En laihdu, en millään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Lihoin viime keväänä n. 7kg ja nyt pudotellut sitä jo monta kk.Syön terveellisesti, olen aika tietoinen millä ruokavaliolla laihdutetaan koska olen joskus laihduttanut erittäin ison määrän.
Liikun 2-5 kertaa viikossa.
En huijaa itseäni, eli en herkuttele tai napsi pitkin pvää. Mutta paino ei enää tipu, ahdistavaa todella. Pituutta on 176cm ja painoa 75.

Vinkkejä jos teillä paino jumittunut.

[QUOTE="vieras";27910510]Lihoin viime keväänä n. 7kg ja nyt pudotellut sitä jo monta kk.Syön terveellisesti, olen aika tietoinen millä ruokavaliolla laihdutetaan koska olen joskus laihduttanut erittäin ison määrän.
Liikun 2-5 kertaa viikossa.
En huijaa itseäni, eli en herkuttele tai napsi pitkin pvää. Mutta paino ei enää tipu, ahdistavaa todella. Pituutta on 176cm ja painoa 75.

Vinkkejä jos teillä paino jumittunut.[/QUOTE]

Kyllä ne kilot sieltä tulee alaspäin lopulta, jos syöt vähemmän kuin kulutat :) Elä stressaa, jatkat vain terveellistä elämäntyyliä ja pidät huolen, että syöt joka päivä paljon hedelmiä ja kasviksia. Juo myös paljon vettä!

Jos paino ei tipu, se on yleensä merkki siitä, että silloin syö kuitenkin samanverran kuin kuluttaa. Liikunnalla ei kaloreita juuri polteta, mutta yritä lisätä ruokavalioon vielä enemmän vähäkalorisia ruoka-aineita: Kurkku, porkkana, tomaatti, mandariinit, omena jne. Silloin syöt automaattisesti vähemmän muuta.

Yhteistyössä