En kehtaa lähteä kylpylään alapääni takia! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minkästeet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minkästeet

Vieras
Pitäisi lähteä kylpylään mutta alapää on turskahtanut sen verran isoksi että hävettää mennä sinne :( Toisaalta nykyään näkee jo ylilihavia lapsia, miksen minä kehtaisi mennä näyttämään selluliittireisiäni ja takapuoltani?! Ottaa niin aivoon. Inhoan esiintyä uikkareissa ihmisten ilmoilla. Miksen minä voisi ottaa rennosti ja vain nauttia, niinkuin muutkin näyttävät tekevän. Pitääkö mun nyt ihan hirveästi hävetä sellureisiäni????? Sanokaa, ajatteletteko oikeasti muita siellä kylpylöissä lilluessanne? Kauhisteletteko toisten selluliitteja ja läskejä? En ole painoindeksiltäni lihava edes mutta mulla on jo teinistä ollut kauhea häpeä jalkojani kohtaan.

Mitenkä te lihavat tai muuten vai sellureitiset osaatte nauttia kylpylöistä tai muuten vain uimisesta muiden nähden?

itekkää en oo ylipainoinen, reisissä ollu kuitenki aina sellua.. käydään kylpylöissä 2-3x/vuosi..

ek amuaki häiritti, mut sit ku sinne menee ja huomaa että suurin osa ne on ihan samanlaisia taviksia mahoineen ja reisineen... ei siellä kukaan pahasti kato :D

En mä ainakaan mee kylpylään tiirailemaan kenenkään reisiä, enkä varmuudella ois millään lailla kiinnostunu vaikka siellä uiskentelis millaset sellureidet joukon jatkona. Oikeasti, ei siellä kukaan oo tullu sua kattomaan vaan kylpemään.

[QUOTE="Nii";24093809]En mä ainakaan mee kylpylään tiirailemaan kenenkään reisiä, enkä varmuudella ois millään lailla kiinnostunu vaikka siellä uiskentelis millaset sellureidet joukon jatkona. Oikeasti, ei siellä kukaan oo tullu sua kattomaan vaan kylpemään.[/QUOTE]

Ja mitäs se loppujen lopuksi haittaisi, jos vaikka kattoiskin?

Mullakin on ihan hirveät selluliitit jaloissa. Oli jo hoikkanakin, saati sitten nyt kun on n. 10 kg enemmän. Käyn silti uimahalleissa. :)

Ja jos näen siellä toisen samanlaisen, niin ajattelen että hyvä jos joku muukin niin en niin erotu joukosta. :D

No en ketään jää toljottomaan, mutta joskus kyllä saatan mielessäni ajatella, että hui kamala, kyllä olisi elämä hankalaa tuollaisen ylipainon kanssa tms.

En khyl pahemmin muiden läskejä tahi selluliitteja uimahalleissa tiiraile tai kauhistele.. Ei kiinnosta ja toisaalta mä oon puolisokee ilman laseja, että en kyllä mitään selluliitteja erottaiskaan...:D

Ite meen pää pystyssä läskeineni ja hyllyvine mahoineni mihin vaan.. Jos jonku tekee mieli tuijottaa, ni siinähän tapittaa vaikka silmät päästään...
Ja jos ollaan uimahallissa/kylpylässä, ni puolisokeus vaikuttaa muhun positiivisesti: vaikka joku tuijottaiski, ni enhän mä sitä hoksais..:D

No mä itseasiassa tänään vetelin tuolla pitkin katuja niin vähissä vaatteissa että uiminen uimapuvussa olis ihan pikku juttu sen rinnalla. Mä vaan oon päättänyt että mä tykkään musta ja mun rusinamahasta ja selluliittireisistä ja koska mulla ei oo muuta mahdollisuutta ruskettaa niitä kuin lasten kanssa ulkoillessa niin mä teen niin... Ei mitään väliä mitä joku ajattelee, ei oo sen häpee :D

Tosin takapuoltani en haluaisi näytellä missään kun se on niin ruma... Mutta joo, kyllä jos tulis tilanne että sen tarttis olla esillä niin en mä jaksais niin pitkälle ajatella että "en mä kehtaa".

Uskon että ap:kin on oikeasti ihan just hyvä sellasenaan kun on. Älä ajattele, meet vaan :)

ei sua kukaan katso! Ei kattonut vissiin minuakaan vaikka oltiin just kylpylässä ja olen reippaasti ylipainoinen. tai jos kattoivat niin enpä huomannut enkä välittänyt vaan nautin perheeni kanssa olosta :)

Jos itseä häiritsee ni kannattaa ihmeessä hankkia sellanen uimapuku missä on tosiaan se hame-alaosa. Mut eipä se ketään muuta siellä varmasti häiritse :) On siellä varmaan rumempiakin selluliitteja :D

Yhteistyössä