en kestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liiton loppu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja shakkiruutu:
Huomaa, että päätön on mies. Sen mielestä tuo kai oli ihan ok mieheltä?

Ap, mäki olisin vihainen. Ja tekisin just niinku sä. Sit jos sun lapsi kakkaa, niin jätä se vaippa vessaan :kieh: sit kun ukkos herää, niin teillä taitaa olla keskustelun paikka. :hug:

älä sinä kirjota mun puolesta, alotuksessa ei sanottu että tuo on jatkuvaa...
ei tosiaankaan ole ok mieheltäkään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no millon miehes on viimeksi vetäny perseet? tekeekö se tuota jatkuvasti? jos ei, niin ei kait nyt yks laivareissu vuodessa oo raivostumisen arvonen? seuraavalla kerralla ku se menee niin sano sille että oot sitte vaikka kaveris luona yötä ku sieltä laivalta tuutte ja tuut selvänä kotiin seruaavana päivänä. kaikki on useimmin sovittavissa.

viime viikonloppuna veti perseet. sitä ennen uutenavuotena ja sitä ennen oli taas laivalla tossa joulukuussa. että silleesti.

ja mä sanoin sille, että jos oot aivan naamat, ni älä tuu kotio.
mut se LUPAS et ei oo naamat.

Meillä on miehen kans ollu ihan samasta aiheesta iso kriisi vuosi sitten. Miehen mielestä ei ole ongelmaa ja mä vaan olen suvaitsematon ja niuho kun en hyväksy "ollenkaan" viinaa kun en hyväksy just tuollaista örveltämistä. Pahin oli kun tuli päivällä ihan seilissä kotiin ja lapsi näki. Koko homma meillä on lähtöisin siitä että miehen työpaikalla kaikkiin työajan ulkopuolisiin juttuihin liittyy runsas alkoholitarjoilu ja uudet kaverit jotka juo enemmän kuin mieheni normaalisti aiemmin on juonut.

Ero oli tosi lähellä ja alkuun tuntui että keskusteluista ei ollut apua. Kun viimeinen niitti sit tuli ja luottamus jälleen kerran meni niin sanoin että oli viimeinen kerta ja seuraavasta alan pakata. Ilmeisesti vakuutti koska ei sen jälkeen ole vastaavaa tapahtunut. Ongelma eli mielipide eromme ei ole mihinkään poistunut eli mä olen edelleen niuho akka ja kaikki muutkin juo tajun kankaalle aina kun on ilmaista viinaa tarjolla tai vaikka olis omiakin juomia.

Voimia sulle ap ja koita sit keskustella vakavasti miehes kanssa kun on tullut tolkkuihinsa. En osaa hyviä neovoja antaa kun en itsekään ole muulla selvinnyt kuin uhkaamalla erolla ja niuhottamalla.

:hug: Voi ei mikä mies.
Voin kuvitella miten ärsyttävää tommoinen on. Jos mies ei pidä omaa osuuttaan hommasta (jos sanoo että tulisi kunnossa kotiin tms.) niin ihan vaan vittuillakseni tekisin kaiken just niin, että miehellä olis entistä kurjempaa sen krapulansa kans.
Just nuo sipulit, jos miehes ei tykkää jne. Siinäpähän keräilee itteensä.

Sitten ku selviää,niin puhutte kunnolla tuosta. Mikään oo niin inhottavaa kuin yrittää yksin pitää hommaa koossa. Jos mies käyttäytyy jatkuvasti kuin joku känniääliö, niin ei se mikään mies oo.

..varmaan tän mun kommentin jälkeen mutta en oikeesti ymmärrä teitä ettette ymmärrä miehiänne, tai siis kyllä ymmärrän toisaalta, koska mä olin aiemmin kuten te, yritin kahlita toista kun mulla ei ollut muuta kuin se ja lapset elämässäni ja kotona vaan pyörin päivät lapset lahkeissani, siis ympyrät oli silloin niin pienet..
Mutta, meillä siis kun mies lähtee kavereidensa kanssa viihteelle niin tiedän etten seuraavana päivänä voi vaatia häneltä ihmesuoriutumisia, mutta kun hän pääsee jätkien kanssa vetämään kunnon perskännit, niin hän on huomattavasti stressittömämpi ja koska hän on erittäin hyvä ja osallistuva isä ollut aina lapsilleen niin en mitenkään näe tässä mitään traumaattista aiheutuvan lapsille, koska me emme riitele näistä, ei mitään kostoja tai mykkäkouluja, joita lapset aistisi meidän välillä kuitenkin olevan.
Ja silloin kun kielsin häntä menemästä ja olemalla selvinpäin tullessaan niin se kylmä sota oli aina pitkä reissun jälkeen ja sai mieheni vaan uudelleen hinkumaan jätkien kanssa kaljalle. Nykyään meillä sovitaan ja kalenteriin merkataan hyvissä ajoin menomme ja seuraavana päivänä ei oo mitään sovittuja menoja perheellämme ja sillä jolla kankkunen niin saa olla ja toisella "perheenpyöritysvastuu". Ja ukkoni käy aina vaan harvemmin kaljalla, viime vuonna x2, uskon johtuvan sen siitä myös etten kahlitse, nalkuta tai kosta ja osittain siitä että ehkä rakkaani alkaa vanhentua =)
Mutta, musta toi ap:n linja kuulostaa aika keljulta, kun sillä ei varsinkaan kukaan voita enää yhtään mitään, päinvastoin ja aivan varmaan lapsi/lapsesi aistii tunnelman välillänne vaikkette asiasta riitelisikään ääneen.. Voimia, suosittelen asiakeskustelua ja pelisääntöjen laatimista välillenne.

sinä joka kirjoitit ennen takapirua..

mä en ole ollut nalkuttaja, meillä on ollut juurikin noin miten teillä on nykyään, mutta viimeisen vuoden sisään mies on alkanut mennä niin, että se häiritsee perhe-elämää ja sen myötä musta on tullut nalkuttaja.
mä en vaan kestä tätä enää.
hyvä mies toi muuten on, työnsä hoitaa, touhuaa lapsen kanssa jne, mutta kaverit ja meneminen on sille koko ajan isommassa roolissa.
tiedä sit mikä kriisi sillä on, mutta mitä enemmän se menee, sitä vähemmän mä siihen luotan ja sitä jaksan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sinä joka kirjoitit ennen takapirua..

mä en ole ollut nalkuttaja, meillä on ollut juurikin noin miten teillä on nykyään, mutta viimeisen vuoden sisään mies on alkanut mennä niin, että se häiritsee perhe-elämää ja sen myötä musta on tullut nalkuttaja.
mä en vaan kestä tätä enää.
hyvä mies toi muuten on, työnsä hoitaa, touhuaa lapsen kanssa jne, mutta kaverit ja meneminen on sille koko ajan isommassa roolissa.
tiedä sit mikä kriisi sillä on, mutta mitä enemmän se menee, sitä vähemmän mä siihen luotan ja sitä jaksan.

Niin, tota mä juuri yritin selittää, että se miehen menemisinto on aivan suhteessa siihen nalkutuksen/koston lisääntymiseen ja taas sitten toisinpäin, eli teidän on saatava toi ympyrä rikottua, kriisihän siellä voi olla hyvinkin taustalla, mutta sun ois nyt vaan saatava miehes avautumaan, jotta pääsisitte jatkosta sopuun, mutta vasta sitten kun kiukkus on laantunut.

Yks kaveri otti eron vastaavassa tilanteessa. Äijä eli kuin poikamies ja biletti lähes joka viikonloppu, vaikka kotona oli vaimo ja kolme lasta. Ei ole katunut eroa.

mä en haluais erota mun miehestä. mä rakastan sitä todella paljon ja ollaan yhdessä koettu niin paljon...
keskustelutuokio on kyllä edessä, ei tämä näinkään voi jatkua.

Yhteistyössä