Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
Luin koko ketjun läpi ja ihmettelin kovasti vastaajien reaktioita. Siitä, että nainen haluaa seksiä miestään enemmän, seurasi oikea syytösten tulva. Miksi ihmeessä nainen ei saisi haluta tai olla haluttu?
Seksuaalivietti on niin alkukantaisista asioista kiinni, ettei siihen valitettavasti auta hellyys tai puhuminen. Sitä joko haluaa toista ihmistä tai sitten ei. Toiset taas haluavat seksiä kerran kuukaudessa, toiset tarvitsevat sitä vähintään kerran päivässä. Kaikki on yksilöllistä.
Olen alkuperäisen kohtalotoveri. En haluaisi olla pahanilmanlintu, mutta ajan mittaan seksi todellakin vähenee ja vähenee. Mieti tarkkaan, haluatko elää elämäsi tuntien olosi epähaluttavaksi, hukaten hedelmälliset vuotesi masturbointiin. Muista kuitenkin, ettei se sinun vikasi ole, ettei mies halua sinua. Ei siitä oikein voi ketään syyttää, paitsi ehkä luontoa. Sinä olet varmasti haluttava ja voimakas seksuaalisuus välittyy aina positiivisella tavalla ulospäin!
Tein itse sen mokan, että yritin luottaa tulevaisuuteen ja sinetöin suhteen vieläpä helvetinmoisella asuntolainalla. Tässä sitten ollaan ja elellään, lähes seksittömässä suhteessa, joka ei tyydytä minua enää millään tavalla. Seksi ei todellakaan ole mikään pikkuasia ja sen toimimattomuus on täysin järkevä ja perusteltu syy katkaista suhde.
Tässä on paljon mietittävää minulle. Kaiken tämän miettimisen vaivan näen juuri sen takia, että rakastan tätä miestä ja olen kuin innostunut teinityttö hänen kanssaan. Hän on selvästi minua ujompi, mutta olen haaveillut, että saan vuosien mittaan hänestä esiin pedonkin.

Voimakkaaseen seksiviettiini on ihan fysiologinen syy. Minulla on veressä pieni määrä mieshormonia, jota useimmilla naisilla ei tämän vertaa ole. Se aiheuttaa mm. pco:ta, mutta minulla aivan pco-diagnoosiksi asti sitä ei ole.
Myös minun edelliset suhteeni/kokemukseni miehen seksuaalisuudesta ovat hämmentäviä ja erilaisia verrattuna nykyiseen. Nykyisessä hyvää verrattuna entisiin on mm. hellyyden ja pienten kosketusten suuri määrä. Mies ei todellakaan vain käy päälle vähän ronklattuaan jalkovälistä. Myös hän pitää pikaseksistä, muttei ikinä päällepäsmää. Joskus ikävöin sitä miesten piirrettä, kun kaikki exäni olivat hyvin määrätietoisia ja vain veivät, minä vikisin lähinnä. Mutta kärsin myös edellississä suhteissa siitä, etten "saanut" tehdä aloitetta.- Siitä seurasi automaattipakit. Myös ed. suhteissani kärsin siis siitä, että en saanut aina halutessani, jopa vielä enemmän kuin nyt. Exäni oli luonnehäiriöinen ja hänen seksuaalisuutensa heitteli laidasta laitaan. Se oli hyvin kuluttavaa.
Kiitän voimakkaasta seksuaalisuudestani sitä, etten ole liian nuorena aloittanut seksielämääni. Samoin "neitsyyteni viejä" oli hyvin ihana, vaikkemme koskaan seurustelleetkaan. näin en ole liian nuorena satuttanut itseäni ja liannut kroppaani huonojen miesten kanssa.
Kirjastossa käytyäni löysin seksiä ja parisuhdetta koskevia teoksia ja niistä sain ideoita siitä, miten lähestyä miestä ja mm. mitä ei koskaan saa sanoa kieltäytyvälle miehelle.
Kaaliperhoselle: kyllä toki olen valmis tekemään mainitsemiasi asioita mieheni kanssa. Sinun on tietysti mahdotonta ymmärtää miten pidättyväinen ja ujo mieheni on, kun et häntä tunne. Ja ehkäisyasian olemme nyt hoitaneet; mies ei ole vielä halukas saamaan uutta vauvaa ja sai sen viimein kakaistua ulos viikkojen kyselyn jälkeen.
Hyvää kesäpäivää ja ihania läheisiä hetkiä rakkaittenne kanssa!!