Minusta se on ihan söpö.
Lapselta alkaa jo innostus hiipumaan mutta se Charmy Kitty alkaa hänellä nostamaan päätään. Ja sit Lidlissä on ollut sitä Angel Cat Sugaria (ihan vastaavan näkösiä noi molemmat), minä ostin tytölle sellasen yöpaidan kun oli niin reippaasti hampilääkärissä, sit osti myöhemmin omilla rahoillaan alusvaate- ja reppusetin.
Ite on ole ikinä ollut pinkkiävaaleenpunastahörhelöä (eiku toi hörhelöä pois, tyllit on ihania), mutta ne ovat tytön mieleen. Itse pukisin mielummin ajattoman klassisesti murrettuihin väreihin ja tietty olis jotain värikkäitä juttuja. Mut lapsi saa kyllä sen itse päättää.
Tutulla vauvalla oli kerran sellanen valkonen body punaisin kanttauksin jossa oli Charmy Kitty, ja punainen hame.
Samalla vauvalla taas oli Hello Kitty body missä oli vaaleanpunaisia sydämiä ja limet housut. Siinä bodyssä oli kyllä jotain limen väristä omenaa sillä kisulla.
Yksiväriseen yhdistettynä, siis ei mihinkään vaaleanpunaiseen vaan pirteisiin väreihin se on minusta kiva. Meidän tytöllä on enää yksi HK vaate käytössä, vaaleenpunanen paita ja siinä sit pari sellasta ukkoa ja punasella tekstillä Hello Kitty.
Farkkujen tai jonkun reippaan värisen (ei pinkin) alaosan kanssa on minustakin kiva. Ja voi sitä heloukitikrääsän määrää...