En keksi pojalle nimeä! Apua ahdistaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hötöpää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hötöpää

Vieras
Meille siis oli tulossa tyttö mutta tulikin poika. Noh, ei siinä mitään, asut ja bodyt on enimmäkseen valkoista ettei ihan heti tytöksi luulla mutta sen nimi! Tytölle oli tulossa nimeksi Iiris Helena Katariina jota olen haaveillut lapsesta saakka mutta pojan kohdalla löi tyhjää jo esikoisen aikaan. Nyt ahdistaa ettei miehen kanssa keksitä yhtä ainoata nimiehdotusta joka edes vähän kiinnostaisi! Auttakaa mua, mä olen miettinyt itku kurkussa jo kaksi viikkoa nimä eikä mitään kivaa ole vieläkään löytynyt. Toiseksi nimeksi tulee kuitenkin Mikael, joka kulkee suvussa muutenkin. Poika ei edes "näytä" miltään nimeltä joten olemme kutsuneet häntä vain Rutuksi.

Meidänkin esikoinen oli Ruttu :D Sit kun synty ei ollu enää, mut masu aikana.

Mulla on niin erikoinen tuo nimimaku, ettei kukaan ymmärrä minunkaan nimi ehotuksia omille lapsille niin en taida olla avuksi :D

Esikoinen on Roope, joka tosiaan oli hikisen mietinnän ja tuskailun tulos. Mä tykkään vähän uudemmista nimistä, mies taas ei ja se sit tykkää vanhanaikaisista nimistä mistä mä taas en. Nimen ei ole pakko rimmata esikoiseen, kummatkin lapset on omia yksilöitä eikä pesue. Kivoja nimiehdotuksia, ajattelin ehdottaa miehelle tuota Eelistä mutta se sai jo viimeksi tyrmäyksen. On ehkä saattanut unohtua ja se kuulostaisikin hyvältä mutta epäilen.

Roni, Eelis ja Jose olis mun suosikkeja. Tässäpä miehen ehdotuksia: Jouni(hynynen) pauli (juice) aleksi (laiho) tuomas (holopainen). Tunnusti esikoisen ristiäisissä että Roope nimen se keksi Stonen Roope Latvalasta. Silloin ei paljon naurattanut mutta nyt olen valppaampi mistä mies näitä nimiehdotuksia on repinyt. Ehkä alitajuisesti toivoo pojista muusikkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Hötöpää:
Roni, Eelis ja Jose olis mun suosikkeja. Tässäpä miehen ehdotuksia: Jouni(hynynen) pauli (juice) aleksi (laiho) tuomas (holopainen). Tunnusti esikoisen ristiäisissä että Roope nimen se keksi Stonen Roope Latvalasta. Silloin ei paljon naurattanut mutta nyt olen valppaampi mistä mies näitä nimiehdotuksia on repinyt. Ehkä alitajuisesti toivoo pojista muusikkoja.

Voi kääk... :D

Miten olisi vaikka Jesper (Lindgren ) tai Aaron (Negativen Jonne), niin olisi jotain muusikkoyhteyttäkin nimillä ;)

Kiitoksia kaikille ehdotuksista ja että sain purkaa täällä turhautumistani :) Jonnet ja Laurit ja Rasmukset sai nyt uuden merkityksen mun päässä kun muistin tuon muusikkojutun. Peetu olisi ihana nimi mutta en varmasti saa sitä läpi.