A
ap
Vieras
Hiuksissa on kaksihaaraisia ja latvat ovat kuivat, en vaan kehtaa mennä :/ En kehtaa sanoa, etten ole kolmeen vuoteen käynyt leikkaamassa hiuksia!
Ongelma tämäkin...
Ongelma tämäkin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ku mikä:En mäkään oo käyny 2,5 vuoteen ja ens viikolla oon menossa. Enemmän mä häpeän mennä gynelle, ku viimosesta on noin 10 vuotta..
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:mulla oli 2 vuotta aikaa edellisestä käynnistä, kyllähän sen huomassanoin vaan että ei oo tullu käytyä ku oon kasvatellu tukkaa...ja että äitini on leikannut aina välillä latvoja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja enmäkäänkehtaa:täällä kans 10 vuotta. Mulla on toi häpeilyasia hammaslääkärin kanssa eniten.
Alkuperäinen kirjoittaja no joo :äläpä nyt ala maitoileen, menet jos haluat ja miksi sun pitäisi sanoa että et ole kaäynyt moneen vuoteen sillä näkeehän se kampaaja
Alkuperäinen kirjoittaja kampaamo yrittäjä:Heips, ihan hyvin voit mennä. Tai siis tietenkin voit mennä! Varaa vaan reippaasti aika kampaamoon. Sitä vartenhan me kampaajat olemmeJos asiakkailla olisi kuontalot kohdillaan niin eihän meitä tarvittaisi lainkaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kampaamo yrittäjä:Heips, ihan hyvin voit mennä. Tai siis tietenkin voit mennä! Varaa vaan reippaasti aika kampaamoon. Sitä vartenhan me kampaajat olemmeJos asiakkailla olisi kuontalot kohdillaan niin eihän meitä tarvittaisi lainkaan
![]()
Kiitos tästä! :flower: Voi kun voisin tulla sulle![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kampaamo yrittäjä:KiitosTuo piristi päivää
Kempeleessä ollaan Tervetuloa!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no joo :äläpä nyt ala maitoileen, menet jos haluat ja miksi sun pitäisi sanoa että et ole kaäynyt moneen vuoteen sillä näkeehän se kampaaja
No niin näkee, mutta kiva jos/kun se kysyy että koska olen viimeksi käynyt. Hävettää sanoa..