Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja shakkiruutu:Huomaa, että päätön on mies. Sen mielestä tuo kai oli ihan ok mieheltä?
Ap, mäki olisin vihainen. Ja tekisin just niinku sä. Sit jos sun lapsi kakkaa, niin jätä se vaippa vessaan :kieh: sit kun ukkos herää, niin teillä taitaa olla keskustelun paikka. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no millon miehes on viimeksi vetäny perseet? tekeekö se tuota jatkuvasti? jos ei, niin ei kait nyt yks laivareissu vuodessa oo raivostumisen arvonen? seuraavalla kerralla ku se menee niin sano sille että oot sitte vaikka kaveris luona yötä ku sieltä laivalta tuutte ja tuut selvänä kotiin seruaavana päivänä. kaikki on useimmin sovittavissa.
viime viikonloppuna veti perseet. sitä ennen uutenavuotena ja sitä ennen oli taas laivalla tossa joulukuussa. että silleesti.
ja mä sanoin sille, että jos oot aivan naamat, ni älä tuu kotio.
mut se LUPAS et ei oo naamat.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ja toi krapulaisen ihmisen piinaaminenhan saakin sen tajuumaan mitä on tehny... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:sinä joka kirjoitit ennen takapirua..
mä en ole ollut nalkuttaja, meillä on ollut juurikin noin miten teillä on nykyään, mutta viimeisen vuoden sisään mies on alkanut mennä niin, että se häiritsee perhe-elämää ja sen myötä musta on tullut nalkuttaja.
mä en vaan kestä tätä enää.
hyvä mies toi muuten on, työnsä hoitaa, touhuaa lapsen kanssa jne, mutta kaverit ja meneminen on sille koko ajan isommassa roolissa.
tiedä sit mikä kriisi sillä on, mutta mitä enemmän se menee, sitä vähemmän mä siihen luotan ja sitä jaksan.