V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="hmm";27869211]Miten te aiotte säilyä terveinä ja hyväkuntoisina vielä 15-20 vuoden päästä, jos "ei ole motivaatiota"? Jokaiselle löytyy varmasti sellainen mieluinen laji ja aikaa myös harrastaa sitä. Eihän kaikkien tarvitsekaan juosta maratoneja tai olla spinningtunnilla 5 kertaa viikossa. Myös kultainen keskitie on olemassa. Oletteko kuulleet sanonnan: jos sinulla ei ole nyt aikaa hoitaa terveyttä niin varaa aikaa tulevaisuuteen, jotta voit hoitaa sairautta.[/QUOTE]
Mutta ku ei löydy. Tiedän ihmisiä, jotka oikeasti eivät tykkää liikunnasta, ei mistään lajista. Itse kyllä liikun pari kertaa viikossa, mäkään en jaksais liikkua pelkän liikunnan takia, mulle sopii palloilulajit, joissa saa kilpailla. En jaksaisi juosta ihan vain siksi, että nyt juostaan vaan jaksan juosta kun yritän tehdä maalin.
Mutta ku ei löydy. Tiedän ihmisiä, jotka oikeasti eivät tykkää liikunnasta, ei mistään lajista. Itse kyllä liikun pari kertaa viikossa, mäkään en jaksais liikkua pelkän liikunnan takia, mulle sopii palloilulajit, joissa saa kilpailla. En jaksaisi juosta ihan vain siksi, että nyt juostaan vaan jaksan juosta kun yritän tehdä maalin.