P
prkl
Vieras
Siis mulla on luottotiedot menny ja menin nordeaan ottamaan vakuutusta autolle.. no sain sen, se myyjä viel sano että voin maksaa sen kuukausittain nordean tililtäni, ja varmistin viidesti että vaikuttaako kun luottotiedot tosiaan menneet..pankkineiti sanoi ettei se haittaa kun mulla on tili nordeassa ja menee vakuutusmaksut suoravelotuksella..sitte se pankkiiri sanoi, että mun pitää mennä nyt katsastusasemalle ja tulla sen jälkeen uudestaan pankkiin, jotta saan ne paperit ja sopimukset itselle.. no, sovitusti menin katsastusasemalle ja siellä sanottiin, ettei vakuutusta näy! no soittivat pankkiin, josta sanottiin ettei mulle anneta vakuutusta jne.. häpeillen soitin sitten itse pankkiin, josta sanottiin, etten edes ole ollut heidän kanssaan yhteydessä ja mitään sopimuksia ei ole ja kun heillä ei näy mitään sopimusta koneella niin en vakuutusta saa ja mies hoki kassallakin vain käytannöstään.. ja sanoi suoraan että minä valehtelen, jos noin olisi sovittu niin siellä olisi merkintä jne.. voi jeesus!
Ei sillä, että nyt enää sieltä vakuutusta ottasinkaan, mutta kun luvataan ja sovitaan niin pitäis pystyy luottaa pankkiin, no otin vakuutuksen iffiltä, jossa muuten 400e/vuosi edullisempi!!! mutta nordeassa näköjään voidaan sanoa mitä vaan ja vaikka kuinka törkeesti!!
Ei sillä, että nyt enää sieltä vakuutusta ottasinkaan, mutta kun luvataan ja sovitaan niin pitäis pystyy luottaa pankkiin, no otin vakuutuksen iffiltä, jossa muuten 400e/vuosi edullisempi!!! mutta nordeassa näköjään voidaan sanoa mitä vaan ja vaikka kuinka törkeesti!!