En kaipaa saarnaa vain mielipiteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekaisin

Vieras
Tutustuin laivalla varattuun mieheen. Vietettiin sitten yö yhdessä jutellen ja päivällä puuhasteltiin muutakin. Vaihdettiin yhteystiedot ja pian sitten tavattiinkin ravintolassa. Keskusteltiin ja oli sitä mieltä että ihan kavereita ollaan. Passasi minulle vallan mainiosti koska tultiin kuitenkin hyvin juttuun.
Sitten yksi ilta juteltiin facebookissa ja lopulta toivoi minua viereensä. No, tuli pitkä tauko etten kuullut hänestä mitää. Itse en viittinyt olla liian tunkeileva. Laittoi sitten viestiä perustyyliin mitä kuuluu jne. Kyseli milloin voitais nähä ja mä sanoin että milloin vaan. Ehdotti sitten kuiteskin päivää milloin mulla oli jo ohjelmaa. Olin siis edelleenki seuraavaan viestiin asti ihan kaveri pohjalla näkemässä. Laittoi sitten todella suorasti vihjailevan viestin. No vietin sitten hänen kanssaan yön.
Haluisin nyt mielipiteitä siitä että haluuko vain seksiä vai kelpaako muukin seura? Jotenkin tuntuu että kavereita meistä ei saa enää tekemälläkään, liian paljon sähköä välissä. En tosin haluisi olla pelkkä tyydytyskone.
Pakko vielä sanoa että en edes odota meiltä yhteistä tulevaisuutta.

Tuli vähän pitkä sepustus :)

ei varattu mies tarvii mihinkään naispuolisia kavereita. Kaverin kanssa ei nussita. Joten käsitteet miehellä ja sulla sekaisin, jos ette tätä tajua.

Kavereiksi käy miehelle vaikka futiskaverit, autonkorjauskaverit jne. Mutta ei sängyssäviihtyvä nainen ole kaveri!

Haluaa sinusta vain seksiä, kun ei sitä kotoa tarpeeksi saa. Ja siksi myöntelee, joo joo ollaan vaan kavereita, koska kokee että sinä tarviit henkistä yhteyttä-kaveruutta, jotta antaisit sitten seksiä. Miehen lupaa mitä vain miellyttääkseen naista jotta lohkeaisi.

Vierasta pillua on mies vailla ja varattua kullia sinä sillä itsekin sanoit että et edes odota teille yhteistä tulevaisuutta.

Eli kyseessä on siis molemminpuolinen hauskanpito seksin merkeissä.

Ja jos te parisuhteen muodostaisitte (nykyinen vaimo veks, sinä tilalle), niin kohtapian hän reissuillaan pitäisikin peliä jonkun muun kanssa. Pettäjä on pettäjä.

Eikö viimeaikaisten tietojen mukaan pettäjät hae muutakin, kuin vain seksiä...? Eli kyllä tuo mieskin varmaan muutakin haluaa. Sun huomiotasi, seuraasi, seksiä kanssasi jne.

Mutta mun nähdäkseni sulla on tasan kaksi vaihtoehtoa, joko jatkat tuota salasuhdetta tai katkaiset yhteydenpidon kokonaan. Kaverilöpinät voitte jättää sikseen, niillä ette huijaa edes itseänne. :D

Varatut miehet eivät hae naisesta kuin seksiä!!
Tosi harvoin onnistuu pelkkä kaveruus, mutta silloin tutustuminen on
pohjautunut muuhun, kuten älylliseen, henkevään keskusteluun, samat
mieilenkiinnon kohteet.
Miehen täytyy olla eunukki, jos ei mitään muuta virettä löydy.

Eiköhän miehet ja naiset hae ihan samoja asioita kun pettämään lähtevät eli jonkun uuden ja jännittävän henkilön ihailua,ihastumisen tunnetta ja erilaista seksiä.Kaikkea sitä,mitä omassa parisuhteessa ei enää ole.

Ap:n tilanteeseen sanoisin,että mieti itse mitä sä haluat mieheltä äläkä sitä,mitä mies haluaa sinusta ja tee sitten päätös ihan itsesi kannalta.

Jos et odota yhteistä tulevaisuutta edes, niin mitä ihmettä luuhaat varatun miehen kanssa. Luulisi löytyvän kavereita ja kumppaneita ja panijoita ihan niistä sinkuista.

Älä mieti, että kelpaako miehelle muukin seura, vaan mieti, että kelpaisiko tuollaisen petturimiehen ns. muu seura sinulle. Minä vastaisin siihen kysymykseen kieltävästi, mutta jokainen päättää itse asioistaan.

No se haluaa, että sä olet sellainen kaveri, jonka se voi kutsua sillon, kun se tarvii jotain tollasta.

Ehkä on huono idea olla sen kanssa yhteyksissä. Oikeasti sä voit olla sen kaveri vasta sitten, kun se kertoo vaimolleen kaiken ja haluaa olla oikeasti sun kaveri. Nyt se on vaan pettäjä.

Jos sinkku on varatun kaveri, sen kaverin puoliso tietää asioista. Tässä lähtökohta, eikä muita vaihtoehtoja ole. Muuten pidetään auki takaporttia pettämiselle.

Samaa mieltä, seksiä hakee, pientä jännitystä. Yleensä ne vastakkaisen sukupuolen kaverit tulee harrastusten tai vaimon/miehen kautta , ei sängyn. Mies on pettäjä, ei kaveri. Itsellä laskis pisteet sen verran että en haluais olla tuollasen kaveri. Haluatko sinä olla varatun hätävara, sillon kun hänelle sopii, ihminen josta ei kehdata kertoa kotona eikä ystäville. Ei ole miniusta kaveruuden kriteerit...

Sä et oo sen miehen kaveri, tiiät sen siitä, että jos joudut nenäkkäin sen puolison kanssa, et pysty sitä kattoon silmiin ja sua hävettää ja sulla on epämukava olo.

Yhteistyössä