En kehtaa mennä parturiin, koska edellisestä käynnistä on jo 3 vuotta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Hiuksissa on kaksihaaraisia ja latvat ovat kuivat, en vaan kehtaa mennä :/ En kehtaa sanoa, etten ole kolmeen vuoteen käynyt leikkaamassa hiuksia!

Ongelma tämäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ku mikä:
En mäkään oo käyny 2,5 vuoteen ja ens viikolla oon menossa. Enemmän mä häpeän mennä gynelle, ku viimosesta on noin 10 vuotta..

täällä kans 10 vuotta. Mulla on toi häpeilyasia hammaslääkärin kanssa eniten.

Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
mulla oli 2 vuotta aikaa edellisestä käynnistä, kyllähän sen huomas :D sanoin vaan että ei oo tullu käytyä ku oon kasvatellu tukkaa...ja että äitini on leikannut aina välillä latvoja :)

Mullakin on kaveri leikannut pari kertaa latvoja.. pitäisköhän käskeä sen leikata niitä ennen kuin menen parturiin..!

:D
Mulla voi mennä paljon pitempi aika. Kävin viimeksi, kun tyttö oli vauva vielä, jotain 2 vuotta sitten, enkä näe vielä lähitulevaisuudessa tarvetta mennä kampaajalle. :D

Alkuperäinen kirjoittaja enmäkäänkehtaa:
täällä kans 10 vuotta. Mulla on toi häpeilyasia hammaslääkärin kanssa eniten.

No jos tunnustan niin en ole kolmeen vuoteen käynyt gynellä ja hammaslääkärissä viimeksi 6 vuotta sitten :ashamed: :ashamed:

Heips, ihan hyvin voit mennä. Tai siis tietenkin voit mennä! Varaa vaan reippaasti aika kampaamoon. Sitä vartenhan me kampaajat olemme :) Jos asiakkailla olisi kuontalot kohdillaan niin eihän meitä tarvittaisi lainkaan;)

Alkuperäinen kirjoittaja no joo :
äläpä nyt ala maitoileen, menet jos haluat ja miksi sun pitäisi sanoa että et ole kaäynyt moneen vuoteen sillä näkeehän se kampaaja

No niin näkee, mutta kiva jos/kun se kysyy että koska olen viimeksi käynyt. Hävettää sanoa..

mä en oo käyny ikinä. Kaverit tai äiti leikannu. Ku mun mielestä mulle ei sovi mikään muu ku tasaus latvoille. Eikä mikään väri sovi. Ja päälaella harottaa katkeilleet hiukset. Eikä mulla ees kiillä hiukset.
Tekis mieli kokeilla jotain mut ei uskalla.

Alkuperäinen kirjoittaja kampaamo yrittäjä:
Heips, ihan hyvin voit mennä. Tai siis tietenkin voit mennä! Varaa vaan reippaasti aika kampaamoon. Sitä vartenhan me kampaajat olemme :) Jos asiakkailla olisi kuontalot kohdillaan niin eihän meitä tarvittaisi lainkaan;)

Kiitos tästä! :flower: Voi kun voisin tulla sulle :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kampaamo yrittäjä:

Kiitos tästä! :flower: Voi kun voisin tulla sulle :D :D

Kiitos ;) Tuo piristi päivää:) Kempeleessä ollaan Tervetuloa! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no joo :
äläpä nyt ala maitoileen, menet jos haluat ja miksi sun pitäisi sanoa että et ole kaäynyt moneen vuoteen sillä näkeehän se kampaaja

No niin näkee, mutta kiva jos/kun se kysyy että koska olen viimeksi käynyt. Hävettää sanoa..

no mikäs pakko sille on kertoa... sanot vaan, ettet muista ja on siitä varmaan aika kauan.

No mitä väliä sillä on koska on viimeksi käynyt? Toisethan ei käy ikinä ja kerta se on ensimmäinenkin! Jos kysyy, niin voit sanoa ettet edes muista, niin kauan edellisestä käynnistä on.

Yhteistyössä