
-valomerkki klo 3:30 --> kaverilta hakeen 0,7 litran leijona
-tyhjensin leijonan
-huomasin olevani paikallisessa terassilla ja aurinko paistoi eli ilmeisesti oli lauantaipäivä
-ei sen(kään) jälkeisiä muistikuvia
-en juo enää koskaan
-yritin tulla takaoven läpi kotiin koska avainten käyttöperiaate ei ollut enää hallussa
-ei muistikuvia myöskään siitä, mutta takaovesta puuttui osia ja aurinkotuoli oli naapurin ojassa
-kännykästä tallella seuraavat osat: takakansi, akku
-rahaa meni 280 euroa enkä muista juoneeni kuin olutta - ilmeisesti muut joivat tarjottua olutta
-kengätkin oli hukassa, mutta löytyi - paskaisina, mutta ehjinä
-vituttaa
-en juo enää koskaan
-facebookissakin kai taas kännimökeltäny jotain
-poistin itteni sieltä kun en jaksanu sunnuntain olotiloissa alkaa selvittään, että mitä oon mökeltäny ja kenelle - ja pysynkin poissa
-henkisen terveyden lisäks alkaa fyysinenkin pettää kun sisäisten verenvuotojen lisäks munuaisetkin jo suht sökönä
-mainitsinko jo, että en juo enää koskaan
-haistakaa paska
-vituttaa, ahistaa, pelottaa, tärisyttää, hikoiluttaa, sydän pyrkii ulos rintalastan läpi ja haisenkin pahalle - ehkä pahin krapula ever
-en muuten juo enää koskaan
Olen tatuoitu jätkä!
-valomerkki klo 3:30 --> kaverilta hakeen 0,7 litran leijona
-tyhjensin leijonan
-huomasin olevani paikallisessa terassilla ja aurinko paistoi eli ilmeisesti oli lauantaipäivä
-ei sen(kään) jälkeisiä muistikuvia
-en juo enää koskaan
-yritin tulla takaoven läpi kotiin koska avainten käyttöperiaate ei ollut enää hallussa
-ei muistikuvia myöskään siitä, mutta takaovesta puuttui osia ja aurinkotuoli oli naapurin ojassa
-kännykästä tallella seuraavat osat: takakansi, akku
-rahaa meni 280 euroa enkä muista juoneeni kuin olutta - ilmeisesti muut joivat tarjottua olutta
-kengätkin oli hukassa, mutta löytyi - paskaisina, mutta ehjinä
-vituttaa
-en juo enää koskaan
-facebookissakin kai taas kännimökeltäny jotain
-poistin itteni sieltä kun en jaksanu sunnuntain olotiloissa alkaa selvittään, että mitä oon mökeltäny ja kenelle - ja pysynkin poissa
-henkisen terveyden lisäks alkaa fyysinenkin pettää kun sisäisten verenvuotojen lisäks munuaisetkin jo suht sökönä
-mainitsinko jo, että en juo enää koskaan
-haistakaa paska
-vituttaa, ahistaa, pelottaa, tärisyttää, hikoiluttaa, sydän pyrkii ulos rintalastan läpi ja haisenkin pahalle - ehkä pahin krapula ever
-en muuten juo enää koskaan
Olen tatuoitu jätkä!