En kestä vauvauutisia enää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistunut

Vieras
Hirveä vauvan kaipuu mutta vielä ei käy.
Ja tuntuu ettei kestä enää kun joka puolelta tulee ilmotuksia...
Ahistaa ja itkettää...Vaikka tiedän ettei se ole minulta pois...

Sama täällä... km:n jälkeen ei oo onnistunut ja ahistaa ihan kauheesti... Sitten tulee kaikki tutut vastaa naama marrissa iloisine uutisineen... hyvä jos pystyy onneksolkoon sanomaan....

koita jaksaa. Itse kärsin lapsettomuudesta, joka onneksi lopulta palkittiin vauvalla. Mut yritin olla kadehtimatta niitä, jotka vauvan sai, mut vaikeaa se oli. Säälin itseäni ja ajattelin, et KAIKKI muut saa vauvan, paitsi minä. Onneksi olin väärässä.

Tänne jo eilen kirjottelin ku oli niin paha mieli...
Meillä kyse ei ole lapsettomuudesta onneksi.
Mutta nämä uutiset saa mun hermoromahduksen partaalle...Tuntuu niin pahalta varsinki ku näitä tulee ihmisiltä joitten ei pitäis saada lapsia...
Miten nämä kestää?

Tiedän tunteen. Meitä on useampia lapsettomuudesta kärsiviä samassa kaveriporukassa. Olen ainoa joka on vauvan saanut. Ja nyt olen jälleen raskaana enkä uskalla kertoa heille. Toivoisin heille, ja sinulle, niin paljon sitä omaa nyyttiä!!

Tuntuu niin pahalta muittenki puolesta.Varmasti on hankalaa kertoa lapsettomuudesta kärsivälle ystävälle että on raskaana.
Ei ole kauaa kun tutulle kerroin pikku hiprakassa että kuinka pahalta tuntuu kun ihmiset ympärillä sikiää ja nyt tämä itse on raskaana,ollut jo silloin...

Minusta tuntui tosi pahalta kun itse sain lapset ja lapseton kaverini suunnilleen itki kun kerroin odottavani. Tuntui tosi pahalta toisen puolesta ja koko odotuksen suunnilleen mietin, että mitä hän ajattelee kun menen käymään mahani kanssa jne. Että ei se näinkään ole helppoa, olla se odottava osapuoli kun näkee toisen kärsimyksen. Siinä voi käydä niin, että välit menee kokonaan, mikä olisi todella ikävää. :(

Voin hyvin kuvitella, kuinka pahalta tuntuu. Meillä töissä eräs vuosia laspettomuushoidoissa käynyt nainen ja suorastaan säälin häntä, kun täällä konsernissa tuntuu olevan ihan mahdoton lisääntymisbuumi. Ensin tulee ilmoitus raskaudesta, sitten tietysti onnellinen tuore äiti/isä tulee pientä kääröä esittelemään ja kaiki lepertelevät ympärillä.

Mä liityn kans tähän kerhoon. Lasta tehty jo 2 vuotta, ilman minkäänlaista tulosta. :(
No tässä on tutkimukset käynnissä että mistä johtuu.
Pelkään kuitenkin pahinta. :/

ikävä tilanne, mutta älä kuitenkaan tee vääriä johtopäätöksiä. jotkut raskautuneista ystävistäsi ovat voineet yrittää lasta vaikka kuinka pitkään ilman että ovat siitä puhuneet.

Oikeen hävettää kun tällä tavalla itken ja ahdistun...Mutta kun tuntuu niin pahalta. Miksi aina käy niin että kaikki vihonviimeset äitiehdokkaat tulee raskaaksi

Alkuperäinen kirjoittaja lapsettoman kaveri:
ikävä tilanne, mutta älä kuitenkaan tee vääriä johtopäätöksiä. jotkut raskautuneista ystävistäsi ovat voineet yrittää lasta vaikka kuinka pitkään ilman että ovat siitä puhuneet.

Sen verran heitä tunnen että tiedän ettei ole suunniteltuja...
On varmasti rankkaa heillä...Niin vaikea ymmärtää

Alkuperäinen kirjoittaja Ahdistunut:
Oikeen hävettää kun tällä tavalla itken ja ahdistun...Mutta kun tuntuu niin pahalta. Miksi aina käy niin että kaikki vihonviimeset äitiehdokkaat tulee raskaaksi

Sää nyt tahallaan yrität tökkiä tällä kavereiden epäkelpoisuudella äidiksi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:
Mä liityn kans tähän kerhoon. Lasta tehty jo 2 vuotta, ilman minkäänlaista tulosta. :(
No tässä on tutkimukset käynnissä että mistä johtuu.
Pelkään kuitenkin pahinta. :/

Halaus sinne ja paljon voimia..Tuntuu niin tyhjältä itse täällä valittaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitä tarkotit tuolla?

Mitä tarkotit tuolla?

sitä että yrität saada riitaa aikaseksi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:

Mitä tarkotit tuolla?

sitä että yrität saada riitaa aikaseksi ;)

En todellakaan. Kerron vaan omista tuntemuksista...
Tuntuu niin pahalta

Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
Voin hyvin kuvitella, kuinka pahalta tuntuu. Meillä töissä eräs vuosia laspettomuushoidoissa käynyt nainen ja suorastaan säälin häntä, kun täällä konsernissa tuntuu olevan ihan mahdoton lisääntymisbuumi. Ensin tulee ilmoitus raskaudesta, sitten tietysti onnellinen tuore äiti/isä tulee pientä kääröä esittelemään ja kaiki lepertelevät ympärillä.

Onko tää nainen itse kertonut hoidoista tai onko ollut raskaanakin?

Minulla on myös tilanne, että lasta ei kuulu vaikka yritystä on takana kohta 2,5 vuotta, mutta kavereillani on lapsia ja heille raskautuminen on ollut helpompaa.. kyllä mie olen onnellinen kavereitteni puolesta, mutta kyllähän se välillä tiukkaa tekee.. välillä yritän ajatella, että ehkä minun ei ole edes tarkoitus saada lapsia, mutta sitten tulee taas olo, että miksi minulle pitää käydä näin.. :(

pahinta tästä tekee se, että sukulaiseni ovat alkaneet kyselemään, koskas me olemme ajatelleet lapsia hankkia.. heille olen vastannut, että ei tässä mikään kiire ole, koska en halua, että he saavat tietää yrittämisestämme.. :/

Sama tilanne täällä. Ympärillä vauvoja syntyy ja uusia odotellaan ja mulla vaan syli pysyy tyhjänä :/
Just kerroin yhdelle ystävälleni miltä musta tuntuu ja miten kateus syö sisältä, vaikka kuinka on onnellinen toisten puolesta. Ja pari päivää sen jälkeen ystäväni ilmoitti olevansa raskaana... tuntui kuin olisi palleaan lyöty. Mutta hänkin oli pelännyt kertoa minulle, mikä on vähän hölmöä kyllä. Olen mä innolla mukana hänen odotuksessaan ja onnellinen hänen puolestaan.

Yhteistyössä