En kelpaa enää kavereillekaan. Surullinen mieli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Nyt ystävä laittoi viestiä, jos tulisi illalla käymään. Minä en häntä halua nyt nähdä, en halua että hän näkee suruni. Huomasi varmasti vasta nyt, mitä puhelimessa lipsautti.

Anna huomata. Ei asia ole sinun häpeäsi vaan puhtaasti hänen. Kannattaa puhua asia läpi ja päättää asioista vasta sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Elämä joskus potkii päähän, mutta mikä ei tapa niin vahvistaa.

itekin hetki sitten hyvän ystävän menetin kun löyti rinnalleen puolison niin puolison toiveesta katkas minuun välinsä, ajattelin että ei meidän ystävyys ollukaan kun yksipuolista ystävyyttä. Eikä minuakaan pyydetty kavereiden pikkujouluihin, mutta eihän siinä.
:hug:

Miten voi puoliso vaatia, että et enää ole tuon ystävä?!!! Taitaa olla entinen ystäväsi aika lailla hellan ja nyrkin välissä :(

Alkuperäinen kirjoittaja m :
Nyt ystävä laittoi viestiä, jos tulisi illalla käymään. Minä en häntä halua nyt nähdä, en halua että hän näkee suruni. Huomasi varmasti vasta nyt, mitä puhelimessa lipsautti.

Anna huomata. Ei asia ole sinun häpeäsi vaan puhtaasti hänen. Kannattaa puhua asia läpi ja päättää asioista vasta sitten.

Joku ylpeyden rippeys minulla on vielä jäljellä.

Alkuperäinen kirjoittaja m :

Joku ylpeyden rippeys minulla on vielä jäljellä.

Nyt nielet ylpeytesi ja tapaat ystäväsi! Vaikeaa...tiedän, mutta ehkä on teille kummallekkin parempi että tapaatte...
Mutta "älä usko" kaikkea... siis jos hän yrittää saada kaiken syyn muiden niskoille...
menet, jos ystäväsi on/oli sinulle tärkeä.. Se on tietty eriasia palaako ystävyys entiselle tasolleen!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Elämä joskus potkii päähän, mutta mikä ei tapa niin vahvistaa.

itekin hetki sitten hyvän ystävän menetin kun löyti rinnalleen puolison niin puolison toiveesta katkas minuun välinsä, ajattelin että ei meidän ystävyys ollukaan kun yksipuolista ystävyyttä. Eikä minuakaan pyydetty kavereiden pikkujouluihin, mutta eihän siinä.
:hug:

Miten voi puoliso vaatia, että et enää ole tuon ystävä?!!! Taitaa olla entinen ystäväsi aika lailla hellan ja nyrkin välissä :(

Vahvasti uskon että uuspuoliso on niin mustasukkainen, kävi minun päällekin muttei onneks kerenny mätkiä päin näköö.
:(
Jaksan ihmetellä mitä näkee tuomosessa naisessa joka määrää kenen kanssa saa olla ystävä ja kenen ei, ilmeisesti ei ainakaan naispuoleisten kanssa saa olla.
Enkä usko enään siihenkään että mun oikee ystävä edes oli vaikka erittäin vahvasti aikoinaan uskoin.

jooh. mä jätin suosiolla tämän vuoden pikkujoulut järjestämättä, kun kaveripiirissä on vuoden aikana erottu ja naitu. annan tilanteen tasaantua ja ehkä paremmalla onnella vaikka kesällä. eikä kukaan muukaan vanhasta kaveriporukasta juhlia järjestänyt.

Yhteistyössä