En luota enää koko NORDEA PANKKIIN!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl

Vieras
Siis mulla on luottotiedot menny ja menin nordeaan ottamaan vakuutusta autolle.. no sain sen, se myyjä viel sano että voin maksaa sen kuukausittain nordean tililtäni, ja varmistin viidesti että vaikuttaako kun luottotiedot tosiaan menneet..pankkineiti sanoi ettei se haittaa kun mulla on tili nordeassa ja menee vakuutusmaksut suoravelotuksella..sitte se pankkiiri sanoi, että mun pitää mennä nyt katsastusasemalle ja tulla sen jälkeen uudestaan pankkiin, jotta saan ne paperit ja sopimukset itselle.. no, sovitusti menin katsastusasemalle ja siellä sanottiin, ettei vakuutusta näy! no soittivat pankkiin, josta sanottiin ettei mulle anneta vakuutusta jne.. häpeillen soitin sitten itse pankkiin, josta sanottiin, etten edes ole ollut heidän kanssaan yhteydessä ja mitään sopimuksia ei ole ja kun heillä ei näy mitään sopimusta koneella niin en vakuutusta saa ja mies hoki kassallakin vain käytannöstään.. ja sanoi suoraan että minä valehtelen, jos noin olisi sovittu niin siellä olisi merkintä jne.. voi jeesus!
Ei sillä, että nyt enää sieltä vakuutusta ottasinkaan, mutta kun luvataan ja sovitaan niin pitäis pystyy luottaa pankkiin, no otin vakuutuksen iffiltä, jossa muuten 400e/vuosi edullisempi!!! mutta nordeassa näköjään voidaan sanoa mitä vaan ja vaikka kuinka törkeesti!!

Tuolla ei muuten ole mitään tekemistä luottotietojen menon kanssa. Itselläni hyvät tulot ja omaisuutta suvun kautta ja silti saan Nordeassa aliarvoista palvelua.

Esim. syksyllä 2008 olisin ostanut osakkeita ja Nordea sössi kaupat. Juuri tiskillä työskennellyt oli täysin ammattitaidoton. No, minulle tuo tuli kalliiksi, sillä olisin ostanut Outokumpua hintaan 6,7?/kpl ja kun huomasin virheen hinta oli jo 9,8?/kpl. Vaihdoin pankkia ja suoraan sanottuna en ymmärrä, miksi odotin niin kauan. Vastaanvanlaisia, tosin taloudelliselta vaikutukselta pienempiä, virheitä Nordea teki kohdallani jatkuvasti.

ja kun mulle ois ollu täysin ookoo, ettei vakuutusta tule, mutta törkeetä tuo juoksuttaminen, ja suorastaan paskanjauhanta! ensin sovitaan ja kaikki ok, sitten väitetään etten ole edes pankissa käynyt!! tämä uros, joka oli kassalla myöhemmi sanoi, ettei ole mitään syytä uskoa minua koska heillä ei koneella ole mitään tietoa, että olisin koko sopimusta tehnyt ja koska käytäntö on tämä, sairasta.

Hyvästä yhtiöstä otit, meillä ifillä kaikki vakuutukset ja oon ollu tosi tyytyväinen. Korvauksiakin on jouduttu hakee ja aina kaikki sujunu tosi joustavasti ja hyvin ja saatu hyvät korvaukset. Mitä Nordeaan tulee, niin aika tyly meininki, mä vaihtaisin pankkia jos mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Tuolla ei muuten ole mitään tekemistä luottotietojen menon kanssa. Itselläni hyvät tulot ja omaisuutta suvun kautta ja silti saan Nordeassa aliarvoista palvelua.

Esim. syksyllä 2008 olisin ostanut osakkeita ja Nordea sössi kaupat. Juuri tiskillä työskennellyt oli täysin ammattitaidoton. No, minulle tuo tuli kalliiksi, sillä olisin ostanut Outokumpua hintaan 6,7?/kpl ja kun huomasin virheen hinta oli jo 9,8?/kpl. Vaihdoin pankkia ja suoraan sanottuna en ymmärrä, miksi odotin niin kauan. Vastaanvanlaisia, tosin taloudelliselta vaikutukselta pienempiä, virheitä Nordea teki kohdallani jatkuvasti.

Mä ostin joskus Nordean tiskiltä osakkeita. Jos ei pannut rajahintaa niin ostot olivat AINA päivän kalliimpaan hintaa ja myynnit päivän edullisimpaan hintaan. En sitten tiedä onko tuo yleinenkin käytäntö pankeissa.

Alkuperäinen kirjoittaja km:
Hyvästä yhtiöstä otit, meillä ifillä kaikki vakuutukset ja oon ollu tosi tyytyväinen. Korvauksiakin on jouduttu hakee ja aina kaikki sujunu tosi joustavasti ja hyvin ja saatu hyvät korvaukset. Mitä Nordeaan tulee, niin aika tyly meininki, mä vaihtaisin pankkia jos mahdollista.

if on paska maksamaan korvauksia:attn:

Meitä kans ketuttaa Nordea tällä hetkellä, koska tapellaan Mastercardin "tapahtumatietojen" kanssa. Pankki siis yhtäkkiä lopetti tietojen lähettämisen meille. Lasku näkyy nettipankissa, mutta minkäänlaista paperiversiota ostoista ei tule. Ollaan soitettu niin miljoona kertaa pankkiin ja sieltä aina luvataan laittaa, mutta ei. Mihin tästä vois ottaa yhteyttä?

joo, kyllä meni pankki vaihtoon, olen ikäni ollut asiakkaana ja aina voinut luottaa, mutta jos tuommosessa asiassa saavat tollasen sekaannuksen aikaan niin miten voin paljon isommissa asioissa luottaa??

meille nordea lupasi asuntolainan, kaikki oli valmista, kunnes peruuttivat päätöksen. ja syy oli se ettei sitä koskaan ole meille myönnettykkään!!
mentiin sampoon ja laina tuli heti..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja km:

if on paska maksamaan korvauksia:attn:

Ai, meillä on aina menny tosi hyvin. Meillä on aina sujunu korvauskäsittelyt erittäin nopeasti ja on saatu aina hyvät korvaukset. Lapsilla on siellä sairasvakuutukset ja ei tarvita ku puhelinsoitto sinne niin rahat on tilillä 3 päivän kuluessa. Ei tarvi ees mitään papereita täytellä ja lähetellä. Meillä lapset allergikkoja ja astmaatikkoja joten korvauksia haetaan vähän väliä. Lisäksi oon tyytyväinen heidän omavastuuseen, johon sisältyy KAIKKI sairaudet samaan eikä joka sairaudelle oo omaa omavastuuta. Vakuutusmaksutkin on paljon alhaisemmat samoilla ehdoilla kuin monessa muussa paikassa.
Autoonkin piti hakea korvauksia kun meillä paloi auto (syttyi itsestään palamaan). Sekin käsittely oli ohi alle 2 viikossa ja todella pienellä paperisodalla. Autosta vakuutus korvasi enemmän kuin mitä siitä ikinä olis saanu myymällä sen itse, ja lisäksi vakuutus korvasi lasten tuhoutuneet turvaistuimet täydestä hinnasta vaikka ne oli jo 1,5v vanhat.
Ja aiemmin, kun äitini kuoli tapaturmaisesti (olin sillon vielä alaikäinen) niin saman firman vakuutus korvas asioita niin runsaskätisesti että oltiin ihan suu auki että voiko olla mahdollista. Että mulla ei oo kyllä mitään pahaa sanottavaa ko yhtiöstä.

meillä nordea jäädytti tilin siis yritystilin sen takia kun epäili että ei makseta veroja yms..siällä oli paljon rahaa 20 000 toiminimi oli ollut 2kk toiminassa.
suljin samantien tilini siältä kun asia selvisi vaihdoin pankkia tämä pankki neiti kehtasi viälä haukkua mut rikolliseksi teki ilmoituksen verottajalle ja poliisille.

Yhteistyössä