En kestä tätä meidän tilannetta enää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Mieheni on peliriippuvainen ja itse olen kärsinyt masennuksesta pari vuotta. Olen nyt toipumaan päin, kiitos puolen vuoden viikoittaisen terapian. Olen havainnut omat ongelmani sekä parisuhteeni toivottomuuden. Olen yrittänyt irtautua miehestäni useita kertoja siinä kuitenkaan onnistumatta. Nyt olen (salaa) lähettänyt asuntohakemuksen enkä ole vielä kertonut miehelle siitä, en uskalla. Olen todella ahdistunut ja kiukkuinen ja puran sen lapsiini. :ashamed: Mieheen en uskalla purkaa. Pahinta tässä on se, että lapsenikin ovat alkaneet käyttäytyä aggressiivisesti, riitelevät, huutavat ja läpsivät toisiaan. Minä olen ihan hermoheikko enkä kestä lasten riitelyä tai temppuilua ollenkaan, tällä hetkellä.

En ihan selkeästi ole oma itseni nyt. Tuntuu, etten jaksa tätä enää hetkeäkään mutta en tiedä mitä voin tehdä. Asuntoa kun en saa nyt heti tällä sekunnilla vaan voin joutua odottamaan kuukausia. Minulla ei myöskään ole mitään muuta paikkaa minne mennä. Mitä siis tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
onko sulla joku kaveri/sukulainen jolle voit mennä. Jos ei pysty puhumaan miehelle, mä kirjoittaisin sille "kirjeen", jossa kertoisin tuntemuksistani/aikeistani.

Olen kirjoittanut miehelle useita kirjeitä tässä muutaman vuoden aikana ja kertonut tunteistani. Olen kertonut, etten tiedä rakastanko häntä enää, että haluaisin muuttaa erilleen, että en halua olla hänen kanssaan mikäli jatkaa pelaamista. Näillä sanomisilla ei ole ollut mitään vaikutusta, ei yhtään mitään. Nyt mies on alkanut sanoa, ettei enää jaksa kun ei saa minulta hellyyttä. Ei siis näe itsessään mitään vikaa.

Ei ole ketään kenen luo mennä. Aion kertoa miehelle muutosta vasta kun on asunto tiedossa. Sitten hän ei voi enää yrittää puhua minua ympäri. Olen joutunut miljoona kertaa pettymään hänen tyhjiin lupauksiinsa muuttumisesta enkä halua kuulla enää yhtäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
onko sulla joku kaveri/sukulainen jolle voit mennä. Jos ei pysty puhumaan miehelle, mä kirjoittaisin sille "kirjeen", jossa kertoisin tuntemuksistani/aikeistani.

Olen kirjoittanut miehelle useita kirjeitä tässä muutaman vuoden aikana ja kertonut tunteistani. Olen kertonut, etten tiedä rakastanko häntä enää, että haluaisin muuttaa erilleen, että en halua olla hänen kanssaan mikäli jatkaa pelaamista. Näillä sanomisilla ei ole ollut mitään vaikutusta, ei yhtään mitään. Nyt mies on alkanut sanoa, ettei enää jaksa kun ei saa minulta hellyyttä. Ei siis näe itsessään mitään vikaa.

Ei ole ketään kenen luo mennä. Aion kertoa miehelle muutosta vasta kun on asunto tiedossa. Sitten hän ei voi enää yrittää puhua minua ympäri. Olen joutunut miljoona kertaa pettymään hänen tyhjiin lupauksiinsa muuttumisesta enkä halua kuulla enää yhtäkään.

Ota yhteyttä neuvolaan, perhetyöhön tms. ja kerro, miten lapset ovat alkaneet reagoimaan tilanteeseen. Kerro, että tarvitset asunnon pikaisesti ja teidän pitää päästä sieltä pois. Sitä kautta asunto voi löytyä kaupungilta nopeammin.

Yhteistyössä