Y
"yrittaja"
Vieras
Minkähän ikäinen taapero pärjää vain 8h vuorokausi unilla? Ja on se eriasia maksaa laskut, kuin olla siinä koneella kokopäivä kuukaudesta toiseen.
2v. Tässä on taisteltu kohta 2v, että nukkuisi enemmän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minkähän ikäinen taapero pärjää vain 8h vuorokausi unilla? Ja on se eriasia maksaa laskut, kuin olla siinä koneella kokopäivä kuukaudesta toiseen.
Sun kasvatusperiaate on jo tullut selväksi. Missäs välissä tää lapsi oppii toimimaan itse? Neuvolassa nimittäin katsotaan lapsen omia taitoja, miten hän osaa itse tehdä, ilman äidin neuvoja ja ohjausta. Jos sä koko ajan oot ja teet itse sen sun muksun kanssa kaiken yhdessä niin eihän se voi oppia oma-alotteisuutta asioihin vaan oppii siihen että äiti on mukana hyväksymässä kaikki asiat.Ystävän lapsi on 2v, ei varmasti koneella leikkiminen olisi hyväksi. Järkikäteen, ei kirjoitus koske nyt isompia lapsia. Tosin, ei heillekään tekisi hyvää olla aamusta iltaan koneella. Minusta 2v lapsen kanssa kuuluu ulkoilla, maalata, lukea ja muutenkin puuhailla yhdessä jotain.
Mä oon ajatellut että se on ihan normaalia ettei koneella paljon istuta sillon kun lapsi on hereillä.. Tai en ole tarvinnut ketään asiasta erikseen sanomaan vaikkei mulla lasten kasvatuksesta ole muuta kokemusta. Ja mulla ei ole ollut tarvetta sen takia perustaa tänne palstalle ketjua aiheesta kehuakseni itseäni.
Olen samaa mieltä.
Mutta toki olisi kurjaa täälläkin jos oikeasti VAIN istuisin koneella.
Toisaalta siitä on pitkänpitkä matka siihen, että ilmoittaisin omahyväisenä että "En ikinä avaa konetta kun lapset ovat hereillä". Se olisi toinen yhtä vääristynyt ääripää.
![]()
Mä oon ajatellut että se on ihan normaalia ettei koneella paljon istuta sillon kun lapsi on hereillä.. Tai en ole tarvinnut ketään asiasta erikseen sanomaan vaikkei mulla lasten kasvatuksesta ole muuta kokemusta. Ja mulla ei ole ollut tarvetta sen takia perustaa tänne palstalle ketjua aiheesta kehuakseni itseäni.
Voi helvetti. Olisi pitänyt punaisella kirjoittaa tuo muu teksti ja otsikko pienellä, ettei siitä tule kirjoituksen pääasia. Onko se mielestäsi kirjoituksen punainen lanka, etten ole koneella kun lapsi valvoo... vai se että kaverini on koneella 24h ja hänellä on yksi 2v lapsi. Ulkoilu ym. jää, kun se kone ja chatt on niin tärkeä.
Joo, turhaa yrittää tuoda sitä kirjoituksen sisältöä enempää esille, kun vastaukset on niiin idioottinmaisia "huomaa, ettei ap:llä useampaa lasta, meillöä ne leikkii keskenään" JOO ei sillö mun kaverillakaan oo useampaa.
"Miten maksan sit laskut..." NO VÄHÄN eri asia kuin olla 24h koneella
" Pitää 2v lapsen osata yksinkin leikkiä" PITÄÄ, mutta pitääkö sen 24h yksin olla kun kone on se tärkein.
"Kyllä koulussakin pitäää osata konetta käyttää".. JOO, joko se opetus aloitetaan 2 vuotiaalle?
Hienoa...
pakko nostaa tää ketju, kiitos työpäivän piristyksestä =D =D