En kestä enää Yhtään hello kitty-aiheista tavaraa/vaatetta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ARGH!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ARGH!

Vieras
Mikä hitto siinä pallopääkissassa viehättää? Miksi kaikki tyttövauvat, taaperot ja vanhemmatkin lapset pitää verhota mokomaan ällöttävään pinkkiin hello kitty-unelmaan? Kertokaa nyt pyhä Sylvi mistä tässä on kysymys? Facebookissakin on oma kirppis hello kitty-tuotteille ja ystäväni joilla on pienet vauvat vauhkoavat "kun on niiiiin ihania Hello kittyjä ja pitää saada lisää ja lisää hello kittyjä!" Aivan kamalaa!

[QUOTE="minä vain";24708052]Toivottavasti et ole ystävä jonka luo vein syntymäpäivälahjaksi hello kittyä... :([/QUOTE]

Joo no ei ole ollut synttäreitä tässä talossa joten älä huoli :D ja olen melko varma ettei kenellekään tulisi mieleen tuoda mulle mitään hello kitty-juttuja.. Ei mötsää ihan meikäläisten tyyliin ja se näkyy pitkälle :D

lapsilla vielä ymmärrän sen. tai jos en ymmärrä niin tottakai lapsi saisi siihen pukeutua jos haluaisi (onneks mulla on poika). mut sitä en ymmärrä että aikuiset naiset käyttää sitä ja olen jopa nähnyt sellasia tatuointejakin. hyyii.

itsekin olin varma etten tytölleni hello kittya ostaisi, vaan niin typy ihastui hello kitty ohjelmaan ja sitä myötä kaikkeen siihen roinaan. minulle on pääasia että lapsi viihtyy vaatteissaan ja lelujensa parissa

[QUOTE="minä vain";24708052]Toivottavasti et ole ystävä jonka luo vein syntymäpäivälahjaksi hello kittyä... :([/QUOTE]

Jos joku todellakin vie aikuiselle synttärilahjaksi hellokittyä tajuamatta että ehkä aikuiset eivät tästä enää innostu, niin on turha kyllä esittää "surullista tai loukkaantunutta". Tai no muutenkaan, se että saa lahjaksi jotain ei ole mikään este sille etteikö voi sitä inhota.

Hellokitty menee samaan kastiin salama-autojen, muumien ja nalle puhin kanssa. Liika on liikaa. Vaatteissa, sisustuksessa, pussilakanoissa, sisustuksessa, kynissä, vihoissa, jne.

Jos mä joskus saan tytön niin en varmana osta mitään Hello Kitty-aiheista roinaa. Yöks :D

Olet kuten minä 5 vuotta sitten ;)

Nyt on 4-vuotias tyttö kotona ja arvaa vaan... joo ja ei TAATUSTI meille koskaan tullut mitään pinkkiä eikä vaaleanpunaista, ehei... Se vaan on joku juttu noilla pikkutytöillä.

Ja lisättäköön vielä, että meillä on tyttö-poika-kaksoset, joita taatusti aina kohdeltu samalla tavoin. En ole tuputtanut näitä tytölle... mutta on se vaan kumma. En sitten viitsinyt alkaa tuollaisesta nipottamaan, toivon vain että ohi se vielä menee.

Minusta se on ihan söpö.
Lapselta alkaa jo innostus hiipumaan mutta se Charmy Kitty alkaa hänellä nostamaan päätään. Ja sit Lidlissä on ollut sitä Angel Cat Sugaria (ihan vastaavan näkösiä noi molemmat), minä ostin tytölle sellasen yöpaidan kun oli niin reippaasti hampilääkärissä, sit osti myöhemmin omilla rahoillaan alusvaate- ja reppusetin.

Ite on ole ikinä ollut pinkkiävaaleenpunastahörhelöä (eiku toi hörhelöä pois, tyllit on ihania), mutta ne ovat tytön mieleen. Itse pukisin mielummin ajattoman klassisesti murrettuihin väreihin ja tietty olis jotain värikkäitä juttuja. Mut lapsi saa kyllä sen itse päättää.

Tutulla vauvalla oli kerran sellanen valkonen body punaisin kanttauksin jossa oli Charmy Kitty, ja punainen hame.
Samalla vauvalla taas oli Hello Kitty body missä oli vaaleanpunaisia sydämiä ja limet housut. Siinä bodyssä oli kyllä jotain limen väristä omenaa sillä kisulla.
Yksiväriseen yhdistettynä, siis ei mihinkään vaaleanpunaiseen vaan pirteisiin väreihin se on minusta kiva. Meidän tytöllä on enää yksi HK vaate käytössä, vaaleenpunanen paita ja siinä sit pari sellasta ukkoa ja punasella tekstillä Hello Kitty.
Farkkujen tai jonkun reippaan värisen (ei pinkin) alaosan kanssa on minustakin kiva. Ja voi sitä heloukitikrääsän määrää...

Joku siinä viehättää. Mun taaperoni harvoin mistään tykkää, paitsi Nalle Puhista ja Muumeista, mutta Hello Kitty -kuvaan takertui, osoitti sitä ja kysyi pistävällä äänellä: "mikä mikä mikä???"

Yhteistyössä