en kehtaa mennä meidän Alkoon enään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasAune
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasAune

Vieras
Joulupöytään kun viiniä ostin niin hajotin vahingossa (täysin selvinpäin) putelin siihen hihnalle.. Ja viime perjantaina samassa Alkossa saman myyjän kassalla en muistanutkaan uuden korttini tunnuslukua.. kamala jono takana ja enpä tietenkään saanut sitä punkkua ostettua ja korvat punaisena jouduin poistumaan tyhjin käsin. Onko muille sattunut kommelluksia Alkossa tai muissa kaupoissa?

Alkuperäinen kirjoittaja vierasAune:
Joulupöytään kun viiniä ostin niin hajotin vahingossa (täysin selvinpäin) putelin siihen hihnalle.. Ja viime perjantaina samassa Alkossa saman myyjän kassalla en muistanutkaan uuden korttini tunnuslukua.. kamala jono takana ja enpä tietenkään saanut sitä punkkua ostettua ja korvat punaisena jouduin poistumaan tyhjin käsin. Onko muille sattunut kommelluksia Alkossa tai muissa kaupoissa?

sen pitäs pystyä ohittaan se tunnuslukukohta....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierasAune:

sen pitäs pystyä ohittaan se tunnuslukukohta....

Ei aina pysty.

Mun kömmähdykset sattuu aina nimenomaan kaupoissa ja varsinkin kassalla.
Alkossa en oo kämmäilly muistaakaseni, mutta jostain syystä Alkon kassalla tulee sellainen vaivautunu olo. Ihan ku tällaselta kalkkikselta nyt papereita enää kysyttäis. Tai joku kattelis, mitä mä ostan tmv.

Lidlin kassalla on kai suurimmat häpeät koettu :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Mun kömmähdykset sattuu aina nimenomaan kaupoissa ja varsinkin kassalla.
Alkossa en oo kämmäilly muistaakaseni, mutta jostain syystä Alkon kassalla tulee sellainen vaivautunu olo. Ihan ku tällaselta kalkkikselta nyt papereita enää kysyttäis. Tai joku kattelis, mitä mä ostan tmv.

Lidlin kassalla on kai suurimmat häpeät koettu :whistle:

kerro heti

Ne Lidlin kassat on ihan parhaita, kunhan niitä vaan käytetään oikein! Tavarat on tarkoitus lappaa saman tien takaisin kärryyn ja mennä sitten sivummalle pakkaamaan. Suomessa ne ei toimi, koska ihmiset seisovat tumput suorina kortti kädessä odottamassa että pääsevät maksamaan ja siksi valtaosa Lidleistä onkin joutunut tekemään kassalinjastoremontin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä siellä Liiterin kassalla on käynyt? Ainakin siellä pitää toimia kuin duracellpupu ellei halua takana jonottavilta pahaa silmää.
No nimenomaan toi duracell-teho ei ole aina kohdillaan. Naama punasena yrittää lappaa tavaraa takasin kärryyn. Ei siellä varsinaisesti mitään oo käyny, mutta se fiilis on ahdistava.

No kerran laitoin mielestäni rivakasti ostoksia niin yks mies tuli sieltä jonosta paasaamaan. Kertoi, että täällä on sellainen käytäntö, että blaa blaa blaa.. Silloin oli "meidän" liiteriin tullu just ne isommat tilat tavaroille ja ajattelin ettei nyt kiire enää olis.. Tokaisin sille miehelle vilpittömästi, että ai jaa, tää on mun eka kerta täällä enkä tiennyt. Kiittelin ystävällisesti neuvosta ja sisällä päin kauhee raivo. Ei ollut duracell-olo muutenkaan. Lapset kiukkus ja olin viimeisillään raskaana.

Kerran olen kantanut raivoavan uhmaikäisen sieltä lattialta makaamasta, tavarat jäi sinne. Olen tehnyt ostoksia ja kassalla huomannut, että lompakko on autossa. Lähtenyt sitä hakemaan ja totesin lompakon olevankin kotona.

Tuosta lähikaupasta olen lähtenyt kerran niin, että unohdin ostokset kauppaan. Muistin kyllä maksaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja te ette vaan osaa:
Ne Lidlin kassat on ihan parhaita, kunhan niitä vaan käytetään oikein! Tavarat on tarkoitus lappaa saman tien takaisin kärryyn ja mennä sitten sivummalle pakkaamaan. Suomessa ne ei toimi, koska ihmiset seisovat tumput suorina kortti kädessä odottamassa että pääsevät maksamaan ja siksi valtaosa Lidleistä onkin joutunut tekemään kassalinjastoremontin.

Mä oon samaa mieltä, että Lidlin kassat on parhaita, mutta aarrgghh! asiakkaat....

Alkuperäinen kirjoittaja jee jee:

Mä oon samaa mieltä, että Lidlin kassat on parhaita, mutta aarrgghh! asiakkaat....

Mikä siinä on muka hyvää? Tulee vain enemmän vaivaa. Ensin ladot ostokset hihnalle, sitten takaisin kärryyn, sitten sivummalle pakkaamaan.

Normaalikaupassa ladot ne hihnalle ja sitten suoraan pakkaat -> yksinkertaisempaa ja nopeampaa.

Onneksi Lidlit pikkuhiljaa älyävät vaihtaa kassansa normaaleihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jee jee:

Mikä siinä on muka hyvää? Tulee vain enemmän vaivaa. Ensin ladot ostokset hihnalle, sitten takaisin kärryyn, sitten sivummalle pakkaamaan.

Normaalikaupassa ladot ne hihnalle ja sitten suoraan pakkaat -> yksinkertaisempaa ja nopeampaa.

Onneksi Lidlit pikkuhiljaa älyävät vaihtaa kassansa normaaleihin.

Se on siinä hyvää, että pääset rauhassa pakkaan sivummalle niitä tavaroita. Mulla tulee jossain Prismassa ahdistunut olo, kun pitää ne miljoona tavaraa saada pakattua alta nanosekunnin, siitä on rauhallisuus kaukana.

Ymmärrän että tämä on Lidlin konsepti - mutta miksi teetättää asiakkaalla pakkaaminen kahteen kertaan... Laittaisivat sinne pakkaajat

Yhteistyössä